is dit normaal ?
vrijdag 23 augustus 2013 om 17:27
vrijdag 23 augustus 2013 om 17:29
quote:shahien schreef op 23 augustus 2013 @ 16:38:
Ik ben en man van 32 jaar en val op vrouwen tussen 40 - 55 jaar wat betreft het sex ?Geen idee en waarom vraag je het ons?
Ik ben en man van 32 jaar en val op vrouwen tussen 40 - 55 jaar wat betreft het sex ?Geen idee en waarom vraag je het ons?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 23 augustus 2013 om 17:55
vrijdag 23 augustus 2013 om 18:25
vrijdag 23 augustus 2013 om 19:02
quote:innote schreef op 23 augustus 2013 @ 16:55:
[...]
Alvast gefeliciteerd dan!
En al leuk feestje met gezang en dans gepland? Even lekker doorzakken enzo?
Of intieme date op een leuk plekje?
Dank je! (Al was 40 een grapje)
Feestje was gepland, toevallig live muziek in mijn stamkroeg.. alles voor elkaar... maar ben al drie dagen geveld door heftige buikgriep. Dus dit wordt een verjaardag op pillen, druppels, water en in bed of op de bank . Er zijn ergere dingen!
De date wordt wel ingehaald op een supergave plek op een berg
!
[...]
Alvast gefeliciteerd dan!
En al leuk feestje met gezang en dans gepland? Even lekker doorzakken enzo?
Of intieme date op een leuk plekje?
Dank je! (Al was 40 een grapje)
Feestje was gepland, toevallig live muziek in mijn stamkroeg.. alles voor elkaar... maar ben al drie dagen geveld door heftige buikgriep. Dus dit wordt een verjaardag op pillen, druppels, water en in bed of op de bank . Er zijn ergere dingen!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
vrijdag 23 augustus 2013 om 20:51
vrijdag 23 augustus 2013 om 20:55
quote:Heeeidi schreef op 23 augustus 2013 @ 19:02:
[...]
. maar ben al drie dagen geveld door heftige buikgriep. Dus dit wordt een verjaardag op pillen, druppels, water en in bed of op de bank . Er zijn ergere dingen!
!
He getver, dat is niet leuk...
Maar aan de andere kant heb je wel weer een super vooruitzicht dan
[...]
. maar ben al drie dagen geveld door heftige buikgriep. Dus dit wordt een verjaardag op pillen, druppels, water en in bed of op de bank . Er zijn ergere dingen!
He getver, dat is niet leuk...
Maar aan de andere kant heb je wel weer een super vooruitzicht dan