Creatieve ideetjes?

03-08-2013 23:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuk klein bureautje voor m'n zoontje van 2 in de huiskamer gezet. Nu wil ik graag m'n muur een beetje beschermen waar deze tegenaan staat. Iemand een leuk idee?

Ik kom niet verder dan een prikbord erachter. Misschien iets creatiefs met vloerzeil oid?

Iemand leuke ideeën? Ik hoor ze graag!!

(De muur is trouwens spachtelputz)
Je kunt een plank leuk verven met hoogglans en dan aflakken met botenlak (superspul, krast bijna niet en je kan het perfect schoon maken) en dan aan de muur hangen.
Een groot schoolbord erachter?
Ik zou met schoolbordverf iets doen! Heb je in veel kleuren en leuk ook voor je zoontje!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een bureau voor een kind van 2??????

Hij moet de komende 70 jaar nog achter zo'n ding zitten

Een fietsje of een bal geen beter idee?
quote:sehnsucht schreef op 04 augustus 2013 @ 00:09:

Een bureau voor een kind van 2??????

Hij moet de komende 70 jaar nog achter zo'n ding zitten

Een fietsje of een bal geen beter idee?Huh? Het is toch vrij normaal om een speeltafeltje te hebben voor een peuter? Dat TO dat een bureautje noemt maakt toch niet dat die kleine typend en bellend achter dat tafeltje gaat zitten?
quote:Enn schreef op 04 augustus 2013 @ 00:11:

[...]

Huh? Het is toch vrij normaal om een speeltafeltje te hebben voor een peuter? Dat TO dat een bureautje noemt maakt toch niet dat die kleine typend en bellend achter dat tafeltje gaat zitten?Zal hier maar niet verder op ingaan anders klink ik als een verstofte hippie
quote:sehnsucht schreef op 04 augustus 2013 @ 00:15:

[...]

Zal hier maar niet verder op ingaan anders klink ik als een verstofte hippie

Echt? Ok! Ben nu wel nieuwsgierig.
Ik zou willen dat ik hier aan gedacht had voor m'n muur vol verfspetters zat....
Niks mis met een speeltafeltje maar kinderen zouden toch zoveel mogelijk buiten moeten spelen, dingen ontdekken en ravotten ipv (met een ipad) achter een bureautje te zitten.

Monkey see, monkee do

Maar ik ben een jaren 70 product en heb ook geen kinderen dus kom maar op
Reactie werd ook een beetje getriggerd door het Computerverslaafd en ongelukkig topic.

Daarom misschien ook een beetje overtrokken.
quote:sehnsucht schreef op 04 augustus 2013 @ 00:28:

Niks mis met een speeltafeltje maar kinderen zouden toch zoveel mogelijk buiten moeten spelen, dingen ontdekken en ravotten ipv (met een ipad) achter een bureautje te zitten.

Monkey see, monkee do

Maar ik ben een jaren 70 product en heb ook geen kinderen dus kom maar op

Maar lekkere jaren70-mop van me!

Als TO nou belooft dat haar kindje tekent, kleurt, verft (vingerverf natuurlijk), knipt , weeft , batikt én macrameet aan dat bureautje? Dan moet het toch goed komen met jou in dit topic?

quote:sehnsucht schreef op 04 augustus 2013 @ 00:32:

Reactie werd ook een beetje getriggerd door het Computerverslaafd en ongelukkig topic.

Daarom misschien ook een beetje overtrokken.

Zoiets dacht ik al.

Maar hee ik geef je gelijk hoor! Lekker buiten spelen is fijn.
was net iets sneller
quote:sehnsucht schreef op 04 augustus 2013 @ 00:33:

was net iets sneller Ja.
Ik ga mijn bed in, slaap lekker!
Mijn eerste ingeving is om zo'n vloerbeschermer van de Ikea erachter te plaatsen. Niet zo creatief, wel redelijk goedkoop, onopvallend, en makkelijk te reinigen.
quote:Enn schreef op 04 augustus 2013 @ 00:32:

[...]

Maar lekkere jaren70-mop van me!

Als TO nou belooft dat haar kindje tekent, kleurt, verft (vingerverf natuurlijk), knipt , weeft , batikt én macrameet aan dat bureautje? Dan moet het toch goed komen met jou in dit topic?

Vergeet het alleen met houten speelgoed spelen niet Enn
Bedankt voor de ideeën !

En het bureautje is natuurlijk voor knutselen en tekenen. Met de IPad zit ie gewoon op de bank
Een magneetbord? Daar kun je hele leuke figuurtjes voor kopen, kan hij leuk mee spelen, en je kunt ook tekeningen etc ophangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven