Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Jouw exminnaar ineens bang geworden, lijkt wel, neem aan dat je niet weg bent gegaan bij je man, vanwege (ex)minnaar. Voel je je nu niet in de zeik genomen dat die nu ineens van de aardbodem is verdwenen? Ik zou me wel genaaid voelen , denk ik, letterlijk en figuurlijk.

Hoelang had je een relatie met je minnaar?

Denk als onze affaire uit zou komen, dat minnaar 7 kleuren stront schijt:-) zijn huwelijk is een stuk beter als die van mij. Maar goed, zos et nu gelopen is, was onze doelstelling ook niet, dacht een eenmalig foutje, ondertussen dus een jaar verder, ik hoor hem elke dag anders wel, alleen nu met de vakantie niet.
Oh wat hou ik van het onverwachte in m'n nr 2!

Net zalig genoten van een wandelingetje en z'n gezelschap ! Wie had dat gedacht in de 8 weken vakantie mekaar toch te vinden ! Heb genoten

Hij vroeg me : dacht je dat je me nooit meer zou zien ? ( eerlijk dacht ik wel dit is gedaan , maar hij zegt me ook steeds dat hij het nooit zal stoppen dat ik dat allemaal in de hand heb ) we waren op een leuk plekje maar bijna betrapt door wandelaars !!! Grrr we vinden geen goei open natuur plekjes en o soms ben ik wel verlegen *bloos* , geen ervaring is ook iets denk ik dan maar daar is hij er nu voor :D mij het bij te brengen ;)

Wat is hier allemaal gebeurd ? Postings gewist ... Ai

Ik denk dat iedereen last begint te krijgen van de vakantie :( nood aan ons gewone dag ritme ;)

Welkom aan de oud- nieuwtjes

Alles ok smurf?

Sarah hier is het ook zo hij heeft het aan wanneer kan en niet kan .... Wij mailen enkel ....

Zijn vrouw is thuis ( lerares) en hij werkt van thuis uit meestal :( drukke job ik en hij

Hoe we soms blij zijn met een half uur samen

Hier al een goei 10 maand bezig ....

Geniet van het moment leef van dag tot dag en in het nu ! Dat heb ik geleerd in m'n maandje zonder hem ....

Ik heb jou ook gevolgd grietje, super, dat jullie een heerlijk moment samen gehad hebben,

Hoe vaak zie jij hem anders?

Wij wandelen ook weleens door het bos, maar er zijn inderdaad meer mensen met die ideeen.

Dus het is altijd wel opletten geblazen, ik merk wel, dat wij ook soms minder oplettend worden.

Ik hoop ook dat ik hem weer snel zie, wij zien elkaar ook weleens alleen ff voor een knuffel en een kus
Wij mailen niet, appen alleen maar en heel soms bellen als het mogelijk is.

Die van mij , is een leek met een computer, dus we houden het maar zo,

Ik heb hem straks even gesproken, dus alles oke, heb eigenlijk wel zin , om hem helemaal uit elkaar te trekken, want wat dat betreft ben ik wel weer de dominantste van ons 2.
Oh dat zo lang wachten kan wel hevig worden bij het weerzien zalig hij kon niet lang blijven ...

Daar zijn die minnaars nu eenmaal voor om uit mekaar te trekken :D ik ben nu eenmaal onzeker .... Dominant ben ik niet zo heb wel graag controle , maar dat laat ie me niet toe ;)

Anders zagen we mekaar 1 x in de week of om de 2 weken , bellen , sms'en dagelijks ( klinkt een beetje veel :D)

Ik ben steeds blij dat ik hier es kan komen ,alles kwijt kan , al ben ik niet een grote hulp voor de anderen er zitten er hier tussen met levenservaring , ervaringen en goede raad , zetten je met beide beentjes terug op de grond ook

Dus Sarah pak hem en geniet
Die van mij, heeft soms ook onverwachte akties,

Wij lijken teveel op elkaar, wat doen en laten betreft, hij heeft alleen meer praatjes met drank op, paar weken geleden zei die, met drank op, oh meissie, ik hou van jou, maar dat zegt die nuchter niet hoor, maar hij maakt me wel zo ranzig en geil, dat ik al zowat spuitend klaarklm als ik hem zie . En ik ben meer gewend als hij, ondanks dat die wat ouder is, nog ff. En jk woon hem compleet uit:-)
Ook al best een tijd, tien maanden, hoe raar kan het lopen he, ik weet nog dat die mij belde om zijn excuses aan te bieden van het foutje, ruim een jaar geleden, hier ook dagelijks kontakt, al hebben we soms een haat liefdes verhouding en dan proberen we allebei het sterkste te zijn. Maar de 1 of ander legt het op een gegeven moment toch af, langste geen kontakt was 6 dagen. Want het was over, hij deed gewoon raar, afscheid genomen, denk pfff en dat na een laatste x in een hotel, met een kaarsmassage,

Na 6 dagen appt tie, ga je nog weg, zeg hoezo, zegt tie, ben wel toe aan een massage, zeg dan kijk je vrouw toch lief aan, pffff, maar uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan, al hadden we voor een massage geen tijd, maar wel voor andere ranzige dingen:-)
Ik heb eigenlijk alleen ervaringen met vrouwen, heb voorheen nooit een minnaar als man gehad, kwam zelfs in me stoutste dromen niet voor, ik lijk nu helemaal omgeslagen, al ben ik nog niet inmuum voor een vrouw hoor, maar ik zoek het niet op,
.
Hoe is zijn vrouw er achter gekomen dan?

ik snap dat je je rotvoelt, anderhalf jaar gaat nietin de koude kleren zitten.Ik ben bAng dat 98 procent van de gevallen zo eindigt. Lullig maar waar. Ooit komt er een eind aan het sprookje. De meeste kiezen voor het huwelijk, en dat was waarschijnlijk ook de afspraak, maar nu puntjebij het paaltje is gekomen, doet het gloeiende zeer. Enigste wat je kan doen, is je gedachte verzetten. Leuke dingen doen en er niet in blijven hangen.als hij je echt wil, komt hij wel terug.

Stalken zou ik sowiese niet doen, met rust bereik je het beste denk ik, het is zwaar, cold turkye afkicken, maarhet is mogelijk.

Kom op, wees sterk, het gezegde is niet voor nix, eer voor gebezint. Afleiding andere date misschien, soort van rebound en anders leefje uit in de sportschool
.
Laatste date was, na maanden van teasen, opgeilen en beiden geen tijd / gelegenheid hebben weer heerlijk

Kort, maar heftig, krachtig en ehm, diepgaand
Heerlijk Innote, klinkt goed (wil ik ook! Al was het alleen maar het teasen ;))
Fijn voor je InNote!
Framboise, block hem op facebook.. hoe moeilijk dat ook is, blijkbaar raken de dingen die hij daar schrijft je te veel.. Onwetendheid is dan beter..

Ik zou het me ook niet voor kunnen stellen.. totaal geen contact meer, maar indien dat zou gebeuren, dan toch echt van facebook af.. en echt blocken zodat je ook niet stiekem kunt gaan kijken. Het is het constant openhalen van de wond.

Wat moet dat een moeilijk gesprek geweest zijn, voor hem en ook voor jou, zo via de telefoon.. niet de kans het IRL af te sluiten. Kun je ook nergens afleiding in vinden?

@Sara, is het van belang hoe zijn vrouw er achter komt? Ik vind zulk soort zinnen altijd zo 'ramptoeristisch' klinken..
Het is meer dat ik me afvraag, hoelang gaat het gemiddeld goed, als het maar eens in de paar maanden een kontakt is, lijkt die kans me namelijk kleiner dat het uitkomt,

Maar achteraf denk ik dat het om de paar maanden beter zou zijn geweest.

Teasen is ook leuk en erg aangenaam.

En jah als er gevoelens in het spel zijn, doet het pijn ja, ik zou absoluut zijn dingen die did op internet doet, niet willen zien, geeft alleen maar een kutgevoel
quote:Heeeidi schreef op 28 juli 2013 @ 16:49:

Goh, dat is allemaal in sneltreinvaart gegaan. Zaten de gevoelens voor nr 2 toch niet zo heel diep als je dacht?

Is je nieuwe vriend vrijgezel?

Nr 2 heeft min of meer zelf afstand genomen en laat mij genieten van mn nieuwe liefde. Zoals hij zelf zegt. We hebben nog wel even op een lekkere manier afscheid genomen....

Ja mijn nieuwe liefde is vrijgezel met een zoontje een jaar ouder dan mijn oudste uit zijn vorige relatie.
quote:dymo9 schreef op 29 juli 2013 @ 13:55:

Welkom terug JTC, flinke ontwikkelingen in een paar maanden tijd! Echt helemaal weg bij je nr 1 van toen? Alles al afgerond?

En je nr 2 denk je na de vakantie wel weer te spreken? En dan?

Is het niet leuker om eerst eens lekker op jezelf te zijn, uit te vogelen wat jij wilt voor je weer met 2 mannen tegelijk bezig bent?

[...]

Ach ja, wat is legaal hier Ik ben ook bij nr 1 weg en mijn minnaar heeft ook met mij gebroken, en dus ben ik nu lekker alleen, beetje aan het rondkijken maar niet te snel verder aan het gaan. Best lekker hoor, en ik voel me helemaal niet illegaal hier nu, blijf ook lekker meelezen.

Nr 1 en ik zitten er nog midden in. Financieel gezien dan.

Nr 2 en ik spreken elkaar al jaren daar wanneer de ander dat nodig heeft dus dat komt wel weer als een van ons het nodig heeft.

Nu lekker aan het genieten van mn nieuwe liefde en de kids, nieuwe huisje en mijn vrijheid als de kids er niet zijn.
.
.
Framboise, Hij nam nogal een risico in mijn ogen, door haar de gelegenheid te geven berichtjes te onderscheppen. Misschien werd het hem wel te complexen werd hij bewust wat slordiger. zag hij geen andere uitweg. Gezien het feit dat hij daarna ook nooit meer een poging heeft gedaan om contact met je op te nemen, heeft hij duidelijk zijn keuze gemaakt. Ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen.

Meid, blijf niet hangen in deze negatieve energie, maar kijk met een glimlach terug op de mooie herinneringen en laat hem los. Besef dat je alleen de mooie kanten van hem zag, niet hoe hij chagrijnig uit zijn werk komt en dan overal op moppert, hoe hij de handdoeken laat slingeren in de badkamer enz.
quote:oranjexx schreef op 29 juli 2013 @ 21:28:

Heerlijk Innote, klinkt goed (wil ik ook! Al was het alleen maar het teasen ;))Teasen is leuk ;)
Framboise, natuurlijk schuift hij jullie tijd zomaar aan de kant. Hij kan toch niet anders, als hij zijn huwelijk wil redden?

Hoe zou je het anders voor je zien dan?

Zoek afleiding, richt je op je eigen gezin en nr 1 als je die hebt en neem de tijd om afscheid te nemen van wat er was. Verdriet heeft tijd nodig, hoe dan ook en daar moet je doorheen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hallo allemaal,

hier ook een eerste post na al een hele tijd te hebben meegelezen.

Ik ben 32 jaar en ondertussen 2,5 jaar getrouwd (zonder kids) en bijna 7 jaar samen met mijn man. Sinds 5 jaar hebben mijn man en ik geen sex meer omdat mijn man volgens mij (want we kunnen er niet over praten al heb ik het zelf al duizend maal geprobeerd) asexueel is.

De sex was al van in het begin heel weinig (zijn keuze niet die van mij) en maar saai (hij wou maar gewoon missionaris standje niks anders).

Nu is het helemaal niets meer en zelfs beffen,pijpen,tongzoenen vind hij allemaal maar niks en vies. Onze relatie is op dat vlak alleen nog maar handje vasthouden,knuffelen en af en toe een kus op de mond.

4,5 jaar lang heb ik dit volgehouden maar omdat mijn man er niet met mij kan over praten en niet naar een dokter wilt ben ik mij beginnen slechter en slechter voelen. Zelfvertrouwen naar beneden,verdrietig enz...

In maart dit jaar heb ik mij dan ingeschreven op SL na heeeeeel lang twijfelen en natuurlijk heb ik iemand leren kennen. Een jongen van 23.Na 2 weken berichtjes en chat op SL heb ik dan mijn gsm nummer gegeven nog twee weken later afgesproken. De eerste date is er niets gebeurd maar vanaf de tweede wel en sindsdien hebben wij een relatie. We zijn nu drie maand 'samen' en het is echt heerlijk. De sex is super,heb terug zelfvertrouwen en plezier in het leven en we komen dan ook nog eens super goed overeen. We kunnen zeveren maar ook serieus praten. Ik ben ondanks mijn leeftijd nog heel speels en dat is hij ook nog maar hij is ook heel volwassen voor zijn leeftijd.We weten veel over mekaars andere relatie,andere partner en leven. Hij gaat trouwen en is op zoek naar een huis en vermits ik in de bouwsector zit vraagt hij dan mijn mening enz . Ik vertel hem ook dingen die niemand anders weet. We horen mekaar elke dag per sms buiten zondag en zien mekaar 1x per week. Nu tweemaal per week want wij hebben alletwee verlof en onze partners niet. We hebben ook gevoelens voor mekaar (ik denk ik iets meer voor hem maar daar ben ik niet zeker van vermits hij evenveel 'ik zie je graag' zegt als mezelf maar tis een gevoel dat ik heb) en daar zit het hem natuurlijk. Ik merk van mijn eigen dat als hij zondag niets stuurt dat ik heeeeeeeeeel lastig loop en als hem maandag dan niet meteen stuurt nog lastiger. Ik begin soms een beetje jaloers te worden op zijn vriendin. Volgende week gaan we alletwee een week op vakantie dus sturen gaat moeilijk worden en ik loop er nu al lastig door. Ik weet dat er ooit een einde aan komt en ik vrees dat ik dan in een supergroot gat ga vallen (hij heeft ook al gezegd dat als ik er een eind zou aan maken hij het toch moeilijk zou hebben). Vermits hij een goede relatie heeft en ik een mindere is het logisch dat ik misschien meer aan hem gehecht ben dan goed is ma toch.... Enfin,effe een lange post maar dan weten jullie mijn verhaal al ongeveer en kijk er naar uit om met jullie gesprekken te voeren over deze relaties allemaal
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven