Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ja echt leuk, vooral diegene dat Loentje iets met zijn vingers doet en je Zen naar zijn eigen vingers ziet kijken met een blik van 'Hoe doet hij dat toch?' Werelds!!!

Het is gewoon een lekker stel bij elkaar
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 23:17:

Pompel en ik keken gisteren Lost in bed (wáárom komt dat tegenwoordig pas om kwart over 11?) en vonden het te laat om erna nog... dus hebben we een vluggertje gemaakt in de reclame, werkte vreselijk op mijn lachspieren, want ik wilde écht geen seconde van Lost missen... we hebben echt lol gehad en het wél gered. :-)

(Of is dit weer teveel info?)

Haha, geweldig. Ik kwam er dus gisteren achter dat de condooms op waren. Hadden elkaar net de kleren van het lijf gerukt. We waren er helemaal klaar voor.

Dus Zorro zou even snel condoom pakken.

Nou, dan is het best een anticlimax dat je ze niet gelijk kunt vinden (in je blootje zoeken met groot licht aan) en dan helemaal als je ze uiteindelijk dus helemaal niet kunt vinden.

Babietje? neuh. Dan pas ik niet in mijn trouwjurk
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 23:17:

(Of is dit weer teveel info?)

Nee hoor, voor mij niet.

(ik ben weer los hoor..... )
gave wedstrijd!! echt leuk, die wereldkampioen met 3-0 afdrogen!!! Helemaal leuk! Hoe laat moeten ze vrijdag (en tegen wie)? Hopen dat dan de avondvierdaagse op tijd is afgelopen!
quote:Elyane schreef op 09 juni 2008 @ 23:21:

[...]

Haha, geweldig. Ik kwam er dus gisteren achter dat de condooms op waren. Hadden elkaar net de kleren van het lijf gerukt. We waren er helemaal klaar voor.

Dus Zorro zou even snel condoom pakken.

Nou, dan is het best een anticlimax dat je ze niet gelijk kunt vinden (in je blootje zoeken met groot licht aan) en dan helemaal als je ze uiteindelijk dus helemaal niet kunt vinden.

Babietje? neuh. Dan pas ik niet in mijn trouwjurk

Maareh... je hebt toch ook nog een mond en een kont? Daar blijft die jurk wel van passen, hoor!

Goed zo, Bloesje!
huh, miste zomaar een heel end!

Neu pim, we kunnen wel wat hebben! Lekker, hebben wij ook eens gedaan, alleen toen wel begin gemist...

Bloes, meid wat klinkt je helemaal blij, heerlijk.
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 23:27:

[...]

Maareh... je hebt toch ook nog een mond en een kont? Daar blijft die jurk wel van passen, hoor!

Goed zo, Bloesje!

Uiteindelijk wilden we het ook wel creatief op lossen, ware het niet dat Zen de feestvreugde kwam verstoren.

Was trouwens al de tweede keer op rij. Kutkind.
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 23:27:

[...]

quote:Elyane schreef op 09 juni 2008 @ 23:30:

[...]

Uiteindelijk wilden we het ook wel creatief op lossen, ware het niet dat Zen de feestvreugde kwam verstoren.

Was trouwens al de tweede keer op rij. Kutkind.Oei, dat lijkt me wel HEUL erg klote...
Ik ga naar bed. Misschien wel Pimpels tip in praktijk brengen

Welterusten lieffies.
Mond of kont?

(Ja, dan wil ik ook graag alles weten?)
Zo, ik kan tenminste over straat morgen :-) Boula speelde idd geweldig, van Nistelrooy heeft ons fijn op weg geholpen en Sneijder speelde een prima wedstrijd. Ely, in gedachten zag ik jullie springen alla Marco van Basten Ik deed ook zoiets, als enige in gans Italie

Madootje, als eerste alsnog gefeliciteerd met je dreumes. Fijn te lezen dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

Meave, gaaf toch, zo'n onverwacht sollicitatiegesprek? Shoppen zou bij mij ook hard 'nodig' zijn

Bloes, die meneer klinkt idd als een lieve meneer. Echt genieten om je berichtje te lezen :-)

Pimpel, als ik jou lees heb ik lichtelijk het schaamrood op de wangen staan, mijn jonkje is 3,5 en zit nog praktisch elke dag in de buggy

Pratend over Ludlum, hij is heel erg ziek. Koorts, en hij houdt niets binnen, zelfs geen water. Volgens de kinderarts is het morgen over, en daar hoop ik dan maar op. Hij draagt het wel heel vrouwmoedig, geen gezeik :-) Ben trots op m'n jochie.

Ik wilde nog wat zeggen... ohja, Pimpel en Mims, slippertjes zijn lief :-)
quote:pimpel schreef op 09 juni 2008 @ 23:38:

Mond of kont?

(Ja, dan wil ik ook graag alles weten?)

Mond dan maar. Kont vind ik dan ook nog wel enigszins risicovol,

Straks druipt er nog wat naar binnen. En moet ik mijn vierde gaan vertellen, dat het een 'voorvochtkindje' is.

Wordt gewoon een staaltje 'spuiten en slikken '

(over too much information gesproken \\:-)// )
Majo, beterschap voor Ludlum

En de hartelijke condoleances voor Majoman
quote:Elyane schreef op 09 juni 2008 @ 23:44:

[...]

Mond dan maar. Kont vind ik dan ook nog wel enigszins risicovol,

Straks druipt er nog wat naar binnen. En moet ik mijn vierde gaan vertellen, dat het een 'voorvochtkindje' is.

Wordt gewoon een staaltje 'spuiten en slikken '

(over too much information gesproken \\:-)// )

\\:-)//

Enniewee, mocht je na deze post nog zin hebben: veel plezier!
anoniem_48196 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 10:24
Reden: Beetje teveel voor de vroege morgen
% gewijzigd
Ach Majo, wat akelig dat ludlum zo ziek is, stekte en beterschap.

Wel echt lekker voor jou daar ver in Italië dat "wij" gewonnen hebben.
Gna, gna, gna; sorry Majoliman maar WAUW wat was het gaahaaf! Alleen kloppen mijn voorspellingen van de Werkfoehbalpoel nu heel erg niet meer, maar da's jammer.

Neuken in de reclametijd: dat is echt hilarisch. Ik doe dan toch maar volledig onverstandig erna. Ergens weet ik heus wel dat morgen weer vroeg en dan weer moe en zo, maar ja, wil beetje de tijd en geen druk (en dan dus weer laat, sja, het is maar zo dan).

Zat net op website werk route naar werk te bekijken (dat heb je, als je meestal thuis werkt, dan weet je niet eens uit je hoofd hoe je op kantoor komt), krijgt mijn dochter een hysterische huilbui. Heb haar tegen alle voorschriften in even uit bed en naar beneden gehaald, waar ze ernstig naar Van Basten in de na-analyse zat te kijken terwijl GG melk warm maakte, en toen kreeg ze mijn laptop in het oog met daarop fotootje van Bloes, brede grijns: "Bloeze! Isse Bloeze!".
Opgelost
anoniem_30775 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 13:42
Reden: speciaal voor Pim
% gewijzigd
Goeiemorgen!

Sjees.... Als ik 's morgens op 't werk kom, maak ik een bakje kwa(r)k voor mezelf klaar, open het forum en lepel ondertussen mijn bakje leeg. Naaaahhhh, deze morgen is dat bakje nog half vol. Na alle info van Pim over kontneuken heb ik opeens niet meer zoooooooo'n honger..... Hahaha, ik lees in het vervolg jullie late-avond-sessies wel NA mijn ontbijt.

Geen verstand van voetbal, maar wedstrijd van gisteravond kon ik zeer waarderen. Wordt vandaag weer een gezellige dag, want ook Italianen (m/v) zijn hier rijkelijk vertegenwoordigd!

(Daarnaast ook veel Fransen, Duitsers, Engelsen, Spanjaarden en een paar Armeniers; wordt weer lachen de komende weken!)

Majo; shit zeg dat zoontje ziek is. Beterschap ermee!!
Psies, Mado!

Hoest met / bij jou?
oooh, ik was al misselijk

en jullie berichten maken me nog misselijker.

Had ik ze gisteravond maar gelezen
Oh ja.... ik wou nog zeggen...

Bloeskie!! Houen, deze man! Klinkt helemaal fijn; wentel je er maar lekker in!
ik heb nog zo aan jou gedacht majo! Ik zag je al zitten, helemaal oranje toegetakeld en dan zó winnen ! echt geweldig!

Pim, herkenbaar...

Xop, moet je maar niet ontbijten met een bakje kwak, daar zou ik ook misselijk van worden!

Ik zweer jullie dat ik echt maar 1 biertje ophad!

Haha Xop en haar kwark... kennen jullie die ene friends, dat Chandler zegt: "And we're done with the yoghurt" die gebruiken wij thuis altijd bij ranzige verhalen. Maar voor jou klopte hij echt.

Ik heb de post nu verwijderd, maar dat heeft niet zoveel zin met Mado's kopie.

Góédemorgen, koffie dan maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven