Mode & Beauty alle pijlers

Spray tan

08-08-2013 13:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week vrijdag ga ik met een groep naar een beautycenter. In bikini dus, en laat ik nou net wat bleek zijn. Is een spray tan een aanrader?
ja hoor, ben je alleen oranje in plaats van wit.

Leuk, speelt het nederlands elftal niet binnenkort?
quote:lelytjevandalen schreef op 08 augustus 2013 @ 13:33:

ja hoor, ben je alleen oranje in plaats van wit.

Leuk, speelt het nederlands elftal niet binnenkort?Spreek je uit ervaring of? Ik dacht dat het tegenwoordig wel meeviel met dat oranje, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
K zou het niet doen. Misschien geeft het ook wel af, kun je ook niet echt relaxen.
Ik vond het niets.Het ging er echt super snel af, kun je beter paar keer onder de zonnebank gaan.
.
Ik zou het dus niet doen bij mijn vriendinnen was het meeste er ook al na 1 dag af
.
je bedoelt zelfbruiner? Het is in elk geval gezonder voor je huid dan overdadige zon.

Zelf zou ik gewoon blank gaan. Daar kunnen ze toch wel tegen of denk je dat ze hard gaan lachen of misschien flauwvallen van de shock?
it's a big club and you ain't in it
Nee, ik spreek niet uit ervaring, ik ben bijna doorschijnend wit en boeit me geen drol.

Maar als ik om me heen kijk en al die spraytan dozen dames zie, dan vraag ik mij af wat er nu zo mooi aan is.

Ik zie veel oranje mensen
https://en.wikipedia.org/wiki/Dihydroxyacetone
it's a big club and you ain't in it
Ik heb het wel eens gedaan en ben van mezelf ook spierwit. De eerste dag vond ik het niet zo mooi. Heel nep zag het eruit ofzo. Vooral in mijn gezicht schrok ik ervan. Je mag dan een aantal uren niet douchen. Maar toen dat wel mocht en ik dat dus ook gedaan had, zag het er wel opeens een stuk mooier uit. Veel natuurlijker. Echt alsof ik lekker op vakantie was geweest. Niet té bruin, gewoon een gezonde tint. Maar het ging er inderdaad snel af. Het hoort ook maar 5-7 dagen te blijven zitten hoor. Maar echt bruin ben je na 5 dagen al niet meer. Je zult het verschil nog wel zien waar je bikini gezeten heeft (als je in bikini laat spuiten natuurlijk) maar het lijkt niet meer of je in de zon geweest bent.

Ik vond het leuk om een keer te proberen, maar het hoeft van mij niet meer. Wit is ook goed.
Ik heb me 3 jaar geleden voor mijn bruiloft laten spray-tannen bij een schoonheidssalon.

Ben uiteraard van te voren geweest om het uit te testen.

Is mij erg goed bevallen!

Na de 1e keer douchen houd je inderdaad een "gezond" bruin kleurtje over, niet nep en niet overdreven.

Wel even goed inlezen waar je het wil laten doen, ik heb het op 2 plekken uitgeprobeerd.

De 1e keer ging prima, maar was een half uur rijden.

Dus nog een 2e keer uitgetest bij een salon in mijn woonplaats... (godzijdank heb ik het daar geprobeerd van te voren) Het was geen gezicht. Zag er helemaal vlekkerig uit en was echt niet mooi! Ze begon gelukkig bij mijn benen en ik heb na mijn benen gezegd dat ze maar moest stoppen. Heb daarna een week in een lange broek gelopen om het te verbergen.

Kan dus heel mooi zijn, mits het fatsoenlijk gedaan wordt.
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
En ik heb het uiteindelijk natuurlijk voor mijn bruiloft laten doen bij die 1e salon waar het wel netjes was, dan maar een half uur rijden
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
Het is echt een heel achterhaald idee dat je oranje wordt van een spray-tan. Je kunt in de salon advies vragen en kiezen hoe bruin je het wil hebben

Heb het zelf één keer laten doen, en het resultaat was mooi! Maar het is wel enigszins prijzig, vind ik. Als het niet voor een speciale gelegenheid (als in: feestje/bruiloft) of een vakantie is, maar alleen 'n middagje beautycenter, dan zou ik gewoon een zelfbruiner kopen en het zelf doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven