Wat vind jij overrated?
zondag 18 augustus 2013 om 14:13
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
woensdag 21 augustus 2013 om 15:50
quote:Lotte35 schreef op 21 augustus 2013 @ 11:52:
Een schilderij als dit, wat geveild is voor 86,9 miljoen dollar:
[img]http://static2.volkskrant.nl/static/pho ... 201723.jpg[/img]
Ik snap dat echt, écht, ECHT niet.Nou nou, het is wel veel geld, maar het is wel een Rothko.
Een schilderij als dit, wat geveild is voor 86,9 miljoen dollar:
[img]http://static2.volkskrant.nl/static/pho ... 201723.jpg[/img]
Ik snap dat echt, écht, ECHT niet.Nou nou, het is wel veel geld, maar het is wel een Rothko.
woensdag 21 augustus 2013 om 16:10
woensdag 21 augustus 2013 om 16:14
woensdag 21 augustus 2013 om 16:16
woensdag 21 augustus 2013 om 16:29
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:10:
[...]
Ja, is een grafzaak geworden.
Ik kreeg aan het begin van dit jaar een cadeaucard van V&D, kreeg hem met geen mogelijkheid uitgegeven. Wat een meuk allemaal.
Het is niet meer zoals het was, de V&D in mijn woonplaats heeft zelfs geen make-upafdeling meer dat heeft plaats gemaakt voor luxe badartikelen
Vroeger daarentegen,... een supermarkt in de kelder, een reisbureau op de derde verdieping, een restaurant beneden, grote speelgoedafdeling (mijn allereerste fietsje komt daar nog vandaan! ), muziekafdeling met koptelefoons zodat je eerst kon luisteren naar de muziek die je wilde kopen. Bedden en meubelafdeling had je ook nog. En ga zo maar door, het was er zo groot dat er wel eens een kindje verdwaalde en zijn/haar ouders kwijtraakte. Dan ging de intercom weer "willen de ouders van.... naar de afdeling speelgoed komen, ....etc. )
Ik zou niet eens meer de moeite nemen met zo'n cadeaubon
[...]
Ja, is een grafzaak geworden.
Ik kreeg aan het begin van dit jaar een cadeaucard van V&D, kreeg hem met geen mogelijkheid uitgegeven. Wat een meuk allemaal.
Het is niet meer zoals het was, de V&D in mijn woonplaats heeft zelfs geen make-upafdeling meer dat heeft plaats gemaakt voor luxe badartikelen
Vroeger daarentegen,... een supermarkt in de kelder, een reisbureau op de derde verdieping, een restaurant beneden, grote speelgoedafdeling (mijn allereerste fietsje komt daar nog vandaan! ), muziekafdeling met koptelefoons zodat je eerst kon luisteren naar de muziek die je wilde kopen. Bedden en meubelafdeling had je ook nog. En ga zo maar door, het was er zo groot dat er wel eens een kindje verdwaalde en zijn/haar ouders kwijtraakte. Dan ging de intercom weer "willen de ouders van.... naar de afdeling speelgoed komen, ....etc. )
woensdag 21 augustus 2013 om 16:29
quote:Eleonora schreef op 21 augustus 2013 @ 16:16:
[...]
Ik ben zonder make-up gewoon lelijk.
Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik 'oooooooohhhh snél Max Factor aan het werk zetten!'
Niemand is lelijk.
Ik ben ook niet de knapste, maar met make-up vind ik mezelf iig lelijker.
[...]
Ik ben zonder make-up gewoon lelijk.
Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik 'oooooooohhhh snél Max Factor aan het werk zetten!'
Niemand is lelijk.
Ik ben ook niet de knapste, maar met make-up vind ik mezelf iig lelijker.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 21 augustus 2013 om 16:41
quote:Diztel schreef op 21 augustus 2013 @ 16:29:
[...]
Zo herinner ik me V&D ook en dat was een fantastische zaak.
Wij hadden thuis een wasautomaat van Vendex en dat was het beste merk voor z'n prijs.
Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.
[...]
Wij hadden thuis een wasautomaat van Vendex en dat was het beste merk voor z'n prijs.
Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.
woensdag 21 augustus 2013 om 16:55
woensdag 21 augustus 2013 om 17:15
woensdag 21 augustus 2013 om 17:15
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:41:
[...]
Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?
[...]
Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?
woensdag 21 augustus 2013 om 17:36
quote:Penelopeia schreef op 21 augustus 2013 @ 17:15:
[...]
Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?
Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.
De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.
Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.
[...]
Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?
Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.
De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.
Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.
woensdag 21 augustus 2013 om 17:37