Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:35:

[...]

Tot je 25e thuis blijven wonen om daarna een appartement geheel nieuw in te kunnen richten is ook overrated.Ja; een eengezinswoning is veel toffer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Overrated: tijdsstempels op whatsapp en 'gelezen om.... uur' meldingen op de facebookchat.

@Mevrouw; ik heb een hekel aan de Julia's om andere redenen bij de SB kun je overigens ook koffie zonder siroop krijgen. Dan is het gewoon koffie met opgeschuimde melk. Ik vind juist die siroop wel lekker omdat ik normaal met stevia drink en dan gewoon m'n koffie kan aannemen en wegwezen zonder dat gekloot met die dekseltjes.
Sylvie Meis
Mies Bouwman.

Echt ik gruwel van dat " dag lieve mensen" gedoe.

Iedereen die met z'n snufferd op tv is krijgt zo'n weeïge uitdrukking als het over mies gaat.

Maar misschien is ze wel heel aardig hoor.
Ja en?
quote:verhuisd schreef op 18 augustus 2013 @ 14:36:

[...]

Die inhoudsloze zooi wordt tenminste niet van onze belastingcenten betaald.

(Waarom worden doku's vaak op onmogelijke tijdstippen uitgezonden??)En wat te denken van goede series als Mad Men en Sopranos? Die worden ook op onchristelijke tijdstippen uitgezonden.
quote:medunkt schreef op 18 augustus 2013 @ 14:35:

Meningen.

Vooral van mensen die je niet kent en die je ook nooit gaat leren kennen en die misschien wel niet eens zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Groots en meeslepend leven is ook overrated.
quote:dolfje schreef op 18 augustus 2013 @ 14:26:

Dure auto's, het is een stuk blik met 4 wielen.Auto's zijn sowieso overrated.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:34:

[...]

Die van mij is nog nooit vastgelopen hoor Niks mis met iphones trouwens..maar ze zijn ondertussen echt niet meer veel beter dan andere smartphones.Ik moet het maar van je aannemen, want ik zal het nooit zelf ervaren
Na 10 jaar relatie nog steeds spanning en sensatie hebben tussen elkaar is ook overrated. Wees blij als je elkaar nog niet in elkaar geslagen hebt
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:37:

Overrated: tijdsstempels op whatsapp en 'gelezen om.... uur' meldingen op de facebookchat.

@Mevrouw; ik heb een hekel aan de Julia's om andere redenen bij de SB kun je overigens ook koffie zonder siroop krijgen. Dan is het gewoon koffie met opgeschuimde melk. Ik vind juist die siroop wel lekker omdat ik normaal met stevia drink en dan gewoon m'n koffie kan aannemen en wegwezen zonder dat gekloot met die dekseltjes.Ja maar ook die zonder siroop vind ik te zoet. Ik weet niet wat zé in de koffie doen, maar het is altijd te zoet. Nou ja, ieder z'n smaak
Maarten van Rossum

Het studentenleven

Die nieuwe serie van Charlie Sheen dat DE hit in Amerika was. Zou dat ook echt zo zijn? Want dat zeggen ze praktisch over elke nieuwe serie.

Dat shake en repen dieet. Zodra je weer als een normaal mens eet kom je weer aan.

Oprah Winfrey

Tyra Banks
Some flies are too awesome for the wall
quote:clemance schreef op 18 augustus 2013 @ 14:37:

[...]

En wat te denken van goede series als Mad Men en Sopranos? Die worden ook op onchristelijke tijdstippen uitgezonden.Idd ja, en wordt Breaking Bad of Dexter eindelijk uitgezonden, komen de afleveringen uit het jaar kruik....
Klussen is ook overrated. Voor een beeb.
Seks, mis je niks aan
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:32:

@Mevrouw: zowel kiosk als broodzaak koffie etc komt gewoon uit de automaat. Doe mij dan maar de verse bonen van de SB. En het zijn grotere bakken én ik kan voor soyamelk kiezen.Ik koop zelfs geen koffie van gouden bonen bij de SB, hufterig bedrijf. Ik boycot!
quote:Ja maar ook die zonder siroop vind ik te zoet. Ik weet niet wat zé in de koffie doen, maar het is altijd te zoet. Nou ja, ieder z'n smaakVreemd. Ik sta er vaak met m'n neus bovenop en ze warmen halfvolle melk op en gooien er shots espresso direct uit de bonenmachine bij.
quote:lilalinda schreef op 18 augustus 2013 @ 14:34:

Met stip: de wereld draait doorHelemaal mee eens!
Talentenshows.

Waar zijn al die zgn talenten gebleven?
Ja en?
quote:matroesjka_ schreef op 18 augustus 2013 @ 14:40:

Na 10 jaar relatie nog steeds spanning en sensatie hebben tussen elkaar is ook overrated. Wees blij als je elkaar nog niet in elkaar geslagen hebt
Nespresso. Sta ik daar in de rij bij de Bijenkorf, geleid door een slangvormige opstelling van paaltjes en touwen tussen zichzelf belangrijk vindende boven modale inkomens, kom ik na lang wachten bij de balie en vraag om een doosje koffie. "Oh, u bedoelt een etui". Walg.

Ik ben er klaar mee.

BTW, ik heb nog een Krups Nespresso apparaat te koop....
quote:femselien schreef op 18 augustus 2013 @ 14:40:

Die nieuwe serie van Charlie Sheen dat DE hit in Amerika was. Zou dat ook echt zo zijn? Want dat zeggen ze praktisch over elke nieuwe serie.

Dat zegt Net5 ook altijd over hun nieuwe shows die maar een half seizoen bestaan omdat het in Amerika meteen gecanceld is.

Lebkov heeft trouwens de beste stationkoffie!
Liever elitair dan een pauper!
quote:elninjoo schreef op 18 augustus 2013 @ 14:41:

Seks, mis je niks aanJij bent echt een vreemde speling der natuur...
Ja en?
Voetbal.
such reply. wow.
Intiemspray; een goeie kut stinkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven