Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:zijenhij schreef op 24 augustus 2013 @ 21:47:

Goh, lekker hoor 2 pagina's bij te lezen!

Welkom Ellen! Welke kant wilt jouw vent je grenzen opgerekt zien dan??

En DS; je bent verre van saai hoor....

Nog steeds ziek en dat gaat nog wel een paar dagen duren.... Grrr... En ik heb al zo veel geduld (NOT!!)..... Wachtlijst wordt inmiddels langer en langer......Een wachtlijst nog wel!
@Z&H: Hey, leuk je te zien hier. Welke wachtlijst als ik vragen mag? en beterschap gewenst met je ziekte!!

We hebben elk wat zaken die we graag wat verder zouden zien gaan van elkaar.

Ik zou graag hebben dat hij net iets wat dominanter en actiever zou zijn, soms is hij wat passief en voel ik dat alles van mij moet komen.

Hij zou graag van mij zien dat ik me wat meer uitdagend zou dragen 'op verplaatsing'. De aandacht is eenderzijds wel leuk, maar op gegeven moment ga ik het mss niet meer zo leuk vinden. Hij is een kontenman dus het is meestal het onderste deel van de kleding die uitdagender worden :p Verder heeft hij ook nog zijn belangrijkste turn on als ik me in bikini bevind. Daar heb ik al veel toegegeven doordat mijn bikini broekje in het algemeen al geevolueerd is van standaard naar iets halverwege de string(billabong). Hij zou dat graag nog helemaal zien gaan tot de string, maar euhm niet hier als het van mij afhangt!

Beiden willen we wel wat meer contact leggen met andere koppels, niet voor de seks maar eerder voor de spanning en gezelligheid.

Goh ja, als je verder nog vragen hebt: vuur maar af! heb niet zo echt veel te verbergen geloof ik

E!
Don't say 'no' too much!
Heb de indruk dat jij vooral met hem rekening moet houden Ellen? Of lees ik dat verkeerd?
Ellen; wachtlijst om te daten (lees; neuken). Ik heb van de week werkelijk tegen iemand gezegd dat ik geen lol heb in een afspraakje plannen voor ergens eind oktober......

En ga lekker naar een parenclub met je vent, kan je je sexy kleden zoals hij je graag ziet, wordt ie meteen happiger en wellicht wat dominanter. En koppels zat om spannend mee te flirten.

Innote; ja, erg hè? En zo leuk ben ik niet eens!
quote:zijenhij schreef op 25 augustus 2013 @ 15:03:

Innote; ja, erg hè? En zo leuk ben ik niet eens!Dat laatste durf ik te betwijfelen, want het 'leuk' van een dame zit vooral tussen dr oren he ;)
@ saimi: op seksueel vlak mss wel ja maar hij houdt ook rekening met mij hoor! en verwent me ook goed

@ Z&H: aha, succesvol iemand dus :p Parenclub staat ook op ons lijstje, maar nog niet volledig van overtuigd of klaar voor denk ik

E!
Don't say 'no' too much!
middag allemaal, heb ik nog wat gemist?
Hi Lieve,

Ach, Ellen gaat over 3 maanden pas naar een parenclub met haar man, Innote en DS moeten elkaar maar ns ontmoeten na al die tijd dat ze hier flirten en ik heb een wachtlijst.
Is dat alles?

Jeetje, dan is er ook weinig nieuws onder de horizon,

op newbe Ellen na!
Haha thanx!

Newbie op nog wel wat meer vlakken!
Don't say 'no' too much!
Toen ik hier kwam schrijven (ben van hetzelfde bouwjaar als jij) was ik de newbie en dat op alle vlakken...

Maar dat is nu 2 jaar geleden en ik denk niet dat iemand van de oudjes hier verwacht had dat er in 2 jaar zo veel gebeuren kon
oudjes als in forumfossielen he?

Want ik date nog steeds niet onder de 30!
quote:zijenhij schreef op 25 augustus 2013 @ 15:03:

En ga lekker naar een parenclub met je vent, kan je je sexy kleden zoals hij je graag ziet, wordt ie meteen happiger en wellicht wat dominanter. En koppels zat om spannend mee te flirten.

Innote; ja, erg hè? En zo leuk ben ik niet eens!

Jawel Zij, jij bent WEL LEUK

Enne.... die van mij wordt hier niet dominanter van hoor.....
A dirty mind is a joy forever
quote:zijenhij schreef op 24 augustus 2013 @ 21:47:

En DS; je bent verre van saai hoor....

Dank u lekker ding!
quote:DolceStrega schreef op 25 augustus 2013 @ 19:07:

[...]

Dank u lekker ding!Zei het andere lekkertje ;)
quote:innote schreef op 25 augustus 2013 @ 20:55:

[...]

Zei het andere lekkertje ;)

Dankuwel meneer

Heb je nog wel eens nieuwe verhalen geschreven?
quote:DolceStrega schreef op 25 augustus 2013 @ 21:09:

[...]

Dankuwel meneer

Heb je nog wel eens nieuwe verhalen geschreven?

Ben aan eentje bezig, maar t schiet niet zo heel veel op.

Erg druk met dingen die echt moeten; kleintje is uit dr bed en kamer aan het groeien dus bergen schilderwerk...
Verhalen? Tell me something new?!

E
Don't say 'no' too much!
Innote, verhalen! Dus jij was het toch!

Euh Oranje, wie was ik?

@Ellentje ik pleeg nog weleens wat ondeugends op papier te zetten, vaak in een "jij en ik" setting....
@ innote: je mag me altijd eens een voorbeeldje sturen, ik zal mijn ongezouten mening geven! ;) pm mag ook altijd..

Mijn ventje is gisteren gezellig als een baksteen in bed gevallen toen hij thuis kwam van zijn 'mannenweekend'. Hoe romantisch toch he *Zucht*

E!
Don't say 'no' too much!
Zo, kom ook weer eens om het hoekie kijken!

Allereerst Ellen: Welkom! Zo newbie als jij ben ik hier ook ooit begonnen maar ik kan je vertellen: Er zitten een hoop lieve dames en heren op Vief die je snel zullen accepteren hoor!

Ff for your info: Tam, begin 30, samenwonend, 2 kids, bi (bij de juiste vrouw) .. ehm... ja dat was het wel zo'n beetje?

Zijtje: Beterschap meis!

Lieve: Volgens mij ken ik jou???
Hey Tams! Ik voel me al goed geaccepteerd hoor!

Zeer leuke mensen, open minded maar op dit forum verwacht ik niet anders

Leuk van nog iemand te horen hier!

E!
Don't say 'no' too much!
Goedemorgen ;)
Waar kom je vandaan Ellen? Als ik vragen mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven