Retourbeleid lidl

26-08-2013 14:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vanochtend een krabpaaltje bij de lidl meegenomen. Thuis uitgepakt maar vind het ding toch iets te klein voor m'n katten. Netjes terug in de doos gedaan maar kan ik dit gewoon terug geven aan de kassa? Het is uit de doos geweest en het plastic wat eromheen zat heb ik open gehad.

Voordat ik m'n kind weer in de wagen takel en terug loop naar het winkelcentrum. Iemand een idee?
Als je alles weer netjes inpakt en alles is heel, dan kun je met bon het artikel retourneren aan de kassa.
De enige manier om daar achter te komen is, even bellen of langsgaan.

Want 'recht hebben op' en het ook krijgen, scheelt in de praktijk nog al eens.
Als je iets vanmorgen hebt gekocht en alles is nog in de oorspronkelijke staat, dan doen ze echt niet moeilijk!
Ik had voor man dochter een tshirt gekocht en die bleek te klein te zijn. Deze gewoon weer netjes gevouwen en in zakje gedaan. En kreeg gewoon mn geld terug. Hebben een 30 dagen ruilservice
Anders bel je toch even? Dan weet je zeker dat je niet voor niets gaat.
Ik vind lidl altijd makkelijk en servicegericht als het om ruilen/retourneren gaat, denk dus dat het geen probleem is!
Bij onze lidl doen ze er niet moeilijk over. Mits je de bon hebt en het product niet beschadigd is. Maar dat is overal zo.

Wel doen ze wel eens moeilijk over eerst de winkel door lopen en dan bij de kassa ruilen. Dan kun je natuurlijk gewoon iets uit de schappen trekken en het 'ruilen' met een random bon. Dus altijd via de 'uitgang' naar binnen gaan om te ruilen.

Al is iedere lidl anders qua indeling, dus ik snap dat dit niet voor iedere winkel opgaat.
Bellen kan niet naar een filiaal.

Ben terug gelopen en heb het idd mogen teruggeven. Geen probleem!
Ik geef ook weleens wat terug bij de lidl.

Bij ons in de winkel hangt er ook een bord met het verzoek kleding enz. niet uit te pakken maar thuis te passen en te kijken of het bevalt.

Zo niet dan is ruilen geen probleem, je moet wel de orginele verpakking mee nemen.
Probleem is dat je dan iets kan kopen wat gebruikt is dus niet echt nieuw meer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven