Gezondheid alle pijlers

Gele tanden

26-08-2013 09:21 34 berichten
Wegens herkenbaarheid heb ik dit bericht verwijderd.
anoniem_90030 wijzigde dit bericht op 26-08-2013 14:06
Reden: Wegens herkenbaarheid heb ik dit bericht verwijderd.
% gewijzigd
quote:Ikje86 schreef op 26 augustus 2013 @ 09:52:

Vrienden en vriendinnen zullen waarschijnlijk zeggen dat het wel meevalt, moeder is af en toe een beetje te eerlijk waardoor ik me onzeker ga voelen. Ze vind mn tanden ook scheef staan, maar ze zegt als ze wit zijn valt dat minder op.

Maar heb nog effe goed in de spiegel gekeken, een tint witter zou mooier zijn, maar bruin?? Ik weet niet hoe ze erbij komt...Geloof je dat echt? Ik denk dat vriendinnen eerlijker zijn dan de moeder hoor. Moeders mening is vaak gekleurd vanwege allerlei oud zeer en belangen en ondanks jouw antwoord geloof ik dat nu helemaal!
Ik heb het net aan een vriendin gevraagd en die zegt dat ik een prima gebit heb. Mn moeder zegt dus heel iets anders.

Ik zelf zou wel wat wittere tanden willen hebben, maar door mn moeders opmerking heb ik het idee dat mn tanden verschrikkelijk geel eruit zien.

Ze zegt ook echt ze zijn heel erg geel! Bijna bruin en ze meent dat ook echt.
Alle reacties Link kopieren
Dan wordt het tijd voor een nieuwe bril voor je moeder
Maak een foto in daglicht en zet hem hier. Zullen wij even checken wie er gelijk heeft (0; Bleken heeft ook maar kort nut, je drinkt daarna nog steeds thee. Verkleurd dus net zo hard weer! Mijn mondhygiënist zie ik 2 keer per jaar. Dat scheelt enorm! Bij de tandarts kom ik 1 keer per jaar, ik heb nog geen 1 gaatje en hele mooie tanden verder. Maar ja koffie/ thee en soms rode wijn geven af.
quote:Ikje86 schreef op 26 augustus 2013 @ 11:46:

Ik heb het net aan een vriendin gevraagd en die zegt dat ik een prima gebit heb. Mn moeder zegt dus heel iets anders.

Ik zelf zou wel wat wittere tanden willen hebben, maar door mn moeders opmerking heb ik het idee dat mn tanden verschrikkelijk geel eruit zien.

Ze zegt ook echt ze zijn heel erg geel! Bijna bruin en ze meent dat ook echt.Dat wil nog niet zeggen dat ze gelijk heeft. Maakt ze vaker van dit soort opmerkingen? Een tante van mij roept elke keer dat ze me ziet (gelukkig niet vaak): "Zo meid, jij bent flink aangekomen!" Terwijl ik al jaren hetzelfde gewicht heb. De uitspraken van sommige mensen kan je beter met een flinke korrel zout nemen.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
M'n moeder kan af en toe wel hard zijn in opmerkingen, dat ik ben aangekomen, dat ik een dikke reet heb, maar ook weleens dat ik ben afgevallen, soms zijn ze ook positief gelukkig.

Ik probeer me het altijd niet te veel aan te trekken, maar als ze me er over gaat whatsappen en net stuurt ze nog een bericht met het komt wel goed..

Pfff kan je hier echt rot over voelen!
Nu zeg ik tegen haar dat ik ze niet heel geel/bruin vind maar wel een beetje geel en dat ik ze best wel witter zou willen hebben krijg ik alleen een bericht met ok terug :(
Mijn familie zegt dat ik ben aangekomen (ben nogal dun, dus dat is een compliment voor mij) maar ik ben al jaren niet aangekomen. Eerder weer een kilo kwijt... En ja, mij werd laatst ook verteld door mijn familie dat mijn tanden zo geel zijn. Maar ik weet zelf dat het niet zo is. Ik heb een prima gebit, nooit gaatjes, en ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n mooi gebit heb. Gewoon niets van aantrekken
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 17:16
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven