Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
ik zou bij de sleutels van GG van lil gaan liggen!

eigen naam allert majo!

Net terug van eerste avond avondvierdaagse, dat ging prima, morgen loopt bentos. Dan mag ik bikkelen (3e dag is moeilijkste gok ik) en vrijdag halen we ze samen in!

weet even niet meer wat verder....oja, LE WAUW!!!!!!!

Playmobil is onwijs leuk majo, KK kreeg voor verjaardag playmobiel speeltuin, speelt ze haast dagelijks mee.

Ik ga gauw kijken of het weer lupus is voor de pauze!
C/P:

* ego-alarm*

Oudste was vanavond weer bokkig maar uiteindelijk kon ik een beetje met haar praten. Ze vertelde dat ze nu vaak met Breiblad praat en dat ze dan veel vragen stelt; dat vindt ze niet zo leuk. Een half uur later ontpofte ze weer. En begon vanalles te roepen, toen ik zei dat ze op moest schieten met douchen en dat ik haar anders wel zou gaan helpen. Toen zei ze, dat ik haar dan zou gooien en pijn doen en dat mocht niet. Ik vertelde dus dat dat natuurlijk niet zo is en waarom ze dat denkt. Ze ging maar door over dat ik haar wel eens pijn deed en dat ze dat niet wilde. Daar vroeg ik op door en ik vertelde haar dat ik het gek vind dat ze dit zegt omdat het niet zo is. En toen kwam het verhaal eruit; Aso en Breiblad (lees- Pedagisch Wonder en Zelfbenoemde Heldin) willen steeds maar met haar praten over mij en hoe het gaat in huis. En toen heeft ze wel eens gezegd dat ik haar een klap heb gegeven en daar blijven ze nu over doorvragen. Als ze van onderwerp wil veranderen, worden ze boos en als ze zegt dat ze er niet meer over wil praten, moet ze naar de gang.

Godver! Ze was helemaal overstuur. Ik heb haar wel verteld dat ze heel erg moet oppassen met wat ze tegen hen zegt, omdat we daardoor erger en erger ruzie krijgen en zelfs problemen met "de politie". "Dat zou papa nooit doen" zei ze. Heb haar geknuffeld en gezegd dat ik het ook niet begreep maar dat het wel zo is.

Achteraf denk ik dat ik dat laatste misschien niet had moeten zeggen. Het is al zo zwaar voor haar. Maar ik ben heel erg geschrokken van de acties van het Breiblad. Wat haalt zo iemand zich nou toch in het hoofd? Beetje suggestieve vragen stellen, beetje paaien, en hup! ze heeft een stok gevonden om mee te slaan. Ze zet het leven van mijn meisjes op zijn kop omdat zij ervan overtuigd is dat ik een slechte moeder ben. En dat noemt zich dan pedagogisch hulpverlener.....

Ben geschokt. Moet morgen maar weer eens bellen met de maatschappelijk werkmeneer. En ik heb helemaal geen tijd want retedruk op werk.

Even bijkomen dus.
Och jeetje...

Heb geen wijze woorden. Wel een heleboel scheldwoorden.

Misschien toch zelf kinderbescherming of jeugdzorg ofzo eens bellen? Dit gaat echt de verkeerde kant op...
Leggen die Asokloothommel en dat breiblad je dochters dan ook woorden in de mond, Bloes? Dat moet haast wel, anders begint je Oudste toch niet zelf over een klap die ze ooit 's van je heeft gehad? Zijn zoveel moeders die uit pure frustratie ineens een mep verkopen en het daarna weer goedmaken.

Ik vind dit echt te zot voor woorden en ben het heel eens met Meave; zelf kinderbescherming inschakelen en desnoods maar gewoon een onafhankelijk onderzoek laten verrichten om - hoe triest ook- jouw kwaliteiten als moeder te laten zien. Sjezus zeg, niet normaal hoor. En zo triest voor je meiden, dat kan toch niet.. Dat je ze nog naar hen toe brengt, snap ik niks van, eerlijk niet. Gedeeld gezag, rechterlijke uitspraken, wat dan ook; ik zou dan zeggen; Hele dikke vinger maar die meiden komen niet meer bij hun vader!

Sterkte, mop. Klotezooi.
Och lieve, lieve Bloeske, en lieve , lieve Oudste....

Tjeumig, als mijn maag zelfs omdraait bij het lezen hiervan, dan kan ik mij slechts een vage voorstelling maken hoe beroerd jij je gevoeld moet hebben.

Dit loopt echt de spuigaten uit, en iedereen met een beetje verstand van kinderen ziet dat, maar zij zelf niet...

Ik denk dat ze zelf ook wel inzien dat hun jacht op Jongste ammenooitniet zal slagen, en dat hun "wannabe zaak" tegen jou kant nog wal raakt, en nu gebruiken ze onfatsoenlijke, kwalijke, schandalige methodes om toch iets van "bewijs" te krijgen. Fijn dat ze zelf ook in de gaten hebben dat hun eisen richting jou nergens op gestoeld zijn, maar echt diepdieptriest dat ze dat op deze manier proberen op te lossen en te omzeilen.

Echt, ik zit niet snel op scheldwoorden verlegen, maar voor deze bacteriebrein en zijn hardlopende smegmavlek kan ik niets bedenken wat mijn minachting ook maar een beetje tot uitdrukking brengt...

Maar verlies niet het vertrouwen in jezelf, schat. Je doet het supergoed! Vraag anders maar aan DDDIMDEDI (De-Date-Die-Inmiddels-Meer-Dan-Een-Date-Is!).

Wat wilde ik nou toch typen?
En ook een driedubbele voor ons allerliefste en allermooiste struisvogeltje. Logisch dat de bouwvakkers van slag raken als ze jou voorbij zien zweven..

Je snapt toch wel dat we er hier net over vragen omdat we weten, of denken te weten, dat jij dat niet zo prettig vind, maar dat we wel enorm met je meeleven, hé....

Heb je trouwens Kjong nog gesproken, lately?

Geef haar een dikke tongzoen van mij!
Ik kan trouwens niemand bellen.

Die uberschattige dochter van mij (grrrmmmbbblll) heeft mijn mobiel in haar zwembadje laten vallen. Dubbele grrrmmmbbbl...

Die ligt nu dus te drogen, en ik heb vage hoop dat hij het wel weer gaat doen. Masar as we speak heb ik dus geen vaste lijn (driedubbele grrrrmmmbbbl) en geen mobieltje.

Best wel prehistorisch eigenlijk.

Wat een rust.

Wat een pokkerust.

Ik wil gewoon bellen, zoals iedere vrouw! Wéééh!
Kut zeg.

Voor zowel Bloes als Bambi.

Weet niks zinnigs te zeggen, behalve dat ik het kut vind.

En voor Mims vind ik het ook best kut dat ze niet kan bellen;-)

Internetten is inderdaad ook heel prehistorisch haha.

Dreamer, gefeliciteerd met diploma LE!!

Zootje is trouwens ook naar het tweede badje. Ze was helemaal trots.

Mocht vandaag een klein kadootje uitzoeken.

Ze wilde graag een hondenriem, gek kind.

Maar die waren nog best duur.

Uiteindelijk dus een pluche hondje met een soort riempje er aan.

Voldeed ook wel.

Maar mocht er iemand een hondenriem thuis hebben en er niks meer mee doen, Zootje maak je er gelukkig mee!!
Over vermijdingsgedrag gesproken. Moet 6 hoofdstukken in mijn kop stampen over EHBO en brandbestrijding.

Morgen BHVcursus en aansluitend examen.

Maar heb dus nog niet zo veel geleerd...

Forummen is dan niks nie handig
Jawel, hier zijn zat brandjes die je kunt blussen,

Hé Amanda, ik bedacht me opeens; je kunt in plaats van dat bakkie koffie ook vragen of je geen middagje kunt meekijken. Houdt je van de straat, ben je lekker uit huis bezig, en heb je gelijk je workout gehad.

Stagelopen net als Dream (fijn voor je, 3m!), maar dan tussen stomende mannenlijven,
quote:mimsey schreef op 10 juni 2008 @ 21:41:

Ik wil gewoon bellen, zoals iedere vrouw! Wéééh!

Tssssssssssk, niet íedere vrouw is van het bellen, hoor. Hoewel ik het wel kut voor je vind, dat mobieltje in het water (dat zou ik, SMS-technissch gezien, ook niet erg op prijs stellen).

Jeeeeeeeeeeeemig, Bloes. Wat een gigantische mindfuck voor het Bloesje. Hoe kunnen ze nu zó met haar omgaan? Ben het verder wel met Bam en Meave eens. Dit is gewoon kindermishandeling.

Sterkte, joh. Je zult wel enorm geschrokken zijn.

En ik wil ook wel een bakkie doen met Amanda, heaur. *hangt spandoek voor balkon* (ook voor het bespreken van de minder leuke dingen, maar dat weet je wel, toch? En gewoon alleen zoenen mag ook.)

Pfff, cursus gehad vandaag - morgen het vervolg. Valt nog lang niet mee, zo de hele dag rechtop zitten, geïnteresseerd blijven kijken en knikken/antwoord geven/gapen op alle juiste momenten. En verder gaat Zoon morgen naar het ziekenhuis om een echo van zijn knobbel te laten maken. Ik zit nu potverdorie werkelijk iedere week bij de huisarts en was het inmiddels wel zat om iedere keer met een kluitje het riet in gestuurd te worden. Heb dus nu maar gewoon om een doorverwijzing gevraagd en gekregen en morgen mag hij op audiëntie. 'k Vind het doodeng. Laat het alsjeblieft iets onschuldigs zijn dat met 1 pilletje/drankje/poedertje verholpen is. Geen enge dingen. Dank u.

Gelukkig had Dreamer ook nog leuk nieuws Wat super van LE dat hij zijn B heeft gehaald! Daar moet op gedronken worden, hi-ha-ho!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Amánda! Ik hoor er steeds maar een heel Utregse tongval bij, hebben jullie dat ook?

Zo, hehe, het is hier eindelijk rustig in het pand. Hysterieke Dot, stress GG en een slaapwandelende paniekende Dochter op 1 avond kostte even wat tijd & aandacht.

Bloes, je bent in gesprek, al een tijdje . Toen je smste gebeurde er een beetje veel tegelijk hier. Ik ben het erg met Bambi eens. Ga alsjeblieft initiatief nemen, zo word je steeds maar meegesleurd door wat ze nou weer verzinnen, en echt: erger kan je het haast niet meer maken voor je meiden. Maar wel beter. En die bak met stront ligt er toch wel. ~armen stevig om je heen~

Vergat nog te zeggen dat ik de actie van Pimpel met de kat echt Goehoed vind! En blij dat Ludlum beter is
\(quote Alex)

En ik wil ook wel een bakkie doen met Amanda, heaur. *hangt spandoek voor balkon* (ook voor het bespreken van de minder leuke dingen, maar dat weet je wel, toch? En gewoon alleen zoenen mag ook.)

Oh! Alex wil misbruik maken van Amanda die heel kwetsbaar is, zien julli dat?! Tsssk.

~en nu zonder dollen~

Is ook niks, dat knobbeltje. Heus, heel niks. En goed dat er nu goed naar gekeken wordt en geen kluitje-in-riet-gedoe.
Oeh, Mims, wat een goed idee!

*gaat op zoek naar een leuk work-out pakje voor als de kiddo's morgen toch op school zitten*

En verder vind ik jullie lief, thanks.
En wij jou, lief hert!

Ik dacht trouwens onmiddellijk, al hikkend van de lach, aan deze juffrouw:

~duimduimduim voor Alex-zoon~

Heb vanavond gebeld met de haptomevrouw, die me adviseerde gewoon naar het moppie te luisteren en te vertellen dat ze alles mag vertellen over hoe het is bij mij want we hebben geen geheimen. Anders gaat ze wegen en wikken en dat is stress voor zo'n meisje. Ze vind het ook grenzen aan kindermishandeling en dat het écht niet kan maar zei ook dat ik weinig kans heb dat ik iets kon bewijzen. En het belangrijkste, wat ik zelf ook al bedacht had toen de ergste woede wegge-ebt was; gewoon haar Moeder blijven en overeind blijven als mens. Niet mee gaan in die shit want dat is zijn doel; een reactie veroorzaken. Fijn om te horen van haar én dubbelfijn dat ik leuke afleiding heb van de DDDIMDEDI ( ) ; ik moet dus gewoon doorgaan met de Moeder van de Bloesjes zijn en verder nix. Wel in de gaten houden natuurlijk hoe het gaat; als hij ziet dat dit geen effect heeft verzint hij nl iets nóg ellendigers en dieper onder de gordels. Maar ook dan; lief voor zijn, gewoon Bloes zijn en hopen dat het overwaait. En dat er een trein over hun benen rijdt na een avondje zuipen, zodat ze akelig langzaam aan hun dood komen. (met dank aan: Tilalia )

Mims; Sms je even als ie ut weer doet? Kus voor je mooie teenslippertje! (dat bericht deed de Bloesjes smelten )
Ik vind jullie ook allemaal lief!

(Bloes, had nog niks gelezen toen ik je belde, dus vandaar dat ik er niets over zei...).

Genoten van de positieve en grappige berichten hier

balen van de beduidend minder leuke verhalen.

Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa voor Chipita!

*struikelt over een verstoft stokje en stopt het in de kast*
Hoeraaa voor Chipitaaaaaa

Later is nu
Bloes

(dacht dat ik geen tijd meer had om bij te lezen, maar dus wel)

Goed dat je zegt tegen Bloesje dat ze alles mag zeggen, maar kennelijk is ze toch al aan 't wikken en wegen. Als je geen instanties inschakelt, misschien toch handig te melden, dat er zoiets speelt? Ik vind namelijk nog steeds dat het mishandeling is wat ze doen. Ze doen je Bloesje namelijk pijn, en jou ook. En in plaats dat er een onderzoek bij jou gaat lopen, naar hoe jij functionieert als moeder, mag er wel eens een onderzoek naar hén gaan lopen, hoe zij (dis)functioneren als 'ouder'.

Verder voor iedereen fijne dag, moet nu echt weg..

Toedels

Ohja, LE had een Loekie van de C1000 uitgezocht .. ik had al een boekje voor 'm gekocht.
Later is nu
Tsk

kreeg vanmorgen van m'n schoonzus welpies en bonnetjes om een grote welp te halen. Wist ik veel dat ik daarvoor moest betalen. Nouja, die jongen had speciaal iemand de winkel ingestuurd voor nieuwe welpen, dus toch maar betaald en direct (door boodschapjes erbij) een nieuw welpie, die ik echt ssooo schattig vind :-)

LE spaart leeuwen, komt dat even goed uit

Ik kon trouwens niets vinden voor vaderdag. Mèn, waarom heeft die man niet een leuke hobby, zoals lezen ofzo. Een boek kan tenslotte altijd

Heb voor mezelf sandalen en potloden gekocht, dat dan weer wel

En droog heen en terug, vond ik ook wel een prestatie!

We zijn trouwens vandaag niet alleen al een jaar 'stokjeloos', we zijn sinds vandaag dus ook babyloos in de kroeg?

Wow, een bijzondere dag!

Toedels

Later is nu
Chipita ook al 1? Mennnn, we worden oud!! (heb nog steeds ballonnen hier liggen die ik moest opblazen voor Kjong, dit weekend maar eens doen, koomt ze nog taart brengen hier? Hope so, we zien dr allemaal graag hier weer op kruk zitten!)

Is dat stokje echt niet meer nodig? We bewaren 'm, voor je weet maar nooit wat het leven nog voor leuke mannen of verrassingen in de aanbieding heeft voor deze of gene Cheersdame(s).

Vandaag voor werk op pad gegaan naar verweggistan (ook wel bekend als noordoostgroningen). Grappige is dat een interimmanager van de organisatie daar volgens mij ooit een manager was op een werkplek van mij lang geleden in Den Haag. Helaas geen tijd om hem dat te vragen (en ik herinnerde me ook vaag dat we elkaar toen niet echt goed lagen geloof ik, maar ach, jaren later nu en ik was nu zo goed dat ie zowaar zo nu en dan lachtte :-) Ben wel beneiuwd of hij mij nou ook vaag herkend heeft....)

Ik ga vanavond naar SATCfilm. Eigenlijk helemaal geen tijd voor, maar te leuk iets om af te zeggen.....
~ smijt de taart van Kjongen (april), Chip (vandaag) en haarzelf (mei) naar binnen~

Haai Lesbiese Tjierliedende Ladidaas!

Het is effe geleden, maar zal niet lang meer duren.

Mijn computer is bij een Jonge God onder constructie.

En als ik terug kom van bijslapen bijpraten en bijneuken, met mijn meneer over een week of 2, dan treed ik weer in vol ornaat binnen om weer eens orde op zaken te stellen en billenkoek uit te delen.

Nu ga ik snelsnel bij vriendin eten en Kjongen ophalen van avond4daagse.

Tong van Kjong!
quote:kjong schreef op 11 juni 2008 @ 19:03:

Mijn computer is bij een Jonge God onder constructie.

En als ik terug kom van bijslapen bijpraten en bijneuken..

quote:kjong schreef op 11 juni 2008 @ 19:03: ..met mijn meneer over een week of 2,

Aaaaaaaah, ach so

Wat fijn dat je meneer weer overkomt, trouwens! Lekker van genieten dit keer en geen schuttingtaal en -gezeik, hè??

Kom verder even snel melden dat er vanmiddag een pak van mijn hart is gevallen (*geeft pak door*; hier Kjong, een cadeautje voor je bursdee), want knobbel in/op Zoons keel bleek een doodordinaire opgezette lymfeklier te zijn, waar verder weinig raars aan op te merken viel. Major phew hier!! Maar goed, we moeten nog wel de oorzaak van die knobbel en die gekke kuch van hem vinden - al worden beide momenteel wat minder. Ik merk trouwens aan mijn opluchting hoe erg het me dwars heeft gezeten de afgelopen tijd.

En verder vind ik het erg rustig in de kroeg vandaag.
Ik gok dat Meneer niet overkomt, maar dat Kjong naar meneer gaat.

Anyway.

Van harte lieve Kjong (mis jou) met je dochter!!! SMAK!
Fijn nieuws Alex! groetjes van taQ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven