Seksklets 50!
zaterdag 24 augustus 2013 om 06:44
@ DS: hubba hubba!
@ Innote: zondag gaat ie sowieso te moe zijn om meer te doen dan bediend worden :p Dat is nu ook niet het gezelligste..
Ik dacht eerder aan hem op te wachten in een kleedje dat hij eens voor me gekocht heeft. Te uitdagend voor me om buitenhuis aan te doen :p Alternatief is om ons zwembadje goed te laten opwarmen en hem in bikini op te wachten buiten (als het goed weer is - doubt it)
Nog even de voormiddag werken en dan is het me time
@ Innote: zondag gaat ie sowieso te moe zijn om meer te doen dan bediend worden :p Dat is nu ook niet het gezelligste..
Ik dacht eerder aan hem op te wachten in een kleedje dat hij eens voor me gekocht heeft. Te uitdagend voor me om buitenhuis aan te doen :p Alternatief is om ons zwembadje goed te laten opwarmen en hem in bikini op te wachten buiten (als het goed weer is - doubt it)
Nog even de voormiddag werken en dan is het me time
Don't say 'no' too much!
zaterdag 24 augustus 2013 om 15:06
Haha, om je een idee te geven:
Het zou nog een classic black dress geweest zijn ware het niet dat: er op de zijkanten uitsnijdingen net boven de heupen waardoor je geen ondergoed kan dragen zonder dat de banden ervan zichtbaar zijn. Open rug en verder kort genoeg om niet gerust rond te kunnen lopen zonder dat het opkruipt.. om van zitten nog maar te zwijgen
Dus iets voor thuis!
Als 1 van die dingen nu al opgelost waren, dan eventueel maar toch :p
Gebonden handen? ^^
Het zou nog een classic black dress geweest zijn ware het niet dat: er op de zijkanten uitsnijdingen net boven de heupen waardoor je geen ondergoed kan dragen zonder dat de banden ervan zichtbaar zijn. Open rug en verder kort genoeg om niet gerust rond te kunnen lopen zonder dat het opkruipt.. om van zitten nog maar te zwijgen
Gebonden handen? ^^
Don't say 'no' too much!
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:01
quote:ellentje1987 schreef op 24 augustus 2013 @ 15:06:
Dus iets voor thuis!
Gebonden handen? ^^
Klinkt als: kan prima, ergens na 20:00 vanavond, hier aan de oevers van een van onze mooie meren bv
Beetje bijkijks krijg je niets van toch? Anders dan ehm.... enige opwinding
Gebonden handen als in een ukkie
Gebonden handen? ^^
Klinkt als: kan prima, ergens na 20:00 vanavond, hier aan de oevers van een van onze mooie meren bv
Beetje bijkijks krijg je niets van toch? Anders dan ehm.... enige opwinding
Gebonden handen als in een ukkie
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:08
Haha het is duidelijk dat jij het niet moet dragen! Ik krijg al genoeg bekijks met wat ik anders al eens voor hem aandoe
Op vakantie heb ik zoiets al wel eens aangedaan, maar anywhere close to home: no way! Van welke algemene regio ben je mss ergens?
Succes dan, onze ukkie is onze woef
E!
Succes dan, onze ukkie is onze woef
E!
Don't say 'no' too much!
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:41
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:42
zaterdag 24 augustus 2013 om 21:47
Goh, lekker hoor 2 pagina's bij te lezen!
Welkom Ellen! Welke kant wilt jouw vent je grenzen opgerekt zien dan??
En DS; je bent verre van saai hoor....
Nog steeds ziek en dat gaat nog wel een paar dagen duren.... Grrr... En ik heb al zo veel geduld (NOT!!)..... Wachtlijst wordt inmiddels langer en langer......
Welkom Ellen! Welke kant wilt jouw vent je grenzen opgerekt zien dan??
En DS; je bent verre van saai hoor....
Nog steeds ziek en dat gaat nog wel een paar dagen duren.... Grrr... En ik heb al zo veel geduld (NOT!!)..... Wachtlijst wordt inmiddels langer en langer......