Gezondheid alle pijlers

Puist onder moedervlek

06-08-2013 20:42 10 berichten
Hoi,

Ik heb een puist onder een moedervlek op mn arm.

Iemand dit ook welleens gehad, moet je dan de dokter bellen? Of is dit overdreven?
Alle reacties Link kopieren
Bel je voor ieder puistje je dokter?
Dokter bellen! Bij een kennis van mij bleek zoiets niet 'schoon', het is operatief verwijderd en gelukkig goed afgelopen. Ik nam het zekere voor het onzekere. Zij ging ook na lang aandringen van haar moeder.
Ik heb heel erg veel moedervlekken en ook net zo vaak een puistje onder een van die moedervlekken. Gaat vanzelf weer over.
volgens mij kan het geen kwaad, maar wat bedoel je nu precies met een puist onder een moedervlek ??
Wees jezelf....
Nou er zit een bobbel onder mn moedervlek, voelt als een puist, alleen zit er geen wit kopje dus het is wel beetje een raar puistje.
Het zou een papil of een cyste kunnen zijn. Ga voor de zekerheid naar de dokter. Ben je ook weer gerust gesteld als het goed is. succes.
Een puist alleen kan denk ik niet zo veel kwaad, maar let er goed op of je moedervlek niet gaat veranderen. Zodra dat gebeurt moet je de huisarts wel gelijk bellen!

Ook als het wondje (mocht je er vroeg of laat aan gaan zitten) niet geneest, doe je er goed aan om langs te gaan.
misschien moet ik dan ook eens naar de huisarts, heb een vergelijkbaar iets op een van mijn billen
Een echt puistje kan geen kwaad. Als je moedervlek dikker en pijnlijk is geworden en je niet zeker weet of het door een puistje komt , ga dan naar de huisarts. Daar is hij voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven