laden/bakken onder bed?

18-08-2013 12:15 13 berichten
Thuis had ik altijd onder mijn bed, een rol ding onder mijn bed staan met sokken erin en gewoon van die bakken met ander spul.

Nu ik op mezelf woon, heb ik laminaat in mijn huis en wou ik ook een bak onder mijn bed hebben, met sokken, maar mijn tante zei, dat doe je toch niet?? Daardoor krijg je meer stof onder het bed en moet je het vaker schoonmaken.

Ik vroeg mij af of dit ook echt zo is en of jullie ook wat onder het bed hebben staan? Of dat het beter is om helemaal niks onder het bed te laten liggen, het is ook niet zo dat ik daar natuurlijk weer van alles onder neer wil zitten.

maar was even benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Méér stof? Wat een onzin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Toevallig vraag ik het mij vandaag ook af ben op zoek naar een ander alternatief. Ik vind plastic bakken sowieso de horror dus weet het nog niet zo goed. Ik heb nu stoffen bakken in kast met sokken ondergoed maar vind ik ook niet zo fijn. Mijn kamer is ook heel klein 2.60 bij 2.60. Ik heb veel rugklachten nekklachten dus wil een fijn goed bed en matras gaan kopen die dan rond de 2.10 bij 1.70 zijn als het eenmaal in elkaar staad ik moet dus ook gaan kijken hoe op te lossen. Denk met de gatenkasten van de ikea met daar mandjes of deurtjes in om op te bergen.
Ik ga volgende week bakken kopen, waar moet ik anders de zooi laten? En meer stof is echt onzin, het blijft misschien wat makkelijker bij elkaar in de vorm van stofpluizen, maar die zijn makkelijker op te zuigen dan al die losse stofjes.
Meer stof hoef het misschien niet te zijn wel moet je dat ding ook schoonmaken en anders is het alleen hop stofzuiger onder het bed
Ik heb wel een grote kast op mijn slaapkamer en in de laden sokken en ondergoed, maar ik vind het persoonlijk toch makkelijk om het onder het bed neer te zetten omdat ik dat vaker gebruik en er dan gemakkelijker bij kan-:) en daardoor kan ik weer meer ruimte creëren, en andere dingen in de laden doen.

Ik ben bezig met opruimen, ruimte maken en dingen veranderen in mijn huis, dus ben wat aan het uitproberen zodat het er toch netjes eruit zet

want ik maak sowieso elke week mijn huis schoon, dan neem ik dan alles mee, en daarnaast ga ik er gewoon vaak bij langs met een stofzuiger, dus dat moet geen probleem zijn
Ik kan mijn sokken en ondergoed bijna niet kwijt in mijn commode. En aangezien er tóch veel stof ligt onder mijn bed (stofzuig er wel eens maar toch....), kan ik net zo goed een paar van die bakken op wieltjes er onder schuiven. Waarom niet?

Vind het eigenlijk wel een luminieus plan! Denk dat ik eens wat van die bakken ga aanschaffen!
Ik vond het enorme stofnesten en heb ze allemaal al weer verwijderd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik had vroeger lades die net zo breed waren als het bed. Daardoor was het niet extra stoffig. Als je kleinere bakken hebt kan ik me voorstellen dat het meer stof vangt. Maar je gaat toch geen ruimte onbenut laten in zo'n kleine kamer? Dan maar wat extra stoffen!
Nee, staat niks onder. Dat zou ook geen gezicht zijn. Persoonlijk vind ik het alleen fris als de bakken gesloten zijn. Maar ik houd niet van een captain's bed bijvoorbeeld; urgh.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou wel voor bakken met deksels gaan, want anders worden je bakken wel echt stofnesten (of je moet ze iedere week uitsoppen maar ik denk niet dat je dat van plan bent?)
Zijn er geen bakken met een deksel? Dan heb je toch niet extra stof onder je bed?
alle bakken die ik heb, daar zitten wel deksels op, daar heb ik sowieso wel goed over nagedacht;) maar ik heb er nu net 2 van die roldingen onder mijn bed gezet, scheelt weer ruimte;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven