Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
Ja als het om haar zorgvuldig opgebouwde imago gaat doet ze wel aan damage control. Als het om een beschuldiging aan het adres van haar ex gaat zwijgt ze in alle talen.

Ben het met je eens hoor wat betreft Zarka en de 'vriendinnen-code', maar ga niet doen alsof Sylvie een heilige is. Als het haar namelijk wel goed uitkomt is de media haar beste vriend.
Ik vond Sylvie altijd wel leuk eigenlijk maar ik denk na het afgelopen jaar dat al die mensen die haar nep en een actries vonden, die alleen op roem uit is (Tatum Dagelet bijvoorbeeld, zelf tegenwoordig ook voetbalvrouw) aldoor gelijk hadden. Teveel met publiciteit bezig geweest. Kan niet anders dan dat ten koste gaat van wezenlijk belangrijke zaken in het leven.
Tjonge Meisje, ik ben ook geen fan van Sylvie, maar jij lijkt wel Sabia met pseudoniem hier. Er is niets naar buiten gekomen over wat Sylvie van Sabia vindt (en dat zal heus ook niet mooi zijn), andersom wel steeds. En dan nog is het allemaal Sylvies' schuld.
Maar dat ben ik ook Lebowski! Sylvie is gewoon beter in de media. Ik ben nog wat bleu op dat gebied. Misschien dat ik via Raf mediatraing kan krijgen. ?
Uiteraard is het gissen maar brokjes informatie geeft wel een kijkje in hun smerig keukentje. Die twee zijn elkaar aan het uitspelen. Sylvie op haar beurt tegen die Fransman Sabia voor de zwarte piet uitmaken en Sabia die haar 'verhaal' wil rechtzetten. Wie liegt, manipuleert en wat werkelijk de waarheid is tja, how knows. Verschillende belevingen.

....Chique is het niet, ik vind Raffael ook niet zo slim, door met Sabia aan te pappen kom je niet terecht in een rustiger vaarwater. Sabia, is ze nu überhaupt zwanger of wat? of was dat ook de schuld van de journalist? is ook geen zuivere koek.

Wat een grote soap en de enige die de dupe is is Damian die op een bepaalde leeftijd dit via bladen, google of strijd tussen mama en de stiefmoeder te weten komt. Als ik Rafael was had ik dit Sabia niet in dank afgenomen en de affaires van mama later terug te lezen in bladen of op het schoolplein...

Was er ook niet vooraf aan de klap van Rafael dat hij had gezegd; Was hij lekker, Coen. Dit was toen door getuigen gehoord. Deze naam is ook genoemd dat Rafael dit te weten is gekomen op dat bewuste feestje. Dan zou Sabia haar verhaal wel eens kloppen dat Sylvie vreemdging.

Wauw echt bizar wat een soap.. Sylvie vs Sabia vs Zarqa vs Sabia.... Ik wacht met smart op een exclusief interview met moeders van der Vaart. Dat zou de kers zijn op dit alles.
Ach ja, nu wappert Sabia weer met d'r labia.

Het is altijd wat met die lui.

Vorige week deed haar ex een boekje over over Laabs. Ook al zo'n ideale levensgezellin die vrouw.

Nah, de rubriek privé is weer gevuld in elk geval.
Sommige vrouwen zijn levensgevaarlijk!
Ach,silvia zorgt tenminste nog zelf voor geld op de bank die ze ZELF heeft verdient.

Die sabia heeft nog nooit wat gepresteerd die neukt alleen maar voetballers en werpt wat kinderen op de wereld om dan weer haar handje op te houden . Moet op de pot van zulke wijven.
quote:kippetje29 schreef op 29 augustus 2013 @ 14:36:

Als het waar is was Rafael al enkele jaren vrij man en alleen op papier gehuwd met Sylvie. Alles moest op de foto, huwelijk in Vegas, samen op een steigertje in St. Tropez, alles voor de media. Zoals iemand al schreef, Sylvie zegt dat Damian voor alles gaat maar je ziet haar vrijwel nooit met hem en ik heb zelf gehoord, kwam haar ooit tegen in Hamburg, dat hij mama zegt tegen de nanny! Ik heb zo het vermoeden dat Sabia met instemming van Rafael heeft gesproken omdat ze Sylvie haar gedrag spuugzat zijn. Niet chique maar dat is Sylvie haar gedrag wellicht ook niet. Zij schijnt immers ook gekletst te hebben tegen Zarka en zoals vroeger Sabia werd ingezet om zaken de media in te slingeren krijgt ze nu een koekje van eigen deeg.

Mag het eigenlijk niet zeggen maar waren die spreekkoren vroeger dan toch de waarheid?Ben jij Sheherazade?
Ik vraag me wel af of Damian niet nog verder kind van de rekening wordt dan hij nu al is. Want ik kan me zo voorstellen dat dit de co-ouderschap die ze hebben aardig onder druk zet. Dat Sylvie niet meer wil dat Sabia bij haar kind is, als ze zulke verhalen de wereld in helpt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moet zeggen dat Sylvie me nooit zo geboeid heeft. En wat er allemaal gebeurd is moeten ze zelf weten. Ik vind Sabia niet perse een mannen afpakker. Maar wel een aandachttrekker. Ik vraag me af wat rafael hier van vindt. Hou lekker je mond en ga verder met je leven en zoek niet constant de aandacht.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
Sylvie bleef waardig in haar reactie, chapeau.

Ik zou me kapot schamen als ik Rafael was. Sabia heeft het wel over de moeder van zijn kind
GET A LIFE!
Heel heel triest en laag wat Sabia gedaan heeft.
Shocking. Ik hou van roddelen over BNers, maar de hoofdpersonen in deze soap hebben zich wel erg laten meeslepen in hun eigen toneelstukje. Rafael zou er goed aan doen deze vrouw uit zijn leven te skippen.
Wauw, zag even een stukje op boulevard, maar ze trek wel haar pruillipjes open die Sabia.

Maar zegt ook dat Silvie van alles twitterde, als Sabia met Rafael in het openbaar gespot werd en ze zei dat Sabia en Rafael dit vooral nog veel moesten doen, dus dat moet terug te vinden zijn.

Maar mes in de rug was het zeker, ondanks dat ze zo onbewogen is moet dat veel pijn doen.

Arm jochie dat tussen deze vuren zit.
Het is zeker niet chique en met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Maar ik twijfel er niet aan dat er absoluut een grond van waarheid in zit.
quote:germa1985 schreef op 29 augustus 2013 @ 19:36:

GET A LIFE!Wie?
Klasse is met geld niet te koop..
..popcorn?
quote:meisje22 schreef op 29 augustus 2013 @ 14:49:

Ze was (volgens de supporters van Ado) 'de hoer van Amsterdam).

In Breda stond ze bekend als 'het matras'.

Dat klinkt niet erg chic, ze hadden haar ook De Auping kunnen noemen toch?

Al is dat misschien iets te goedkoop voor die geblondeerde roofkip, Mevrouw Hastens kan ook
Ach.. in het voetballers wereldje ben je al gauw ene hoer..als ze je niet kunnen krijgen. Sylvie was toen al bezig met TMF enzo.. dus.
..popcorn?
quote:nola schreef op 29 augustus 2013 @ 19:43:

Klasse is met geld niet te koop..

Ondanks hun dure tasjes en horloges blijven het twee slettende straatsloeries! Gelukkig maar, anders werd het zo saai. Een flinke dosis Paris Hilton kan af en toe geen kwaad
quote:nola schreef op 29 augustus 2013 @ 19:49:

Ach.. in het voetballers wereldje ben je al gauw ene hoer..als ze je niet kunnen krijgen. Sylvie was toen al bezig met TMF enzo.. dus.

Is toch algemeen bekend dat voetballers hondstrouw zijn en nooooit naar de hoeren gaan.......
Hahaha
..popcorn?
Het stuk grond waar de ex tortelduifjes hun marmeren paleissie wilden bouwen staat nog steeds te koop:

www.funda.nl/koop/bergen- ... -48772349-eeuwigelaan-56/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven