Topic voor Vivameet
vrijdag 2 augustus 2013 om 14:48
vrijdag 2 augustus 2013 om 17:58
quote:Moonlight82 schreef op 02 augustus 2013 @ 14:48:
Klopt het lijstje op de site nog, van wie er komen? Ik heb het niet helemaal bijgehouden wie zich daarna nog afgemeld heeft.
Ik zou t leuk vinden als er nog even een lijstje komt van de mensen die zeker komen (bij de afspreeksite).
Het is wel weer voor terrasje morgen bij de afspreeksite kun je zien wie er wel en niet komen.. de kruisjes en de groene vinkjes, 1 extra afmelding maar dat staat in de berichten.
Klopt het lijstje op de site nog, van wie er komen? Ik heb het niet helemaal bijgehouden wie zich daarna nog afgemeld heeft.
Ik zou t leuk vinden als er nog even een lijstje komt van de mensen die zeker komen (bij de afspreeksite).
Het is wel weer voor terrasje morgen bij de afspreeksite kun je zien wie er wel en niet komen.. de kruisjes en de groene vinkjes, 1 extra afmelding maar dat staat in de berichten.
vrijdag 2 augustus 2013 om 18:54
vrijdag 2 augustus 2013 om 19:07
quote:Elmervrouw schreef op 02 augustus 2013 @ 18:54:
Wie in de buurt woont bij mij mag ook gewoon naar de signeersessie komen
(hebben we een mini-meetinkje van allemaal mensen die ik niet IRL ken!)
Tv-item was kort en (hopelijk) krachtig. Leuk dat je 't gezien hebt.Heel erg krachtig en indrukwekkend!
Wie in de buurt woont bij mij mag ook gewoon naar de signeersessie komen
(hebben we een mini-meetinkje van allemaal mensen die ik niet IRL ken!)
Tv-item was kort en (hopelijk) krachtig. Leuk dat je 't gezien hebt.Heel erg krachtig en indrukwekkend!