Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Hoe zit het met de nieuwe compilatie?

Wie O Wie
odi et amo
275, ook weer een poeplevel......
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
ik zit al wéken op 147 Eerste level waar ik zo lang over doe. Is het gewoon een kwestie van geluk of is er een taktiek ??? Zucht .... Had 2x maar 1 jelly over. Grrrrrrrr
quote:zangeres schreef op 11 augustus 2013 @ 23:29:

ik zit al wéken op 147 Eerste level waar ik zo lang over doe. Is het gewoon een kwestie van geluk of is er een taktiek ??? Zucht .... Had 2x maar 1 jelly over. GrrrrrrrrWat denk je zelf?
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2013 @ 23:31:

[...]

Wat denk je zelf? ik mag toch hoop hebben

Mag ik hier even mijn frustraties over level 191 kwijt? (Wie weet helpt het)

Ik zit er nu een week in vast en heb nog steeds niet het idee dat ik hem ooit ga halen. Het lukt me vrijwel niet om op tijd die stomme bommen onderin weg te spelen. En de paar keren dat het wel lukte, lukte het vervolgens bij lange na niet om alle gelatine weg te spelen. Hield steeds minstens 10 blokjes over, dus betalen voor extra zetten o.i.d. is niet eens een optie.

Stomme ^%#@##@%^ bommen! Stom $%$%^&**^ level! Stom ^&&*#$@ spel!

Ik heb 'm gehaald! Zomaar, heel stilletjes. 245 hoef ik nooit meer te spelen....godzijdank.
En ik ben nog nummer 1 geworden ook... het moet toch niet gekker worden zeg. 225.360 punten.
quote:Rifkaa schreef op 12 augustus 2013 @ 11:19:

Mag ik hier even mijn frustraties over level 191 kwijt? (Wie weet helpt het)

Ik zit er nu een week in vast en heb nog steeds niet het idee dat ik hem ooit ga halen. Het lukt me vrijwel niet om op tijd die stomme bommen onderin weg te spelen. En de paar keren dat het wel lukte, lukte het vervolgens bij lange na niet om alle gelatine weg te spelen. Hield steeds minstens 10 blokjes over, dus betalen voor extra zetten o.i.d. is niet eens een optie.

Stomme ^%#@##@%^ bommen! Stom $%$%^&**^ level! Stom ^&&*#$@ spel!

Weer een k*t level dus. Ben ergens in de 180 dus binnenkort zal ik hier ook weer wel over berichten.
odi et amo
Toch is het jammer dat sommige levels gewoon ronduit kut zijn. Nu gaat het voor mij weer lekker, heb er weer even plezier in, doe hooguit 10 pogingen over een level. Maar ben bijna bij 165 dus de moed zal me wel weer in de schoenen zakken vrees ik.
Ja, echt jammer. Ik snap best dat ze mensen willen verleiden om te betalen om verder te kunnen. Maar met sommige levels schieten ze een beetje te ver door, waardoor je eigenlijk geen keus hebt als je verder wilt. Tenzij je bereid bent om wekenlang in een level te blijven hangen, maar voor mij gaat de lol er dan wel af.
Mag ik even kort zijn?

311 IS EEN POEPLEVEL!!!!!
Heb net wat nieuws ontdekt, als je een visje met een streepje wisselt krijgt het visje strepen! Verrekte handig in level 248.
Wauw, het werkt ook met zakjes!
Wauw, het werkt ook met zakjes!
Ratteke, het werkt ook met spikkels.
Ik vind dat die combi visje - spikkels niet veel doet Solomio. Niet bij mij tenminste :( Streepje en verpakte doen het wel heel goed!
Spam niet toegestaan.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2013 20:07
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
SpammerT.
Hoe zit dat met level 165? Zitten niet genoeg blauwen in hè? Mopperdemopper.
Jawel, alleen je moet ook andere kleurtjes wegspelen. Niet alleen maar de kleuren van de opdracht.
Jawel, alleen je moet ook andere kleurtjes wegspelen. Niet alleen maar de kleuren van de opdracht.
165 is wat dat betreft wel grappig ja, volgens mij concentreert iedereen zich in het begin op de blauwe, maar die komen maar niet. Wat mij hielp: Zoveel mogelijk knallen met speciale combinaties; spikkels met streepjes, streepjes met zakjes. Dan komt er weer plaats voor blauwe.
Gelukt (twee spikkel/streep combi's)
Ha volgens mij is dit spel niet aan mij besteed. Kom al een week niet voorbij level 30. Je moet alle ingredienten naar beneden spelen maar onderin zitten allemaal blokjes die eerst moeten ploffen anders kom je niet beneden. Als t me al lukt die klote dingen te laten ploffen komt het rustig voor dat die stomme kersjes en hazelnootjes gewoon niet komen. Ja tot ik nog 3 zetten overheb. GROM. Ik bedank mijn moeder van harte dat ze me in dit spel gesleept heeft maar niet heus. Ik probeer combis te maken maar steeds lukt het net niet.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven