Laat op het forum?
maandag 9 juni 2008 om 03:26
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:25:
Als je het hebt over wie ik denk dat je het hebt Joey, dan denk ik dat die forummer eerst nog wat mannelijkheid moet ontwikkelen voordat we hem daarin kunnen aantasten.Ik sprak vandaag nog een forumster die hem niet eens onder de noemer "mannen" wilde scharen.
Als je het hebt over wie ik denk dat je het hebt Joey, dan denk ik dat die forummer eerst nog wat mannelijkheid moet ontwikkelen voordat we hem daarin kunnen aantasten.Ik sprak vandaag nog een forumster die hem niet eens onder de noemer "mannen" wilde scharen.
maandag 9 juni 2008 om 03:26
maandag 9 juni 2008 om 03:29
Het ging bij mij eventje iets beter (nog wel nachtwerk maar dan toch wel voor drie uur).
Maar nu is het weer foute boel.
En ik baal daar verschikkelijk van. Moet ik echt weer aan werken (steng zijn voor mijzelf).
Probeer jij er eigenlijk een beetje verandering in te brengen?
Dit topic is ook niet echt stimulerend,haha!
Veel te gezellig!
Maar nu is het weer foute boel.
En ik baal daar verschikkelijk van. Moet ik echt weer aan werken (steng zijn voor mijzelf).
Probeer jij er eigenlijk een beetje verandering in te brengen?
Dit topic is ook niet echt stimulerend,haha!
Veel te gezellig!
maandag 9 juni 2008 om 03:29
maandag 9 juni 2008 om 03:31
quote:danilouise schreef op 09 juni 2008 @ 03:29:
http://www.youtube.com/watch?v=Cib8aUhfFWI
geniet ;)Deze versie kende ik nog niet! Camp!
http://www.youtube.com/watch?v=Cib8aUhfFWI
geniet ;)Deze versie kende ik nog niet! Camp!
maandag 9 juni 2008 om 03:32
maandag 9 juni 2008 om 03:34
Welterusten NP!
Welk boek ben je aan het lezen? Hopelijk is het niet zo spannend dat het je dan alsnog wakker houdt?
Liggen is inderdaad ook heel verstandig. Dat moet ik ook altijd van mezelf, als het erg laat is, dan rust je toch wat uit.
Dus nu lig ik met mijn laptop in bed
Slaap lekker nachtpaars!
Welk boek ben je aan het lezen? Hopelijk is het niet zo spannend dat het je dan alsnog wakker houdt?
Liggen is inderdaad ook heel verstandig. Dat moet ik ook altijd van mezelf, als het erg laat is, dan rust je toch wat uit.
Dus nu lig ik met mijn laptop in bed
Slaap lekker nachtpaars!