Laat op het forum?
zaterdag 7 juni 2008 om 02:40
zaterdag 7 juni 2008 om 02:43
quote:_Soleil_ schreef op 07 juni 2008 @ 02:41:
Thanks Iry
(hmm, heb ik al die tijd met een lelijke avatar geschreven hier
Haha, dat was ook een van mijn eerste photoshopprojectjes en ik had toen nog bijna geen fonts. Inmiddels kan ik zóveel meer gelukkig).
Nee joh!!
Maar nu komt hij gewoon beter tot zijn recht!
Omdat de letters er nu niet doorheen lopen.
Thanks Iry
(hmm, heb ik al die tijd met een lelijke avatar geschreven hier
Haha, dat was ook een van mijn eerste photoshopprojectjes en ik had toen nog bijna geen fonts. Inmiddels kan ik zóveel meer gelukkig).
Nee joh!!
Maar nu komt hij gewoon beter tot zijn recht!
Omdat de letters er nu niet doorheen lopen.
zaterdag 7 juni 2008 om 02:50
Thanks nachtpaars. Zoals ik al zei, toen ik hem maakte, had ik nog bijna geen lettertypes. Dat was toen de enige die een beetje groot en dik was. Inmiddels heb ik een aantal websites ontdekt en dus een heleboel meer lettertypen op mijn pc.
Tja, ik vind jouw avatar erg mooi en toepasselijk. Maar ik weet niet wat je nu aan het maken bent, dus ik weet ook niet of je het moet doen. Die is misschien nog wel mooier. Je kunt hem toch ook altijd weer terug veranderen, dus probeer het gewoon.
Wat deed jij ook alweer precies met fotobewerking? Had je toen ook niet een keer een wedstrijd of workshop ofzo? En je deed het toch in groepsverband?
Tja, ik vind jouw avatar erg mooi en toepasselijk. Maar ik weet niet wat je nu aan het maken bent, dus ik weet ook niet of je het moet doen. Die is misschien nog wel mooier. Je kunt hem toch ook altijd weer terug veranderen, dus probeer het gewoon.
Wat deed jij ook alweer precies met fotobewerking? Had je toen ook niet een keer een wedstrijd of workshop ofzo? En je deed het toch in groepsverband?
zaterdag 7 juni 2008 om 02:50
Hmm...nachtpaars,ik vind die van jou ook mooi zoals hij nu is.
wat mij betreft zo laten. Ook omdat je naam er bij past( een beetje mystiek)
Maar als je zelf graag iets anders wil,gewoon knutselen hoor.
Ik heb nog steeds niet nagedacht.
Tsja..ik wil iets neutraals. zeker geen afbeeding van een persoon(gezicht)
Ook geen dieren
Geen kinderachtige plaatjes.
Geen bloemen....
eh,maar wat wil ik wel?
wat mij betreft zo laten. Ook omdat je naam er bij past( een beetje mystiek)
Maar als je zelf graag iets anders wil,gewoon knutselen hoor.
Ik heb nog steeds niet nagedacht.
Tsja..ik wil iets neutraals. zeker geen afbeeding van een persoon(gezicht)
Ook geen dieren
Geen kinderachtige plaatjes.
Geen bloemen....
eh,maar wat wil ik wel?
zaterdag 7 juni 2008 om 02:54
eh......................................................................................................................................................................................................................................eh.....................
tsja, een trefoord,hmm................ff denken nog.
tsja, een trefoord,hmm................ff denken nog.
zaterdag 7 juni 2008 om 02:55
Hm, er staat nog steeds dezelfde........
Soleil, ik doe idd aan fotobewerking met een clubje (gewoon voor de hobby) op internet.
We hebben een wedstrijd georganiseerd en momenteel zitten we in de finaleronde, heel spannend en leuk dus
Leuk dat je mijn avatar een beetje mystiek vindt Iry, vind ik een compliment.
Heb een nieuwe ge-upload maar is nog niet verwerkt denk ik.
Soleil, ik doe idd aan fotobewerking met een clubje (gewoon voor de hobby) op internet.
We hebben een wedstrijd georganiseerd en momenteel zitten we in de finaleronde, heel spannend en leuk dus
Leuk dat je mijn avatar een beetje mystiek vindt Iry, vind ik een compliment.
Heb een nieuwe ge-upload maar is nog niet verwerkt denk ik.