F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook in de winter en zonder baby in de buik???

BBRrrrrr... Nu zou het wel lekker zijn, maar anders niet hoor..

We hebben wel vloerverwarming, maar als ik 's ochtends eerder douche dan de verwarming aanslaat, lijkt t me dus niks...

Marlee ben je al wezen kijken? Mooi geworden? Vind het er altijd zo van opknappen.
Inloopdouche!!!! Heb je tenminste geen gootjes en extra randjes en richeltjes waar je a) je kleine teen aan kunt stoten en b) niet schoon hoeft te maken. Schoonmaken gaat sowieso makkelijker met inloopdouche vind ik.
Nope, nog niet gaan kijken, helaas. Kleine man had ik bij me en alles was nog nat in de woonkamer/keuken. Leek me niet de meest handige optie om dan te gaan kijken. Ik ga morgen in mijn pauze even... Ben wel heel benieuwd, schijnt echt heel mooi te zijn. En de kozijnen van de dakkapel zijn ook al gebracht, staan in de achtertuin..

Net weer alarm op mijn werk. Bij een klant was de website eruit gevlogen, alle teksten weg. Gelukkig had ik nog het een en ander aan back-up.. maar men... had een lekker hang avondje bedacht...

En Marius valt heel slecht in slaap de afgelopen week, hebben jullie kindjes daar ook last van? En hoe staat het met eten en dan avondeten? Marius eet wel vlees (af en toe vis), maar rijst, aardappelen, groente of was dan ook krijg ik er echt niet in. Hoop dat dat echt een fase is..
Lau, alles nog schoon gekregen? Moet zo maar eens kijken of die buikfoto van jou er al staat in de ak.

Marlee, lekker is dat zeg. Dus nu moet je nog aan de slag (of alweer klaar natuurlijk).

Eten gaat hier wisselend. Aardappelpurree gaat er heel goed in. Pasta zonder saus ook. Groenten wisselt heel erg maar hij eet veel fruit. Als Tim weinig eet dan vraagt hij later nog wel om een boterham. Veel en vis verschilt ook per keer. De ene keer eet Tim een hele schnitzel en de keer erna wil hij niet eens proberen.

Cees, bijvoeden?! Dat slaat toch nergens op. Vinden ze hem echt te licht? Vaker slagroom als toetje geven dan maar.

Ik zou ook graag een deur willen hoor.

Vanmiddag lekker geshopt met mijn moeder. Wat kleertjes voor Floor en een jasje want die had ze nog niet. Ook wat kleren voor mij. Nieuw ondergoed voor Tim want zijn billen werden wel erg groot voor de onderbroekjes. Had ook nog kortingsbonnen van de pampers voor luiers dus had 2 pakken voor 1,90 (wel maatje 1). Is toch leuk luiers kopen.

Ik ga zo maar lekker het bed in. Floor ligt er ook al in maar heb geen idee wanneer ze weer komt voor de voeding. Ik moest haar vandaag iedere keer wakker maken en vanavond was ze weer heel onrustig. Ben echt blij als ik klaar ben met de ab. Ben benieuwd of ze dan ook weer rustig is na de voedingen.

Tot morgen meiden, welterusten.
mogguh
Morgen!!

Laatste dag van de (werk)week ...
Goedemorgen!

Bijna weekend!!! Kan ik weer shoppen R vindt dat ik al wel genoeg geshopt heb, haha. Echt niet dus.

Marlee, hebje weer een klusweekend voor de boeg? Wanneer wordt de dakkapel geplaatst.

Wij gaan in september een dakkapel laten plaatsen. Over 1,5 week komt er nog iemand langs voor een offerte en daarna gaan we beslissen welk bedrijf we het laten doen. Er zit zo'n 10-12 weken levertijd op dus wordt dan september. Lijkt me echt heerlijk als er meer licht op de kinderkamers is. De kamer van Floor wordt dan ook iets groter omdat er meer loopruimte is.

Ik ga eens shoplijstjes maken. Eentje voor als we naar het centrum gaan en de ander voor boodschappen. Misschen kan ik die vanmiddag al even doen samen met Floor als mijn schoonouders er zijn.
Goedemorgen! Ben er nog hoor, gewoon met baby in buik. Net bij gyn geweest, gelukkig normale leuke man deze keer. Alles ziet er goed uit, kindje is helemaal ingedaald, nu maar afwachten. Volgende week weer een afspraak, deze keer met ctg, maar dat is standaard.

verder niets spannends te melden. fotoos staan nog niet in AK Nic, sorry...zal het vandaag echt even doen.

Eten gaat hier ook niet best hoor, vooral savonds niet. Stukje vlees gaat meestal wel goed, of aardappel (patatjes) maar meer ook niet. Overdag eet ze ook niet heel veel vind ik, maar gelukkig wel fruit. Ga er van uit dat het vanzelf beter gaat...
zoooo, de jongens weggebracht, boodschappen gedaan, grote zakken voer ingeslagen (pfff zwaar 4x 20 kg), alle beesten van een natje en een droogje en een parasol voorzien, wasje opgehangen en nu mag ik wel ff zitten vind ik zelf!

Tis heerlijk weer, zou wel graag de struiken gaan snoeien, ramen gaan lappen enzo, maar moet weer aan de schilder. Gelukkig is het daar lekker koel.

Lau, wordt je niet gestript ofzo? Of mag dat pas vanaf volgende week? Wat een zittenblijvers zeg, volgens mij was ik de enige vd 2e ronde die eerder beviel? Of Tieg ook? Gelukkig had je weer een normaal iemand.

Nic hoest nu met de borstjes? lijkt het op te knappen?

En Dok, was het eenmalig van Maartje of gaat het nu echt beter met de fles? Zou wel fijn zijn.

Er kunnen er dus een paar al niet eind augustus, denk Vis ook niet ivm haar verjaardag? Dan maar ander dagje?

Denk dat we eruit zijn met de douchewand. Zal ff plaatje zoeken.

Morgen goan wie trekkers kiek'n, zal Jesse wel mooi vinden, aangezien hij bij elke tractor die langs komt stijf staat van opwinding en "trrrrekkerrrrr" roept. (rrrollende errrrr)
http://duscholux-profi.de...538018a6c12571090046b666/$FILE/fak-C2L-06.jpg

hmm, lukt nie echt zonder balk met plaatjes plakken...
Nu in ieder geval niet gestript. Sowieso wordt ik ook niet ingeleid, vanwege ks vorige keer hoorde ik vandaag. Dus als kleine echt lang blijft zitten wordt het weer een ks. Gel en inleiden doen ze niet ivm verweking baarmoeder en groter risico op scheuren van het litteken van de vorige ks. Nu maar hopen dat kleine zich gewoon vlot (vandaag of dit weekend) aandient.
Even een kort berichtje voor ik aan het werk ga: Ik ben vanmorgen tante geworden van een jongetje! Mijn zusje is bevallen in slechts 4 uurtjes en het gaat allemaal goed!

Groetjes, Josje
Josje, gefeliciteerd. Wat leuk en lekker snel!!!!

Lau, hoop echt je dit weekend bevalt... het is nu niet leuk meer

Dakkapel wordt morgen geplaatst bij ons.. Zou zeker meer offertes aanvragen, Nic.. Scheelt een boel hoor!

Huis ziet er heel mooi uit, ben net even gaan kijken.... Het kost wat, alles laten spachtelen.. maar het is echt heel mooi geworden. En we hoeven er niks meer aan te doen... En Cees, leuke mannen ... Zag er erg leuk uit...
ja, van die gespierde en gezonbruinde bovenlichamen, met van die mooie stevige schouders en een glimmend laagje zweet, dat er ineens een druppel begint te glijden die je volgt en ergens op zijn riem beland?

tis jammer dat ze binnen werken, anders had je ze kunnen aanbieden ze in te smeren, want ze mogen uiteraard niet verbranden...

lau, dat klinkt serieus, hopelijk gebeurd er nisk van dat alles enm beval je gewoon vannacht/ morgenochtend.

josje, gefeliciteerd! ga je er al gauw heen (of ben je er al?) Dan zullen de kriebels wel helemaal verergeren!

nog gauw ff op bank ploffen, voor ik honden uit moet laten en kids ophaal. zit onder de stekeltjes van de coniferen ( "eventjes" gesnoeid) vervelend spul..
is gezonbruind wel een woord ? hihi
Cees, ik begrijp wat je bedoeld
'Zongebruind' denk ik

Ik zie trouwens geen mannen, alleen een douchecabine!

Maartje blijft uit de fles drinken, jippie! Alleen bv, de Pepti zorgt nog steeds voor vieze gezichten en worstelen met de speen (behalve als ze slaapt en we haar 'erin luizen')

Kolven gaat vrij goed momenteel, dieet houden ook wel. Alleen zalm gegeten, bleek ook niet te kunnen (niet zo erg als melk, maar toch weer een mindere dag)

Nieuwe foto's in de AK, wat worden de kindjes toch alweer wijs en groot! Lisa is ook gek op trekkers, kijk maar!

Cees, hard gewerkt! 80 kilo voer versjouwd

Jos, gefeliciteerd met je nieuwe neefje!
Josje, gefeliciteerd met je neefje. Heb je hem al gezien?

Ik zie ook geen douchecabine, linkje kopieren lukt ook even niet. Klinkt wel goed van die mannen, haha.

Borstjes doen het goed hoor Cees. Heb wel weer een hard plekje en krijg het nog niet goed weggemasseert, hoop maar dat het geen ontsteking wordt weer.

Oja, speen mag Floor wel hoor, hebben het al geprobeerd maar ze weigert. Zowel de difrax als de bibi. Deed Tim ook, wilde absoluut geen speen.

Lau, hoop dat nog een ks niet nodig is. Hoop ook dat baby geen voorbeeld neemt aan Floor en heel lang blijft zitten. Het is nu wel goed weer om te bevallen, niet te warm.

De nachten gaan hier weer helemaal goed. Maar 1 keer voeden. Ben er wel 3 kwartier mee bezig. Vannacht wat langer want dan valt ze in slaap maar zodra ze in bed ligt weer wakker. Dan pruttelt ze een poosje en na een half uur vindt ze dat ze toch nog net niet genoeg heeft gehad en moet ze nog 2 minuten aan de borst. Dan ben ik dus 1,5 uur verder.

Boodschappen zijn hier ook weer binnen, we hadden bijna niets meer in huis.Straks nog even lekker shoppen.

Schoonouders zijn gisteren hier geweest om te koken. Kon ik lekker in de tuin aan de slag. Heb achter de klimop flink gesnoeid en onkruid gewied. Container is nu bijna weer vol. Misschien eind van de middag nog weer onkruid wieden. Heb ook nog een voortuin vol maar dat is voor later.

Daan, hoe is het bij jullie. Alle kindjes nog gezond? Heb je al bijna vakantie?
Even gluren...

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
denk dat daan al weg is......
Ik ruik een verse baby denk ik.....
Denk dat je gewoon je koelkast schoon moet maken Vis, want is geen verse baby die je ruikt heur helaas...

Gewoon geen tijd gehad om achter pc te zitten vandaag...ook nog familiebezoek gedaan vanwege verjaardag nichtje. Iedereen was erg verbaasd dat we er waren (uur rijden hiervandaan)..maarja, andere optie is dat ik thuis op de bank voor me uit ga zitten staren.
Jammer Lau, geen verse baby.

Tja, ik bleef ook niet thuis hangen en wachten hoor. Zolang je je goed voelt kan je ook best op pad.

We hebben lekkere kaasjes en tapenade. Jammer alleen dat we voetbal op de achtergrond hebben dus heb de laptop er maar bij gepakt.
Ja, tsssk, ga eens gauw werpen dan! Familiebezoekjes doe je maar als je kind er is hoor, dan komt iedereen vast op bezoek. :-D Oh nee, het is de tweede he... dan blijft het beperkt

Pfff, Nic, doe 's ff rustig!!!! Je bent net bevallen, en hebt net een kuur tegen een borstontsteking gehad! Rust is ook een goed medicijn om dat te voorkomen he! Wel fijn dat het met Floor goed gaat.

Dok, fijn dat Maartje het flesdrinken nu toch lijkt te pakken. Geeft wellicht ook wel wat meer rust, zodat het kolven ook makkerlijk gaat?

Cees,douche ziet er fancy uit, maar zou niks voor mij zijn... Ik stoot me dan altijd tegen zo'n koude glaswand Plus dat het natuurlijk voor veel kalkaanslag zorgt, en dat moet je dan weer poetsen enzo...

Marlee, foto's! En wanneer gaan jullie precies over? Over twee weken toch?

Josje, gefeliciteerd met je neefje! Nog bij de geitenwollensokkenmeneer geweest?

Daan, hoest met de zieken?

Vish, hoest met Nemo?

Nitro, hoest bij jullie?

Een paar lekkere dagen gehad. Donderdag met Daan en Tessel naar de bibliotheek geweest, en Daan wist vandaag zomaar te reproduceren dat je daar boeken leent, toen hij met oma aan de telefoon zat. Ik zat ondertussen Tessel te voeden in de slaapkamer, en zat echt met open mond te luisteren. Hij pikt op het moment écht alles op!

Vrijdag helemaal niks gedaan, behalve contract tekenen bij het uitzendbureau, en daarna even de stad in. Ik heb een poosje terug een leuk patroon in de knippie baby gezien voor een leuk jurkje, dus daar heb ik maar vast stof voor gekocht. Nu maar hopen dat dit minder lang blijft liggen dan de stof voor de vlaggetjes die ik nog steeds moet maken

En vandaag lekker met zoon wezen zwemmen. Hij heeft tot hij bijna 2 jaar was het hele zwembad bij elkaar gekrijst zodra hij daar in zwembroek was, en sinds december vindt hij het ineens geweldig. Onlangs uitgeplozen dat er ook op zaterdag ouder-en-kind-zwemmen is, dus daar naartoe geweest vanmorgen. Hij vond het werkelijk fantastisch! Eerst rustig wat spelen op het trappetje, tot hij de glijbaan zag en daar vanaf wilde. De les ging ook prima, met zijn hoofd onder water, van de kant springen (echt supervaak, met een grote lach), en na de les nog een paar keer van de glijbaan. Kortom, de dag was leuk, en zéker voor herhaling vatbaar.

Ga nog even verder rondkijken, en nog even wat teksten opmaken voor het januaritopic. Morgen hebben we de eerste meeting, ben erg benieuwd hoe het is. Weet nog wel dat ik voor de eerste februarimeeting stikzenuwachtig was Maar inmiddels niet meer hoor!

Tot later!
Naaahhhhhhhh Lau.............................................................

*gaat maar soppen nu*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven