Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
Reizen en Apple maak ik me schuldig aan 50 shades wel allemaal gelezen. prima voor op vakantie maar de hype eromheen is idd een beetje overdreven.

Overrated:

-Dure spullen voor kinderen. Merkkleding zijn ze zo uit en al het speelgoed nieuw kopen vind ik ook zonde want ze slopen het net zo snel als ze het uitpakken.

-Winterbanden als je in NL woont

-Facebook. Ik facebook graag en veel hoor. Maar sommige mensen nemen het echt te serieus.

-Kamperen. Ik snap het werkelijk waar niet.

-Modebladen inderdaad. 1 groot blad reclame en er staat nooit iets boeiends in.

-katten en honden

-tour de france
Zomergasten. Wat een overhyped programma, ik word elk jaar weer moe als het met ridicuul veel bombarie wordt aangekondigd.

Pauw en Witteman, Matthijs van Nieuwkerk. Ongeinteresseerd achteroverleunen of juist veel te snel praten is geen bewijs van talent.

Javier Guzman. Altijd maar de gutmensch uithangen in shows en interviews, en altijd dat irritante gezeik over zijn verslavingen. Boring.
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:26:

Oh ik tik liever ¤4 voor een vanilla latte af dan de helft voor die bocht bij de kiosk. Maar ik ben dan ook te lui om in de ochtend zelf koffie te zetten als ik moet werken

Modebladen... Tsja. Ik verwijs je naar de speech uit The Devil Wears Prada. Over die blauwe kabeltrui die voor jou uit is gezocht door de redacteurs, 100 jaar geleden

Ga dan naar een andere koffietent! Als er een Starbucks is, is er veel meer dan alleen een kiosk.

Dus ja, ik vind Starbucks zeker overdreven en Starbucks koffie echt niet lekker.
Ondanks mijn liefde voor Apple vind ik iphones wel overrated.
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:28:

Reizen en Apple maak ik me schuldig aan 50 shades wel allemaal gelezen. prima voor op vakantie maar de hype eromheen is idd een beetje overdreven.

Overrated:

-Dure spullen voor kinderen. Merkkleding zijn ze zo uit en al het speelgoed nieuw kopen vind ik ook zonde want ze slopen het net zo snel als ze het uitpakken.

-Winterbanden als je in NL woont

-Facebook. Ik facebook graag en veel hoor. Maar sommige mensen nemen het echt te serieus.

-Kamperen. Ik snap het werkelijk waar niet.

-Modebladen inderdaad. 1 groot blad reclame en er staat nooit iets boeiends in.

-katten en honden

-tour de france

Kamperen is zwaar onderrated. Veel kampeerplaatsen zijn dan ook niet naar mijn liking en teveel op de de niet-kampeerder ingericht.

Katten zijn ook ondergewaardeerd.
Lelijke kindertjes zien er vaak wat leuker uit in merkkleding dan in een C&A'tje met een Bambi op hun buik.

Geld oppotten; overrated.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben & Jerry's. Please, he is gewoon ijs met een kleurtje met koekjes en snoepjes erin.

Winterbanden zijn absoluut niet overrated, en daar kom je vast nog wel op terug komende winter als je je boodschappenautootje om een lantaarnpaal hebt gevouwen. Winterbanden zouden ze van mij mogen verplichten. En anders, als je betrokken raakt in een ongeluk in de winter op de gladde weg, en jij hebt geen winterbanden: hier is de rekening voor alle schade.
quote:bankje schreef op 18 augustus 2013 @ 14:27:

Overal maar Engelse termen voor gebruiken.Dit wel.
Publieke zenders zijn sowieso overrated.
You know how I know? Because I reeaally think so!
@Mevrouw: zowel kiosk als broodzaak koffie etc komt gewoon uit de automaat. Doe mij dan maar de verse bonen van de SB. En het zijn grotere bakken én ik kan voor soyamelk kiezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 14:31:

Lelijke kindertjes zien er vaak wat leuker uit in merkkleding dan in een C&A'tje met een Bambi op hun buik.

.Ok fair enough
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:29:

Ondanks mijn liefde voor Apple vind ik iphones wel overrated.

Is er iets anders dan iPhone dan? Oh zo'n samrung galaxy geval wat om de haverklap vastloopt. No thanks!
quote:medunkt schreef op 18 augustus 2013 @ 14:20:

het Engels is overrated.

Maar dit maar een beetje.

Mijn vak wordt wel zwaar overrated trouwens, maar daar stoor ik me niet aan.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 augustus 2013 @ 14:32:

Publieke zenders zijn sowieso overrated.Nee die inhoudloze zooi op de RTL en SBS zenders is juist overrated
Met stip: de wereld draait door
BN'ers
quote:clemance schreef op 18 augustus 2013 @ 14:32:

[...]

Is er iets anders dan iPhone dan? Oh zo'n samrung galaxy geval wat om de haverklap vastloopt. No thanks! Die van mij is nog nooit vastgelopen hoor Niks mis met iphones trouwens..maar ze zijn ondertussen echt niet meer veel beter dan andere smartphones.
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:32:

@Mevrouw: zowel kiosk als broodzaak koffie etc komt gewoon uit de automaat. Doe mij dan maar de verse bonen van de SB. En het zijn grotere bakken én ik kan voor soyamelk kiezen.Dat krijg je ook bij de Julia's. Die hebben sterkere koffie en ook niet hele zoete melk ( of wat het dan ook is bij de Starbucks, ik vind het zo zoet allemaal).
Persé op kamers moeten gaan en minimaal een HBO studie dienen te volgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sowieso tv en auto's zijn overrated.
Meningen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 14:35:

Persé op kamers moeten gaan en minimaal een HBO studie dienen te volgen.Tot je 25e thuis blijven wonen om daarna een appartement geheel nieuw in te kunnen richten is ook overrated.
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:33:

[...]

Nee die inhoudloze zooi op de RTL en SBS zenders is juist overrated

Die inhoudsloze zooi wordt tenminste niet van onze belastingcenten betaald.

(Waarom worden doku's vaak op onmogelijke tijdstippen uitgezonden??)
Eva Jinek, overrated. En Hans Teeuwen ook zwaaaaar overrated. Hij had 2 grappige shows rond 1996, en dat was het dan ook wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 14:35:

Persé op kamers moeten gaan en minimaal een HBO studie dienen te volgen.Je kind op het gymnasium hebben. ( maar komt u maar hoor, dan ben ik verzekerd van werk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven