Backstabbing B.TCH Sabia
donderdag 29 augustus 2013 om 11:41
donderdag 29 augustus 2013 om 13:31
donderdag 29 augustus 2013 om 13:43
quote:meisje22 schreef op 29 augustus 2013 @ 13:08:
[...]
Eens!Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.
[...]
Eens!Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.
donderdag 29 augustus 2013 om 13:45
quote:toffifee schreef op 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.Eens. Sabia moet die Fransman maar gaan bestrijden.
[...]
Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.Eens. Sabia moet die Fransman maar gaan bestrijden.
donderdag 29 augustus 2013 om 13:52
quote:toffifee schreef op donderdag 29 augustus 2013 13:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="meisje22 in "Backstabbing B.TCH Sabia"" class="messagelink">meisje22 schreef op 29 augustus 2013 @ 13:08</a>:</b>
[...]
Eens!</div></blockquote>Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.
Mwah, de media inslingeren dat je ex, de vader van je kind je heeft geslagen vind ik behoorlijk met modder smijten en al helemaal niet chique.
Ik denk dat mensen Sylvie haar zorgvuldig opgebouwde kaartenhuis gewoon een beetje zat zijn. En de pitty-card die ze keer op keer speelt ook.
[...]
Eens!</div></blockquote>Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.
Mwah, de media inslingeren dat je ex, de vader van je kind je heeft geslagen vind ik behoorlijk met modder smijten en al helemaal niet chique.
Ik denk dat mensen Sylvie haar zorgvuldig opgebouwde kaartenhuis gewoon een beetje zat zijn. En de pitty-card die ze keer op keer speelt ook.
donderdag 29 augustus 2013 om 14:18
quote:toffifee schreef op 29 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.Ja, dit dus. Dat schreef ik net in het andere topic. Sylvie heeft zich helemaal niet negatief uitgelaten in de pers over Sabia.
[...]
Als Sylvie was begonnen met moddersmijten begrijp ik deze actie. Maar die sukkel van een Zarka is degene die de publiciteit zoekt en de dingen die Sylvie in vertrouwen verteld aan de media verteld. En Sabia gaat daarom ook nog even op Sylvie hakken. Chique hoor, heel chique.Ja, dit dus. Dat schreef ik net in het andere topic. Sylvie heeft zich helemaal niet negatief uitgelaten in de pers over Sabia.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 29 augustus 2013 om 14:18
De mensen op het feestje houden allemaal hun mond. Behalve Sabia, maar die is al het gelul gewoon zat. Wat ik heel goed kan begrijpen overigens. Sylvie weet de media goed te bespelen als het haar uitkomt (lees, als ze de barmartige kan uithangen, 'ik heb hem al vergeven'), of the pitty card kan spelen, want ze heeft natuurlijk wel kanker 'overwonnen'.
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat ze maar blijft roepen zich volledig op Damian te richten, want hij is het aller, aller belangrijkste voor haar.
Ondertussen zie je haar zelden met hem.
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat ze maar blijft roepen zich volledig op Damian te richten, want hij is het aller, aller belangrijkste voor haar.
Ondertussen zie je haar zelden met hem.
donderdag 29 augustus 2013 om 14:20
quote:zoutloos schreef op donderdag 29 augustus 2013 14:15 Rafeal heeft zelf gezegd dat hij haar had geslagen. Zij heeft niets gezegd. Misschien is hij toen achtergekomen dat ze vreemd is gegaan en haar heeft geklapt.
Dat heeft ze wel gedaan. Ze heeft er ook snel achteraan gezegd dat ze hem al had vergeven.
Rafael heeft bij Johan Derksen ontkent. Ik moet zeggen dat hij tien erg sympathiek en 'echt' overkwam. Dat gevoel heb ik bij Sylvie nooit gehad.
Dat heeft ze wel gedaan. Ze heeft er ook snel achteraan gezegd dat ze hem al had vergeven.
Rafael heeft bij Johan Derksen ontkent. Ik moet zeggen dat hij tien erg sympathiek en 'echt' overkwam. Dat gevoel heb ik bij Sylvie nooit gehad.
donderdag 29 augustus 2013 om 14:22
Op zich heb ik er niet heel veel problemen mee als mensen een relatie krijgen met iemand die al een relatie heeft, maar om dat te doen met de partner van je beste vriendin of zus vind ik toch wel erg minderwaardig hoor. Dan vind ik het helemaal niet vreemd dat je door je omgeving wordt uitgekotst. En dan helemaal als je bekijkt hoe ze het aanpakken, elkaar afkluiven als er iemand van de media in de buurt is, het al hebben over samenwonen, een zwangerschap insinueren. Nee, heel erg dit ;-(
donderdag 29 augustus 2013 om 14:36
Als het waar is was Rafael al enkele jaren vrij man en alleen op papier gehuwd met Sylvie. Alles moest op de foto, huwelijk in Vegas, samen op een steigertje in St. Tropez, alles voor de media. Zoals iemand al schreef, Sylvie zegt dat Damian voor alles gaat maar je ziet haar vrijwel nooit met hem en ik heb zelf gehoord, kwam haar ooit tegen in Hamburg, dat hij mama zegt tegen de nanny! Ik heb zo het vermoeden dat Sabia met instemming van Rafael heeft gesproken omdat ze Sylvie haar gedrag spuugzat zijn. Niet chique maar dat is Sylvie haar gedrag wellicht ook niet. Zij schijnt immers ook gekletst te hebben tegen Zarka en zoals vroeger Sabia werd ingezet om zaken de media in te slingeren krijgt ze nu een koekje van eigen deeg.
Mag het eigenlijk niet zeggen maar waren die spreekkoren vroeger dan toch de waarheid?
Mag het eigenlijk niet zeggen maar waren die spreekkoren vroeger dan toch de waarheid?
donderdag 29 augustus 2013 om 14:45
quote:Galadriel schreef op 29 augustus 2013 @ 14:39:
huwelijk was niet in Vegas.
gewoon in NL. en op sbs6 uitgezonden
(zo emotioneel, met veel traantjes)
en wat zeiden de spreekkoren dan?
(al denk ik nu aan iets met het woord hoer erin?)
en wie zegt dat Damian mamma tegen de nanny zegt?
Ze zijn in 2011 opnieuw getrouwd in Las Vegas.
Goed geraden en dan die van Amsterdam.
Ik liep achter hen, hoorde het hem zelf zeggen en had niet de indruk dat het een foutje van hem was, las ik ook in de media dat het zo zou zijn.
Ik geef toe dat ik Sylvie nooit sympatiek heb gevonden, erg nep en op de media gericht. Sabia kan mij ook niet bekoren overigens.
huwelijk was niet in Vegas.
gewoon in NL. en op sbs6 uitgezonden
(zo emotioneel, met veel traantjes)
en wat zeiden de spreekkoren dan?
(al denk ik nu aan iets met het woord hoer erin?)
en wie zegt dat Damian mamma tegen de nanny zegt?
Ze zijn in 2011 opnieuw getrouwd in Las Vegas.
Goed geraden en dan die van Amsterdam.
Ik liep achter hen, hoorde het hem zelf zeggen en had niet de indruk dat het een foutje van hem was, las ik ook in de media dat het zo zou zijn.
Ik geef toe dat ik Sylvie nooit sympatiek heb gevonden, erg nep en op de media gericht. Sabia kan mij ook niet bekoren overigens.
donderdag 29 augustus 2013 om 14:47
Ze zijn nog een keer in Las Vegas getrouwed zie ik hier net;
http://www.youtube.com/watch?v=lAecYNHCxWM
http://www.youtube.com/watch?v=lAecYNHCxWM
het is hier binnen beter dan buiten
donderdag 29 augustus 2013 om 14:49
donderdag 29 augustus 2013 om 14:50
Nou, het sein is groen, we kunnen weer los over Sylvie
Ik snap niet dat Sabia iets recht te zetten heeft, Sylvie heeft zich nooit negatief uitgelaten in de pers over de relatie van RafSab. Als er stront aan de knikker is, is het wel zo sjiek om dat binnenskamers op te lossen. Alleen al voor Damian.
Ik snap niet dat Sabia iets recht te zetten heeft, Sylvie heeft zich nooit negatief uitgelaten in de pers over de relatie van RafSab. Als er stront aan de knikker is, is het wel zo sjiek om dat binnenskamers op te lossen. Alleen al voor Damian.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 29 augustus 2013 om 14:52
donderdag 29 augustus 2013 om 14:55
Nee in dat opzicht doet Syl het slimmer. Zij zegt tegen haar Franse baquette dat Sabia heeft gezegd hem ook nog wel af te zullen pakken.
Hij heeft dat vervolgens de media ingeslingerd. In dat opzicht snap ik Sabia nu wel.
Ik vind ze beide niet erg sympathiek. Sylvie heeft alleen betere media training gehad dan Saab.
Hij heeft dat vervolgens de media ingeslingerd. In dat opzicht snap ik Sabia nu wel.
Ik vind ze beide niet erg sympathiek. Sylvie heeft alleen betere media training gehad dan Saab.
donderdag 29 augustus 2013 om 15:02
quote:meisje22 schreef op 29 augustus 2013 @ 14:55:
Zij zegt tegen haar Franse baquette dat Sabia heeft gezegd hem ook nog wel af te zullen pakken.
Hij heeft dat vervolgens de media ingeslingerd. Nee, nou wordt hij mooi, alsof dit haar doel was. Sylvie heeft er alles aan gedaan om het interview niet gepubliceerd te zien worden, nadat deel 1 uitkwam. Die voelde ook al op de klompen aan dat ze misschien teveel had losgelaten. Lekker als je in vertrouwen met je vriend praat over wat je allemaal meegemaakt hebt, en daarna ligt het op straat.
Zij zegt tegen haar Franse baquette dat Sabia heeft gezegd hem ook nog wel af te zullen pakken.
Hij heeft dat vervolgens de media ingeslingerd. Nee, nou wordt hij mooi, alsof dit haar doel was. Sylvie heeft er alles aan gedaan om het interview niet gepubliceerd te zien worden, nadat deel 1 uitkwam. Die voelde ook al op de klompen aan dat ze misschien teveel had losgelaten. Lekker als je in vertrouwen met je vriend praat over wat je allemaal meegemaakt hebt, en daarna ligt het op straat.
Stressed is just desserts spelled backwards