De klaagmuur!

22-08-2013 14:25 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben je de liefheid en de warmte zelve maar soms heb je van die momenten. Van die problemen of gebeurtenissen die eigenlijk geen eigen topic waardig zijn maar omdat je ongesteld moet worden, emotioneel bent, ergens over in de rats zit kun je het er EVENTJES niet bij hebben. En dan is het heerlijk om even van je af te schreeuwen/schoppen/slaan. Omdat het oplucht. Ook al weet je dat je boosheid irrationeel is, het is fijn om het een plekje te kunnen geven

Ik trap af:

Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...

Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.

Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 14:27
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
% gewijzigd
Let love rule!
Ah fijn, ik klaag graag mee. Heb vakantie sinds 1.5 week en in die tijd al 2 keer bij de HA-post gezeten en eenmaal op de SEH omdat mijn lijf het normaal vindt om tekenen te geven van blinde darmontsteking, nierproblemen, galblaasproblemen en eierstok-problemen en ondertussen gewoon stiekem een ORDINAIRE BLAASONTSTEKING heeft. Anders houdt mijn eigen lijf me gewoon heerlijk voor de gek waardoor ik dagenlang pijn heb die niet te verklaren is?

Oh en ondertussen kan ik al 2 dagen niet poepen, heb ik daardoor een buik alsof ik 3 maanden zwanger ben (wat niet kan omdat ik goddorie al zo lang geen seks heb gehad dat mijn vagina spontaan getraumatiseerd zou raken als er ineens iets anders om de hoek komt kijken dan een tampon) en ben ik pissig op de arts die zei dat ik van de voorgeschreven antitiotica wrs diarree zou krijgen ,wat ik normaal gesproken niet zou willen maar waar ik nu bijna naar SNAK omdat al die etensresten van de afgelopen dagen onderhand aan het schimmelen moeten zijn in mijn maag-darmkanaal. ZO!
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:spuit-elf schreef op 22 augustus 2013 @ 20:24:

Ik erger me aan sukkeltjes met belachelijke nicknames die dit forum vervuilen met foto's van lelijke kerels, en ons dan proberen te overtuigen dat wij daar supergeil van moeten worden...Oh nee ik ben d'r blij mee! Ik vraag me namelijk al sinds jaar en dag af waar al mijn linkersokken blijven die worden opgegeten door mijn wasmachine. Nu weet ik het eindelijk! In de broekjes van deze anabooltjes!
Let love rule!
Fijn even klagen.

Een collega die elke keer vraagt of ik al kinderen wil. en zonee, waarom niet. Dit elke keer als ik haar zie. 1x moet toch genoeg zijn lijkt mij. GGGGRRRRRRRR

Sorry. baal mega
OMG Tink what a pretty mental image. Heb ook weleens verstopt gezeten en dan ben je op een gegeven moment bang dat als je niest de hele boel er spontaan aan de bovenkant uitkomt. Zwaar klote.
Let love rule!
Ooohhh, even lekker klagen! Nou, daar kom ik met de categorie 'klein leed':

Na veel teveel jaar eindelijk een nieuwe laptop! Te laat bezorgd en als klap op de vuurpijl....accu defect! Mocht hem meteen weer terugsturen

Na een overkill aan werk heb ik een paar dagen vrij, nu is het weer al twee dagen achtereen net niks. Ik had me toch zo verheugd om in het zonnetje in het gras te gaan liggen!

Om het feest compleet te maken spookt een vriend al daaaagen door m'n kop. Om niet nader genoemde reden wilde hij een half jaar geleden opeens geen contact meer en ik mis hem zo!
quote:lunalovegood schreef op 22 augustus 2013 @ 16:16:

Dat is ook het klagen waard uncharted! Je zit toch niet op hem te wachten?

Nee, twee dagen geleden. Eerder intensief contact, nu niets meer.

Gelukkig wist ik zelf ook niet echt wat ik ermee aan moest.
Pfft. Woon dus weer thuis, drama alom natuurlijk.. Zou ik vandaag met mijn zusje bij iemand gaan eten. Ik had afgebeld want voel me naar en niet zo lekker ne algemeen buh dus geen zin in herrie en veel gedoe.

Komt ze opeens met een vriend hierheen, nouja oke, was niet de bedoeling maar ze waren al onderweg. Nodigt ze ook nog even 3 vriendinnen uit..

Maak ik een grapje dat ik dan ook even volgende week een feestje in haar kamer ga maken krijg ik een grote bek. Hallo sodemieter op.
GODVERDEKUDT

Zit op de bank ineens BANG flits stink...voeding van mijn macbook pro naar de bliksemstraal

Ding is nog geen paar maanden oud.

Dus dat wordt weer naar de winkel... GROM....
Let love rule!
quote:Koettie schreef op 22 augustus 2013 @ 22:42:

Pfft. Woon dus weer thuis, drama alom natuurlijk.. Waarom teruggegaan naar huis?!
Ik ga weer naar school in februari. En en op mezelf en school kan ik niet betalen.
Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen dan. Sterkte!
Dramatisch

En het bad lekt ook weer, m'n lol kan niet op. Maar nu heb ik iig even gedouched toen ik dacht dat het kon!
Ik wil ook even klagen. Ik en mijn beste vriendin hebben beide een relatie met twee super lieve mannen, maar wel twee mannen die heel veel aandacht opeisen, waardoor mijn vriendin en ik nog maar weinig tijd voor elkaar hebben. We spreken elkaar regelmatig maar zien schiet er een beetje bij in. Ik wil zo graag weer eens gezellig met haar alleen op stap. Ik mis haar!!!

Ik mis ook mijn lieve hondje die op vakantie is omdat wij ook met vakantie gaan. Normaal ligt hij met zijn knuffel naast me op zijn kussen en krijg ik nog een dikke kroel van hem voor t slapen gaan.

En ik wil ook nog even klagen dat ik nu al ruim een uur in bed lig te wachten tot vriendlief ook naar bed komt maar die is te druk met downloaden.

En als Laatste wil ik ff klagen dat ik 10 minuten nadat ik t toilet had schoongemaakt ik weer moest kakken ....baal ik ook altijd zo van. Minstens een uur schoon!!! Grom!!
Poes is compleet van de kaart van de verhuizing, slapeloze nacht 3!
Ik klaag hier mijn zus aan die zich niet aan haar afspraken houd. Heb zo'n zin om haar de kast helemaal uit te vegen

Ik haat mensen die zich niet aan de afspraak houden
Vanmorgen vroeg een mailtje van mijn zorgverzekeraaar: dat ze binnen 14 dagen even 350 euro van mijn rekening plukken
Dat de kat van mijn ouders extra zorg nodig heeft nu ze op vakantie zijn.

Ik heb een paar weken geleden gezegd: Voor mij wordt het ook lastig (gaat om een keer per dag extra eten tussendoor) want blablabla.

En kennelijk is toen alleen blijven hangen: Moon zei iets over dat zij dat wel wil doen.

t Arme beest kan er niks aan doen natuurlijk dus ik zal er dan toch maar rekening mee houden in mijn planning... *zucht*
Aaaahhhhh ik klaag nog even door, wordt gek gek gek van die kutjeuk. Letterlijk en figuurlijk wel te verstaan hoe lang duurt het voor die stomme schimmelcreme werkt? En waarom geven ze een tube mee van 20mg, als je 20 dagen 5mg moet gebruiken? Ik jeuk nog even verder (jaja krabben mag niet)
Ik kom ook weer klagen. Heb ik eindelijk, na 5 dagen pijn te hebben gehad IN MIJN VAKANTIE niet meer zo'n buikpijn dat ik weer iets kan doen, en is het ook nog voor het eerst in mijn vakantie (die komende week afgelopen is) mooi weer, kan er NIEMAND mee naar het terras vanavond.

Dat wil zeggen: sommigen kunnen ook echt niet (werk/op vakantie), maar heb ook van die vriendinnen die vanavond bij hun vriendje willen zijn 'omdat ze elkaar deze week zo weinig gezien hebben' terwijl ze notabene samenwonen. En dat terwijl ze weten dat mijn halve vakantie vergald is door mijn ziek-zijn en ik nog helemaal geen echt mooie weer heb gehad tijdens mijn vakantie. $#^&$@&$#^@ denk dan ook eens een keer aan mij GVD! Zo! Ik ben echt even pissig (geheel onredelijk misschien maar ben ook nog ongesteld dus ik mag dat).
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:[message=14971036,noline]TequilaVixen

En ook dat mijn kies is gebroken en dat zooooo lastig eet -en zeer doet- maar dat ik nog zeker een jaar geen geld heb om naar de tandarts te gaan

Dat (en nog zo wat) bij elkaar resulteert een een humeur... oeiii.....Dat snap ik. Kiespijn is verschrikkelijk. Ik heb het zelf ook weleens gehad, terwijl ik geen cent te makken had. Wat moet er gebeuren? Wil je de kies laten trekken? Inclusief verdoving zal dat een euro of 60 zijn. Als je wil, dan wil ik het je wel lenen. Laat je in dat geval even een e-mailadres achter op dit topic?
I choose happy!
WAAARRom moet ik altijd als ik iets wil regelen, kopen of bestellen, eerst een account aanmaken?

Met een wachtwoord?

Dat ga ik toch allemaal weer vergeten? Vroeger hoefden de mensen toch ook niet van iedere winkel een account te hebben en een wachtwoord?
Hahaha zo herkenbaar Moonlight.

Ik baal omdat ik me druk maak om onbelangrijke dingen vandaag. Terwijl ik zin heb in een relax dagje.
I choose happy!
Het lekt weer en heb net 2 van mijn jassen, 3 tassen, mijn suède handschoenen en sjaals weg kunnen gooien door schimmel...

Ik klaag omdat het nog geen 5 uur is, ik met beginnende migraine/vervelende koppijn die vrij waarschijnlijk migraine gaat worden achter mijn computer in het TL licht moet zitten en ik wegens gebrek aan collega's op de afdeling (ik zit alleen) gewoon niet weg KAN zonder er gezeik mee te krijgen dus heb mijn scherm al zo donker mogelijk gezet en zit mijn tijd uit....

Ben toch wel blij met dit topic heerlijk om even hard van je af te kunnen schelden!!!
Let love rule!
quote:liefkind1985 schreef op 23 augustus 2013 @ 11:13:

Aaaahhhhh ik klaag nog even door, wordt gek gek gek van die kutjeuk. Letterlijk en figuurlijk wel te verstaan hoe lang duurt het voor die stomme schimmelcreme werkt? En waarom geven ze een tube mee van 20mg, als je 20 dagen 5mg moet gebruiken? Ik jeuk nog even verder (jaja krabben mag niet)Ahhhh herkenbaar, ook eens gehad. Ik bereed toen letterlijk mijn fietszadel en was met ijs en andere koude dingen in de weer om de buitenkant in ieder geval soort van verdoofd te krijgen.. Gruwelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven