VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Laatste dag voor vakantie, ik heb onwijs veel te doen maar heb nog niets gedaan terwijl ik hier al anderhalf uur ben.

Ja, ik heb met broertje gemaild over de vakantie, routes uitgezocht van hoe we naar elkaar moeten rijden enzo!
Lekker aan het werk kortom . Hoeveel weken dan nog nadat je terug bent en voordat verlof in gaat?

Ik ga nu "fijn" nog iets voor mijn werk doen, kreeg helaas een mail om iets door te nemen. Als ik nou aan het bevallen was had ik dat niet kunnen doen, maar eigenlijk kan ik nu niet zoveel dingen verzinnen waarom ik het niet zou doen. Behalve dat ik er wel bij ga zetten dat omdat ik nu iets oppak het niet betekent dat ze meer dingen kunnen doorsturen...
Als ik weer ga werken nog 3,5 week. Misschien 3 als ik iets eerder dan 4 weken voor uitgerekende datum met verlof ga. Twijfel nog.

Balen man, vannacht is er een machine van Harrie gejat uit een tuin waar hij aan het werk was. Zul je altijd zien, zo vlak voor de vakantie. Kost veel geld.

Als je er zelf nog zin in hebt om iets door te nemen, zou ik het niet laten. Misschien ok wel even lekker. Maar het moet geen vrijbrief zijn om je dan maar te pas en te onpas te 'storen' tijdens je verlof.

Ik weet nog dat ik 2 weken na bevalling Schorrie, 3 dagen nadat hij uit het ziekenhuis was gekomen, gebeld werd of ik de volgende dag bij een overleg wilde zijn. Hier heb ik toch, niet eens vriendelijk, voor bedankt. Vond het eigenlijk te gek voor woorden dat ze het me durfden te vragen.
He, vervelend, mensen moeten met hun tengels van je spullen afblijven.

Ja, de directeur belde deze week en deelde mee dat hij van plan was me elke week te bellen zodat ik op de hoogte zou blijven.... eeeeh.... nou.... niet zo'n behoefte aan, maar ja, was helaas niet assertief genoeg om dat te zeggen. Gelukkig belde hij mobiel, dus dat ga ik voortaan mar negeren, maar laatst belde hij ook op de vaste lijn. Voor mijn verjaardag weliswaar, maar ik hoop echt dat hij dat niet gaat doen voor werkzaken.
Goed idee, jou elke week bellen om je op de hoogte te houden . Misschien ben je na je bevalling wel assertief genoeg om te zeggen dat je hoofd er dan even niet naar staat. Ik ben normaal ook niet zo heel assertief wat dit soort dingen betreft, maar toen ze het mij vroegen na de bevalling lukte het me errug goed om te zeggen dat ik het een slecht voorstel vond.

Ik werd trouwens wel tijdens mijn verlof door collega's gebeld met vraagjes. Dat vond ik helemaal niet zo erg, maar op een gegeven moment belde er een een paar dagen achter elkaar, meerdere keren, toen heb ik niet meer opgenomen, ik werd er helemaal nerveus van.

Ik heb honger.
Als ze maar mobiel bellen, dan zet ik die lekker uit als ik geen zin heb, of met nummer herkenning, dan kan ik ook nog kiezen. Ik vind het ook niet erg korte vragen te beantwoorden die verder geen denk-capaciteit kosten, uiteindelijk ga ik over 3 maanden ook weer aan de slag en is het fijn als alles doorloopt. Maar Echte (nieuwe) Werkdingen, neen, daar heb ik geen zin meer in.

Ik heb twee stukken suikerbrood gegeten en ontplof nu.
Zo, vakantie .

Harrie moet nog optreden vanavond, dus ik ben alleen. Ik denk dat ik lekker in bad ga lezen, ff relaxen. Ik word wel altijd een beetje nerveus van op vakantie gaan, ben altijd bang dat ik iets vergeet. Alsof dat zo'n ramp is, je kunt alles ook daar kopen....

En verder heb ik het gevoel dat ik nog zoveel moet doen. Echt een moment voor een badje dus
Hahahaha..elke dag gebeld worden tijdens je verlof! Wat een giller!

Maar ik hoop dat je snel genoeg erg kriegel bent en hem heel hoogzwanger assertief de waarheid zegt.

Ik ben lekker weer terug en heb heerlijk gehsopt. Lekker wat dingen gekocht oor vooral de kindjes met C&L en bij Next, Gap en Banana Republic geweest. Ik slaag daar altijd. Schade bleef gelukkig beperkt omdat ik dingen als lunch, taxi en treinkaartjes kan declareren. Soms is mijn werk echt best wel ok :-)

Morrie, ga je lekker op vakantie! Lekker meisje, ik hoop dat je een heleboel lol en mooi weer hebt. Wanneer ben jij terug? Ik ga woe en ben eind juni weer terug, volgens mij vallen we redelijk in zelfde periode?

Ik heb nu ook trek in visschotel!

Drop, klinkt inderdaad als een echte Drop & Veter actie. Ik kan dat makkelijk zeggen want dat had ik ook easypeazy kunnen doen. Ik ging naar UK zonder iets uit te printen en gelukkig had collega hotelgegevens en conferentiestek allemaal bij zich. Fijn dat je zo op mensen kan bouwen :-)

Lien, als jij gaat bevallen ben ik op vakantie. tenzij je 2 weken overtijd gaat lopen. Gaat iemand mij aub sms-en?
Morrie, ga je morgen echt weg?

Vrolijk, klinkt super, het shoppen. Wordt er bijna jaloers van!!

En Lien, gewoon grenzen aangeven hoor, ik vind het belachelijk!

(ik belde trouwens zelf elke week naar mijn werk, om op de hoogte te blijven, ik wilde niks missen
Ely, jij bent pas met Zorro toch bij het merkenpaleis geweest met 2000 euro! Dat was pas jaloersmakend. Hahahaha

Iemand een idee waar ik leuke joggingspulbroekjes kan kopen voor Mormel? Ik wil de kindjes wat makkelijks aantrekken voor in het vliegtuig, maar heb wel voor Loeder. Maar niets voor knullen kunnen vinden.
Ik zag bij de hema nog wat lange joggingbroekjes vanmiddag. Donkerblauw met strepen opzij. Maar in maar een paar maten lang, de rest was onder de knie ofzo. Ik moet voor KP ook nog een joggingbroek hebben namelijk en ben dus niet geslaagd. Heb er ook niet zoveel voor over, want is voor in de auto inderdaad, eventueel om op vakantie in te slapen bij koude nachten. En thuis als hij eind van de dag nog in broek plast ofzo.

Morrie, als je morgen op vakantie gaat, veel plezier!
Ik ga morgen pas, vandaag inpakken .

Vrolijk, paar maanden terug zag ik joggingbroeken bij H&M. Weet niet of ze ze nog hebben nu......
Gr.

Buitenboordmotor van onze boot is gejat. Zat wel met een slot vast. Is de tweede keer, de eerste keer lag hij achterin onze auto. Onder karton, dus niet zichtbaar. Toen werden we 's nachts wakker van inslaan ruit en zijn achter de dief aangegaan. Motor is 20pk, dus zwaar, dief liet hem vallen. Nu dus niet, vermoedelijk verschijnt de motor eerdaags op Marktplaats.

Ik kan me daar boos om maken zeg. Sjonge. Dat mensen dat überhaupt doen, aan andermans spullen zitten!

Wij hebben overigens alleen maar pech met onze boot. Motor gejat, motor gevonden, geen ligplaats wel ligplaats. Boottrailer gejat. Afdekzeil opengesneden. Benzinetank gejat. Nieuwe tank gekocht, 3x verkeerde koppeling meegekregen dus start niet. En eergisteren, voor het eerst sinds 2-3 jaar heeft Pebblo met de Pebbeltjes porbleemloos gevaren. En gisteren weer. En nu dus niet meer want motor gejat.
Balen Pebbles. Net dus als die machine van Harrie die van de week gejat is. Zo bijdehand dat mensen aan je spullen zitten. Wij kijken vanaf gisteren dus ook op Marktplaats om te kijken of hij erop verschijnt.

Onze boot ligt nu op een gratis ligplaats en ik moet zeggen dat ik ook steeds bang ben dat de motor gejat wordt. Of, erger nog, de hele boot. Dat je erop een dag heenrijdt en dat hij er niet meer ligt.
Wij hebben geen boot, dat scheelt weer. Maar mooi balen Peb en Morrie...

Ohhhh, ik ben jaloers Vrolijk, vooral op shoppen bij Next. Ik hoop nog steeds dat ze hun online shop een keer uitbreiden met verzending naar Nederland. Ik koop daar zo graag spullen voor de jongens. Ook voor mezelf trouwens.

Hm, misschien binnenkort weer een Engelandtripje plannen.

Lachen trouwens, ik heb donderdag een sollicitatiegesprek. Ik had in mijn begeleidende mail aangegeven dat ik geen ervaring heb in het bankwezen, dat ik uberhaupt uit de non-profit kom en dat ik mijn marketingcommunicatie-opleiding pas heb afgerond. Ik verwachtte er helemaal niks van dus, hoewel de functie me dus heel leuk lijkt. Bellen ze me gewoon na 1 dag al op om te vragen of ik op gesprek kan komen!

Ik verwacht er nog steeds niet veel van, zal mij benieuwen. Als ik aangenomen word, dan wordt het ook een flinke shopexpeditie denk ik. Ik heb geen 'bankkleren'.

Heb Drop al gemaild voor bankwezeninfo.
He Meave wat goed, een sollicitatiegesprek!! Goed dat je geschreven hebt ook. Ben wel benieuwd waar het is en voor wat voor functie. Misschien informatie voor die plek zonder naam?
Morrie, mocht ik niet meer terugkomen vandaag; Heel veel plezier, geniet van waarschijnlijk de laatste vakantie met zn drietjes! En vanavond gewoon lekker weer relaxed in bad.

Ely, ik vind zelf bellen iets heel anders dan gebeld worden. Overigens mail ik zelf, dan kan ik de informatie nog beetje op moment dat het me uitkomt lezen.

Naar Hema geweest voor extra bikini dochter voor op NSO en toen meteen maar extra zwembroek voor Kiloknaller voor op de creche, anders was hij zielig (is overigens geen verzoek van de creche, maar vast heel handig ). Vent is aan het schilderen en denkt dat hij misschien maandag aan laminaat leggen kan beginnen. Zou fijn zijn, nog negen dagen voor uitgerekende datum .

Spannend meave, een gesprek, bankachtige instellingen hebben altijd fijne secundaire arbeidsvoorwaarden!
En Pebbles, balen zeg, van boot en toebehoren, zoals ik ook bij Morrie zei: iedereen moet met z'n tengels van andermans spullen afblijven.
Hahaha Lien, hoe vaak ik dat al niet gehoord heb de afgelopen dagen: de laatste vakantie met zijn drietjes . Maar raar idee hoor. En ik vraag me af als we straks met vier zijn, hoe we alle zooi dan meekrijgen. Collega opperde al dat we dan aan de caravan moeten, kun je al je spullen in die caravan mikken .

Ik moet wel om Harrie lachen, ik heb net zijn spullen in de koffer gestopt, maar er zat geen broek bij. Die gaat zonder broeken op vakantie!
Wel zwembroek hoop ik ?
Die ook niet, die moest hij nog kopen vandaag maar dat is niet gelukt. Nu koopt hij er wel eentje daar, zegt 'ie. Ik heb zijn oude zwembroek toch maar in de koffer gemikt net.....
Meave, een gesprek... wat goed! En bij een bank. Lijkt me ook nog eens leuk. Functieomschrijving daar op die plek zonder passende naam?

Fijn een man met nesteldrang, Lien

En Morrie fijne vakantie! Ga je nu twee of drie weken weg?

Ik dacht twee want met de date bij Nathje ben je er toch weer?

Have fun!

Even omkleden, wnat ga zo skaten met buurvrouw.
Zo, ben gesloopt na een dag shoppen met kids. Welke dwaas heeft ooit bedacht dat je van sommige schoenen zoals teva's en crocs geen maat 25 doet, maar gelijk doorschiet naar 26? Echt een hel om leuke schoenen te kopen voor L&M, maar uiteindelijk toch maar Timberlands gekocht. Pff...

Verder wil ik graag met jullie delen dat ik een joggingbroekje uiteindelijk bij Prenatal heb gevonden na H&M, Daka, Perry, Hema en nog wat andere zaken af ben geweest. Ook niet grappig dat ze voor knullen geen joggingspul hebben. Ook voor volwassenen die heerlijk comfortabel willen lopen en vliegen, Sissy Boy! Heerlijke basics die er leuk uitzien en heerlijk zitten.

Peb, wat irritant zeg. Sjonge jonge dat er mensen zijn die dingen graag voor anderen proberen te verzieken zeg. Balen meisje.

Next is echt super Meave, zeker voor kindjes. Sowieso baal ik dat wij geen Gap, Banana Republic en Next hebben. Leuk je gesprek Meave! Ik ga voor je duimen.

Verder ben ik voetbal weduwe en krijg ik stress aan gedachte 11 uur in vliegtuig met L&M. Ik zit zelfs te denken aan dingen als Vdispert kids, Vtech portable en DSlite. Hoe erg is dat?
Rubberen hamer vlak voor het vliegen, Vrolijk, is dat een idee? Of een pina colada met jus? Wij 'doen' gewoon alcohol vanaf hun 4e .

Morrie en Pebbles, wat vervelend van die diefstallen! Waarom kunnen mensen nou niet gewoon met hun jatten van andermans spullen afblijven? Ik kreeg het al warm toen Wiske ineens met een handvol ansichtkaarten liep toen we in Frankrijk bij een winkeltje ijsjes hadden gekocht . Maar dat soort dingen kun je toch wel declareren bij de verzekering? Vooropgesteld dat jullie verzekerd zijn, zakelijk c.q. een bootverzekering.

Gaaf zeg, Meave, een gesprek a.s. donderdag! Heb alleen geen mail van je ontvangen, als je nog dingen wilt vragen over het bankwezen (arbeidsvoorwaarden, kledingtips bij solliciteren in dat wereldje enz) kun je gewoon mailen naar het adres uit de ... eh... ak, of hoe we dat ding nu ook noemen! Bellen kan natuurlijk ook .

Morrie, heel veel plezier meid, als je dit nog leest! Goed van je dat je Harrie's spullen toch hebt aangevuld (wat moesten die kerels zonder ons? MIsschien had je 't juist niet moeten doen .
Vent belde trouwens net uit Washington, daar was hij net geland en zit nu te wachten op zijn vlucht naar Orlando. Is vanmorgen vertrokken. Heel fijn, hij komt zondagochtend terug, maandag is hij pas laat thuis omdat hij naar het hk van zijn werk moet ivm het einde van het fiscaal boekjaar van zijn werkgever, en dinsdag t/m woensdag moet hij naar Milaan. Sjeeses. Meteen maar afspraken die ik begin die week voor mezelf had gemaakt, afgezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven