alleen thuis
donderdag 29 augustus 2013 om 21:56
Een jaar geleden is er bij ons in de schuur ingebroken en zijn er 2 fietsen gestolen. De sleutels zaten er nog in.. Daar hebben we nu wel van geleerd, altijd fiets op slot, en altijd de poort goed dicht.
Nu ben ik alleen thuis (zusje en ouders op vakantie) en net zag ik buiten het licht aan gaan. We hebben licht dat automatisch aangaat als je langs de deur loopt.
De katten kunnen het niet zijn die zijn al binnen. Ik hoorde net ook gedompte stemmen en ben snel naar boven gegaan. Ik vraag me af of ik me dit indenk. Ik durf niet te kijken, ben een angsthaas!
Nu ben ik alleen thuis (zusje en ouders op vakantie) en net zag ik buiten het licht aan gaan. We hebben licht dat automatisch aangaat als je langs de deur loopt.
De katten kunnen het niet zijn die zijn al binnen. Ik hoorde net ook gedompte stemmen en ben snel naar boven gegaan. Ik vraag me af of ik me dit indenk. Ik durf niet te kijken, ben een angsthaas!
donderdag 29 augustus 2013 om 22:00
Als het licht aan gaat staan eventueel kwaadwillenden vol in het licht. Het lijkt me sterk dat ze dan op hun gemak jouw deur gaan open breken. Ik neem aan dat je die op slot hebt gedaan?
Het waren vast buurtkatten.
En kun je buren bellen? Of een vriend of vriendin?
Het waren vast buurtkatten.
En kun je buren bellen? Of een vriend of vriendin?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 29 augustus 2013 om 22:05
Gelukkig had ik de deuren beneden al op slot gedaan. Ik kijk van boven af op de schuur en kan het niet goed zien. Mijn raam staat wel open, en ik hoorde net weer gefluister, dit keer verbeeld ik me het niet!! Naast dat ik bang ben word ik hier zo nijdig om, ze moeten van onze spullen af blijven waar mijn ouders hard voor moeten werken!! Moet ik wat roepen vanuit mijn raam?
donderdag 29 augustus 2013 om 22:07
donderdag 29 augustus 2013 om 22:09
donderdag 29 augustus 2013 om 22:10
quote:bettiepage schreef op 29 augustus 2013 @ 22:09:
Ik riep net "Is daar iemand? Hallo??"
Geen reactie, dus ik nog een keer: "Wie is daar?"
Maar ik hoor niks!Nog een keer roepen dat je de politie belt.
Ik riep net "Is daar iemand? Hallo??"
Geen reactie, dus ik nog een keer: "Wie is daar?"
Maar ik hoor niks!Nog een keer roepen dat je de politie belt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 29 augustus 2013 om 22:12