Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik word helemaal gek van level 158. Het lukt me gewoon elke keer nét niet
quote:Rifkaa schreef op 09 augustus 2013 @ 11:39:

[...]

Ik zag het. Heb even op YouTube gespiekt bij level 307 en zag nog meer enge dingen die ik nog niet ken.

Ik wou dat ik niet gekeken had. Het gaat gelukkig heel geleidelijk. Langzaamaan komt er steeds een klein stom ding bij. En er zitten ook levels bij die gewoon te makkelijk zijn of moeilijk maar wel heel leuk om te doen! Grrrr, ze maken en houden je gewoon verslaafd! Kom er trouwens nog niet echt uit bij level 307. Wat nou HET trucje is om hem te halen. Kom steeds zetten tekort en heb dan 1 gelatine over of zo. Bah!
quote:lika76 schreef op 07 augustus 2013 @ 21:14:

is 147 te halen zonder te betalen? ik word er moedeloos van!Ik ook, ik krijg het niet voor elkaar, heel irritant !!
quote:franknii schreef op 09 augustus 2013 @ 15:31:

[...]

Het gaat gelukkig heel geleidelijk. Langzaamaan komt er steeds een klein stom ding bij. En er zitten ook levels bij die gewoon te makkelijk zijn of moeilijk maar wel heel leuk om te doen! Grrrr, ze maken en houden je gewoon verslaafd!Ja, dat is precies wat ze doen! Irritant hè?
quote:betjebig schreef op 09 augustus 2013 @ 15:23:

Hoe zijn de meningen over 181? Ik snap er helemaal niets van. Volgens mij moet je ieder steentje vijf keer raken voordat hij weg gaat. Zo'n zes steentjes, dus dertig keer naar de zijkanten schieten met gestreepte snoepjes (of vierkantje en streep), in 50 zetten. Dat kan toch helemaal niet?

Je moet elk steentje niet 5 maar 4 x raken. En een gestreept snoepje schiet 2 kanten op, dus dat is al 2 vliegen in 1 klap. En dan kun je met de combi's spikkel-streep en verpakte-streep ook nog eens meerdere steentjes tegelijk raken.

Ik heb er ook een poosje over gedaan, maar hij kan echt!
181 is niet leuk nee. Ik heb weer 5 dagen niet gespeeld want stom level. Speel net voor het eerst weer, en hop meteen gehaald. Denk dat ik voortaan steeds maar 1 keer per week speel, zou dat werken?
Oh, 1 keer per week does the trick?

Ben ook nog steeds op 181. Het verste wat ik gehaald heb is 3 doorzichtige jellies aan beide kanten.

Toen kwam de balk alweer
odi et amo
Ik ben in het beruchte level 213 beland. Wish me luck; het ziet er niet leuk uit!
quote:Pelsje schreef op 10 augustus 2013 @ 15:26:

Ik ben in het beruchte level 213 beland. Wish me luck; het ziet er niet leuk uit! Zijn er meer beruchte levels?
odi et amo
Ik heb net 307 gehaald!!!
181 gehaald!
odi et amo
Volgens mij willen we dat niet weten lamaatje
Haha goed zo! Mijn berichtje sloeg op jou vraag of er meer beruchte levels waren, niet op het feit dat je 181 gehaald hebt!
147 is te halen zonder te betalen. Ik heb m gisteren eindelijk gehaald! Zorg dat je zo'n spikkelbol combineert met een streepsnoepje. En een dosis geluk!
Ik zit nu op 311 maar die is ook niet leuk. Het ging na 307 wel heel snel. Maar 1 poging per level. Hoe is het met jou tomatensaus?
quote:Pelsje schreef op 10 augustus 2013 @ 15:26:

Ik ben in het beruchte level 213 beland. Wish me luck; het ziet er niet leuk uit!Ik ben bijna afgekickt van CCS vanwege dat level. Ik kom er niet door heen, speel nu maar maar sporadisch een spelletje.
Net man heel blij gemaakt door level 245 voor hem uit te spelen. Kostte me een berg moeite, maar dan haal ik hem ineens met nog 14 beurten over. Dat vind ik dus zo raar, zo lukt een level weken niet en dan heb je hem ineens.

Merk dat ik die klote levels blijkbaar meteen verdring als ik ze heb gehaald, denk dat ik daarom zelf maar dom door kan gaan.
Life is too short to waste time matching socks
quote:betjebig schreef op 09 augustus 2013 @ 11:24:

[...]

Wij gingen zo leuk gelijk op In welk level zit je nu? Ik in 180. Die is wel te doen, schat ik in. Je hebt net zoveel zetten als nummertjes in de bommen, dus geen vervelende verrassingen onderweg Ja ik loop nu 5 weken op je achter! Zit op 153, op zich ook vast wel te doen, maar nog niet gelukt (twee spikkelbollen combineren). Maar moet zeggen, speel niet half zo vaak als voorheen, dus echt hard gaat het niet.
quote:franknii schreef op 10 augustus 2013 @ 22:00:

Ik zit nu op 311 maar die is ook niet leuk. Het ging na 307 wel heel snel. Maar 1 poging per level. Hoe is het met jou tomatensaus?

Ik heb gister 308 nog een keertje gedaan, maar toen kwam er visite dus nu ga ik even verder. Hij leek niet moeilijk. Kijken straks hoe 311 zit dan!

Succes
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

147 ein-de-lijk!!!

zonder te betalen
Gefeliciteerd Lika! De aanhouder wint!

Dat houd ik mezelf ook maar voor nu ik in 191 al bijna net zolang vast zit als in 147.
Jakkes dat wordt dus lang vastzitten in 213, hij doet me ook denken aan 147. Enig voordeel: Het is een dom gelatine weg spelen level, ik heb er een hekel aan als je ook nog eens moet nadenken.
181 lukt echt niet!
quote:Kristin schreef op 10 augustus 2013 @ 21:54:

147 is te halen zonder te betalen. Ik heb m gisteren eindelijk gehaald! Zorg dat je zo'n spikkelbol combineert met een streepsnoepje. En een dosis geluk!Respect, ik zit nog steeds te kl**tviolen in 147, grr!
quote:Pelsje schreef op 10 augustus 2013 @ 19:55:

Haha goed zo! Mijn berichtje sloeg op jou vraag of er meer beruchte levels waren, niet op het feit dat je 181 gehaald hebt!Ik vond het wel grappig, dat commentaar
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven