Wat vind jij overrated?
zondag 18 augustus 2013 om 14:13
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
zondag 18 augustus 2013 om 15:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 15:34:
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar overrated; originele hapjes willen serveren. En wraps.Inderdaad gewoon boerentapas serveren tijdens verjaardagen.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar overrated; originele hapjes willen serveren. En wraps.Inderdaad gewoon boerentapas serveren tijdens verjaardagen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 augustus 2013 om 15:39
zondag 18 augustus 2013 om 15:40
- Geld sparen
- Doutzen Kroes (zo mooi is ze nu ook weer niet hoor)
- HBO diploma (ik ken zoveel HBO afgestudeerden die echt niet heel slim zijn)
- Het hebben van kinderen
- Whatsapp (het typen van een appje gaat op die hippe smartphone lang zo snel niet als het ouderwetse smsje wat je vroeger met je koelkast verstuurde)
- Doutzen Kroes (zo mooi is ze nu ook weer niet hoor)
- HBO diploma (ik ken zoveel HBO afgestudeerden die echt niet heel slim zijn)
- Het hebben van kinderen
- Whatsapp (het typen van een appje gaat op die hippe smartphone lang zo snel niet als het ouderwetse smsje wat je vroeger met je koelkast verstuurde)
zondag 18 augustus 2013 om 15:41
quote:Ste_ schreef op 18 augustus 2013 @ 15:40:
Elke dag een luchtje opdoen. Ik kwam er niet zo heel lang geleden achter dat vrijwel elke vrouw elke dag parfum draagt. Ik eigenlijk alleen met speciale gelegenheden, en zelfs dan niet altijd.Überhaupt een luchtje opdoen.
Elke dag een luchtje opdoen. Ik kwam er niet zo heel lang geleden achter dat vrijwel elke vrouw elke dag parfum draagt. Ik eigenlijk alleen met speciale gelegenheden, en zelfs dan niet altijd.Überhaupt een luchtje opdoen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 augustus 2013 om 15:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 15:39:
[...]
Boerenmetworst en kaas van de boer?
Bitterballen doen het ook altijd geweldig.
[...]
Boerenmetworst en kaas van de boer?
Bitterballen doen het ook altijd geweldig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 augustus 2013 om 15:44
zondag 18 augustus 2013 om 15:44
Social media.
Zeker niet zonder internet kunnen op je telefoon.
Seks.
Mensen als Emiel Ratelband, Yomanda, die tv dokters, en die mediums die voor een godsvermogen hun zakken vullen op tv en daardoor de echte mediums in een slecht daglicht stellen.
De voetballers die onzinnig veel betaalt krijgen om tegen een balletje aan te trappen.
Zeker niet zonder internet kunnen op je telefoon.
Seks.
Mensen als Emiel Ratelband, Yomanda, die tv dokters, en die mediums die voor een godsvermogen hun zakken vullen op tv en daardoor de echte mediums in een slecht daglicht stellen.
De voetballers die onzinnig veel betaalt krijgen om tegen een balletje aan te trappen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven