Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:bentetje73 schreef op 10 juni 2008 @ 10:20:

ik heb nog zo aan jou gedacht majo! Ik zag je al zitten, helemaal oranje toegetakeld en dan zó winnen ! echt geweldig!

Pim, herkenbaar...

Xop, moet je maar niet ontbijten met een bakje kwak, daar zou ik ook misselijk van worden!Ah fijn!
die pim, je hoeft toch niet te wissen!

Beterschap voor arme ludlum (typte per ongeluk luldum, is ook weer zo wat voor zo`n klein menneke). Kwak je nog eens ene foto in de AK, ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet!
moet je dat nou weer quoten?!
quote:bentetje73 schreef op 10 juni 2008 @ 10:26:

moet je dat nou weer quoten?!Zal ik dat dan ook maar weer wissen?
Hmpf, ik hoorde net een heel klaaglijk gemauw van buiten... en gelijk alarmbellen in mijn hoofd en jawel! Monster boven in de boom bij de buren! Piepen en bang... (wel heel zielig) maareh... ja ik heb óók hoogtevrees. Ben toch maar bovenop de schutting geklommen, met houvast aan de boom, kon net bij haar staart, heb haar er daar maar aan uitgetrokken. (En piepen en mauwen en de nagels vast in de boom klampen. Ik wil je helpen muts!) PFFFF.

Mijn hele haar zit vol takjes en mijn armen vol krassen, maar Monster ligt nu wel heeeeel blij op mijn schoot te spinnen.
held!
Altijd al geweten; jij bent een ubermoeder! Ook voor je katten!

Hahaha, ik zie je al gaan... Waarschijnlijk net zo'n bange blik als die kat die in de boom zat .

Maf mens, zulke postings moet je juist NIET weghalen
Een rebelse poes dus

Hier lekker nachtje gehad

Vandaag vrij, want morgen de hele dag op BHV cursus.

Is voor de kinderen ook wel lekker, normaal hebben ze twee dagen kdv achter elkaar.

Als verrassing ga ik Zootje vanmiddag uit school halen, terwijl zij denkt dat ze naar de NSO moet.
he, gezellig hier
aha, branden blussen?
Ja brandjes blussen, heb er al helemaal zin in!
Goedenmiddag!!

Sja, ik merk dat ik op m'n 2e werkplek toch minder vrij zit aan de pc dus forummen zit er daar niet echt in, hoewel het ook niet druk is.

Enneh.. we moeten er maar aan wennen, want ná m'n vakantie krijg ik 2 nieuwe werkplekken! Ik ga hetzelfde werk wat ik nu doe op andere locatie doen (waar ziekte is) ennn ik krijg een 'stageplek' van 3 maanden bij Communicatie van de dienst. Mag ik me daar gaan werpen op communicatieklussen, die vooral op mijn afdeling van toepassing zijn. Ik hoop natuurlijk dat ik daar uiteindelijk uitbreiding zal krijgen en een vaste plek, maar deze stage is al leuk en lekker. Doe ik toch mooi ervaring op. Die andere werkplek verheug ik me dan weer helemaal niet op, maar dat is niet anders.

Pimpel, wat jammer dat je je post verwijderd had.. en ja, herkenbaar En je bent een héld, om Monster zo uit de boom te redden!!

Verder weet ik even niet meer wat ik vanmorgen precies allemaal gelezen heb (ja, dat van Pimpel is dus wel blijven hangen )

Ik heb gisteren gewoon gezwommen tijdens de eerste helft van voetbal. 2e helft heb ik op de bank mee zitten kijken maar meer doordat ik met hoofdpijn zat en verder nergens zin in had.. dus maar blijven zitten. Was gisteren een (te) druk dagje, met veel een hen weer gevlieg, zo vlak voor de menstruatie, wanneer ik eigenlijk wat rustiger aan zou moeten doen. Nahja, LE heeft z'n diploma B gehaald en een cadeautje naar keuze en ik heb nu weer 1,5 dag vrij

Jammer dat het weer minder gaat worden.

Bloes, wat straaalde jouw berichtje, heerlijk

Fijne dag weer verder iedereen

Later is nu
Heeeee, Dream! Ik miste je al...... Gefeliciteerd met het heuglijke feit dat LE zijn diploma heeft gehaald. Dat scheelt tijd!! Of ging je niet iedere keer mee?

Fijn ook dat je stage kan lopen; wie weet zit er inderdaad wel een vast plek ofzo in!! Zou mooi zijn!
LE zat inmiddels op schoolzwemmen, gelukkig. Ik ben zo'n 4 jaar 1x per week naar het zwembad geweest en dat vond ik wel meer dan genoeg
Later is nu
Hé, dat is goed nieuws.

Gefeliciteerd LE!

En wat leuk dat er een soort stageplek voor je gecreëerd wordt Dreamer. Het zou lekker zijn als daar wat vasts uit komt.

Wow Pim, je bent een held. Ik geloof dat ik Monster gewoon had laten zitten. Als je er zelf ik kan, dan kan je er ook zelf uit.

Hoe is het nu met Ludlum Majo? Arm manneke, Wel goed om te horen dat hij zijn lot draagt als een vrouw. En hoe is het nu met de Italianen? Zijn ze al een beetje door het rouwproces heen?

Ik vind het ook zo leuk dat onze Bloes van het scherm af straalt. Dat heeft ze dubbel en dwars verdiend.

Hier zijn de voorbereidingen voor de vakantie inmiddels in volle gang. Vanmorgen al met de jongens het dorp in geweest om wat vakantiebenodigdheden in te slaan en vanmiddag gaan we maar voor ronde 2. Nu heerst hier rust. Dat is dan weer het voordeel aan dat Bikkel zo vroeg wakker is momenteel. Hij is nu zo moe dat ik hem 's middags weer in bed krijg
Ben ik blij dat ik Pim's posting vanmorgen al had gelezen.

Herkenbaar indeed, grinn..

Helleu! Goeiesmiddags!

Wat een gezelligheid hier, jammer dat ik dat weer missen moest. Gisteren lam geworden met Bambi-man en consorten tijdens voetbal, erg gelachen. Vrijdag in real life kroeg kijken, altijd leuk.

En net ook erg gelachen, werd vanmorgen aangesproken door een knul hier bij bouwplaats, dat al die gasten daar iedere dag genieten als ik voorbij kom (jajaa, bladiebla) en complimentjes all over want man, wat was ik toch een mooie vrouw met 3 kinderen en sjongejongejonge wat was toch bijzonder bladiebladiebla, hij bedoelde er niks mee, wilde dat gewoon even zeggen maar of hij wel mijn naam mocht weten. Euh, ja hoor. (not)

'Amanda'.

Oke, hij blij dat-ie mijn naam wist (stumper) en ik ben snel weer doorgelopen want 't was even leuk voor het ego maar het blijft een bouwvakker natuurlijk. (da's vast niet echt aardig he? Maar was het nou nog een piloot of iets anders in een uniform ofzo.. sja.)

Kom ik net langsfietsen na kindjes op school afleveren, hangt er een heeeeel groot spandoek;

"mooie amanda, kom je een bakkie halen?'

Whoehahahahaha, ben ik even blij dat ik mijn echte naam niet gegeven heb! Sta je mooi voor l*l in dit durrup.

Verder heel veel aan hoofd (misschien later nog update in AK, over moeder, het is te erg voor woorden en krijg het nog niet op een rijtje) en lichamelijk gezien niet zo lekker (teveel schommelingen, medicatie moet doorgezet blijven tot december en daarna vervolgbehandelingen want dan kan ik echt niet langer aan die interferon blijven.. klotezooi.)

Snel wat administratie doen voordat kinders weer de tent afbreken hier.
Oei Bam, je laatste alinea klinkt niet best. Wil je er ook een bij?
Whoehahaha BAM, geweldig die bouwvakkers!! Je hebt ze lekker het hoofd op hol gebracht!

De rest van je post word ik dan weer minder blij van. Arme jij, het mag nu wel eens afgelopen zijn potdorie!
Psies! Kutzooi, Bam.

Opsteker van bouwvakkers is dan wel weer erg leuk!! Hahaha, echt erg jammer dat je je eigen naam niet hebt gegeven...
die bouwvakkers. Vond jouw 'Amanda' ook wel adrem.

Een een voor de rest van het verhaal.
Gefeliciteerd met het zwemdiploma van LE Dream!
OOOh ja, super van LE!!!
Ge-wel-dig, die bouwvak-actie!! Arme gozer; zo'n initiatief en dan niet eens de beloning (in de vorm van koffie natuurlijk, natúúrlijk!). En verder stevige, bottenkrakende omhelzing. Voor als je d'r zin an hebt, en anders bewaar je die gewoon, voor je weet nooit.

WAUW zwemdiploma voor LE!! Hulde, hulde. En wat heerlijk, datschoolzwemmen! Ik zou in staat zijn om dat doorslaggevend te lzten zijn bij bepalen schoolkeuze. Ik heb gisteren mijn eigen Zoon weer eens zien dobberen, zelf al vrij-worstelend met Dot, die eerst gewoon met hem mee wandelde de douche onder (doorweekte Dot, met kletsnat jurkje en zo'n totaal opgezwollen luier want zij had natuurlijk alles nog aan) en daarna wel mee wilde dat zwembad in want hee: dat had ze de hele ochtend ook leuk gedaan! Héél boze Dot, van dat ze er niet in mocht, en dat zwemmen van Zoon lijkt ondanks al best lang les echt nog helemaal nergens naar, arm jong. Zucht. Ik zie nog jaaaaren en jaaaaren in dat zwembad... O well, het is dichtbij.

Vandaag weer veel werk en gedoe met kapotte auto en zieke oppas, waardoor Dot zelfs nog even mee geweest is naar kantoor, wat ze helemaal leuk vond. Net pakte ze blijmoedig het koffertje dat ik vanochtend mee had, sjorde het richting de achterdeur en verklaarde: "Dotta werkuh, doei mama!".
quote:meave schreef op 09 juni 2008 @ 22:45:

Oh, neuken denk ik. Met een oranje condoom.Om even aan te geven hoezeer forum en irl bij mij in elkaar overlopen: hier moest ik gisteravond opeens aan denken, toen GG en ik (condoomloos) deden en toen kreeg ik zo de slappe lach. Sniksniegeil. Maar moest wel lachen, kon er niks aan doen.
Lieve Dotta :-) Daar smelt je toch helemaal bij weg.

Goed zeg van LE! Wat voor cadeau heeft hij uitgekozen? Ludlum en een cadeau naar keuze (schoonzus) werd piraten-playmobile (niet heel slecht, toch?!)

Bambi, ik vond het nogal een decent proposal van bouwvakker :-) Een bakkie... Superactie trouwens! Toch leuk, die complimenten, ook al komt het van de bouwvakkers Voor de rest een hele dikke knuffel

Ludlum is praktisch weer beter. De kinderarts zei ook dat het een dag duurde, de man had gelijk, gelukkig. Hij klaagde nog wel wat over buikpijn (echt? fake?), maar houdt de hele dag z'n eten en drinken al binnen en is koortsvrij. Morgen naar school.

De Italianen houden hoop. Vrienden van ons bagatelliseerden de overwinning met: ach, jullie ook een overwinninkje na 30 jaar... Op de markt stond ik bij de kleding te kijken, was een jongen aan het kleding vouwen. Hij kwam een Duitsland-shirt tegen, en zei: "Goh, zou er nog iemand Duits zijn?" Ik: "Ik niet, ik ben Nederlands " Je had die koppen moeten zien. Uiteindelijk hebben we gezamenlijk besloten dat we elkaar treffen in de halve finale. Over de winnaar daarvan konden we het niet eens worden

Madootje, wanneer gaan jullie op vakantie?

Pimpel, je bent een held, met je kat-red-actie!

Bente, zodra ik de batterijen van de camera terug heb gevonden, zal ik een foto plaatsen. Daarbij meteen de vraag: stel dat je twee batterijen was, waar zou je dan liggen? (nee, niet in de lader...)

Nu zal ik mij aan mijn culinaire verplichtingen wijden, anders kunn'n we nooit et'n

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven