F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dans me helemaal suf hier, helpt het al Lau?
Nope
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 08 juni 2008 @ 13:11:

[afbeelding]
Maak nou even een hyves accountje aan Lau, het kan nu nog

Kan ik je verse boreling ook zien (als je die er dan wel opzet natuurlijk )

Kom op wees hip!
ja, had laatst wel een hyves aangemaakt, maar verder niets meer mee gedaan...moet ik nog even rustig naar kijken, zal ik morgen ff doen. Zet zo wel buikfoto's in AK, kun je daar niet meer in?
Nou staan er drie hele discrete buikfoto's in de AK...maar je kunt wel goed zien dat ie echt flink is hoor
Ik kan niet meer in de ak maar zal je even zoeken op hyves.
Heb je net als vriend gevraagd
Heel discreet? Met je winterjas aan?
nee, echt alleen buik, lijkt nog mee te vallen dan. Hyves zoek ik morgen ff uit ok.
Ja maar.. ja maar.... morgen lig je met je baby te knuffelen....
ja lau, je moet nu nog genieten van het hier en nu.. ik ga je ff opsporen.

en vis wat doe jij daar als je hier kunt zijn??

badje voor de kids staat klaar, nu is het wachten tot ze wakker zijn.

nic, alles ok?

tieg, zenuwachtig voor morgen, of zin in?
Prachtige buik Lau!!!!
Mooie buik lau. Niets geen streepjes, echt mooi strak.

Alles oke hier, vanmiddag gezellig bezoek gehad en nu frietjes met zelfgemarineerde spareribs en sla eten, jammie.
Pfff, lichtelijk gesloopt hier! Hele dag in de dierentuin rondgehangen met de januariclub van Tessel, samen met Daan. Was gezellig, maar toch wel anders dan met jullie Maar zeker weer voor herhaling vatbaar.

Nu twee kinderen in bad en in bed stoppen, en er dan zelf maar achteraan kruipen.

Morgen beginnen, heb er wel zin in. Vind het ook wel spannend, zo alles weer nieuw. Maar hopelijk voelt het al gauw vertrouwd, dat zou wel fijn zijn.
Tieg, veel plezier en succes morgen! Is altijd even raar zo'n eerste dag, hopelijk heb je leuke collega's!
Tieg, veel plezier morgen op je nieuwe werk, spannend.

Lau, ben je er al klaar mee met het zwanger zijn?

Het klingelschaap van Tim is stuk, touwtje gaat niet meer de kont in Net al even in de webshop van de prenatal gekeken maar volgens mij hebben ze hem niet meer, ohoh.

Hij heeft nu even de klingelgiraf van Floor en dat was ook goed. Moeten we dus op zoek naar een nieuw klingelding.

Oh, zijn kamer stinkt naar knoflookolijven Waarom heb ik een kind dat olijven het allerlekkerst vindt van alles. We moesten hem zelfs chanteren, eerst een frietje en dan mag je nog een olijfje

Met fruit net zo trouwens.

Tim wil je geen chocolaatje of koekje?

Nee, appel!!!

Nadat hij een appel op heeft.

Wil je nu dan een koekje?

Nee, nog een appel!

Moet ik dus al het chocola dat hij van de opa's en oma's krijgt gaan opeten. Zal ze de volgende keer eens zeggen dat hij milka het lekkerst vindt en niet zo houdt van kinderchocola
quote:Nicolette80 schreef op 08 juni 2008 @ 22:07:

Moet ik dus al het chocola dat hij van de opa's en oma's krijgt gaan opeten. Zal ze de volgende keer eens zeggen dat hij milka het lekkerst vindt en niet zo houdt van kinderchocola

Ik durf de paashaas van Daan niet op te eten, ben bang dat ik dan ruzie krijg met man. Alsof Daan nog weet dat ie het gekregen heeft... en ik ben degene met pms

Klingelding bij de hema te krijgen. Zal wel even zoeken.
Deze heb ik laatst voor Daan gekocht, toen klingelaap niet meer de boom in wilde. Tenminste, bij ons doet ie het niet, Daan heeft regelmatig twee muziekjes aan...
Haha, ik zie hier rechts in beeld een half-ontblote klusser en moet meteen aan Cees en de klusjesman denken (die meestal niet komt) Ik krijg die van mij niet zo gek om met ontbloot bovenlijf te poseren, denk ik. Kan er trouwens best mee door!

Hier rustig weekendje gehad, vriend met Lisa naar zijn ouders, ik thuis met Maartje (moest nog boekhouding doen). Vanochtend heeerlijk uitgeslapen tot 11.15u. Dat was lang geleden! (wel kindje gevoederd tussendoor, hoor) Gisteren pannenkoeken gebakken zonder melk en ei, waren best lekker. Lijkt wat meer op tortilla's, steviger. Met aardbeien en honing erop, mmmm!

Hier ook een olijvenliefhebster, maar de frietjes en de chocola gaan er ook goed in. Bijna alles eigenlijk wel. Vandaag asperges gegeten, zit ze ook van te smullen. Ik vond ze vroeger nooit lekker, ging ze later wel waarderen.

Tieg; fijne 1e dag gewenst morgen!

Lau; fijne bevalling gewenst morgen!
Dok, nog evne snel: je kunt in plaats van melk ook kokosmelk gebruiken (weet niet of je dat mag) en in plaats van eieren een klein beetje maizena (dacht ik). Zal het anders wel even aan mijn zus vragen, neefje mag geen eieren, en vriendinnetje van neefje geen melkproducten.

En nu naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven