omgeving apeldoorn
dinsdag 27 augustus 2013 om 21:32
Hoii allemaal,
Na even twijfelen toch maar een poging op het forum.
Het lijkt me leuk om (een) nieuwe vriendin(nen) te vinden hier in de omgeving.
Ik ben 25 jaar, hou van shoppen/ sauna dagen/ stedentrips of dagje eropuit / drankjes doen op het terras of uit eten, maar ook gewoon lui voor tv met een wijntje!
Kan jij je hier in vinden, en lijkt het je leuk om in contact te komen, laat dan een berichtje achter!
Na even twijfelen toch maar een poging op het forum.
Het lijkt me leuk om (een) nieuwe vriendin(nen) te vinden hier in de omgeving.
Ik ben 25 jaar, hou van shoppen/ sauna dagen/ stedentrips of dagje eropuit / drankjes doen op het terras of uit eten, maar ook gewoon lui voor tv met een wijntje!
Kan jij je hier in vinden, en lijkt het je leuk om in contact te komen, laat dan een berichtje achter!
donderdag 29 augustus 2013 om 15:33
dinsdag 5 november 2013 om 09:55
Ik zal ook even iets in het kort over mezelf vertellen:
Ik ben 26 woon nu sinds begin dit jaar samen met mijn vriend in Apeldoorn en behalve de buren ken ik nog niet zoveel mensen uit de buurt, daarom lijkt het me leuk om nieuwe meiden te leren kennen en mijn horizon hier te verbreden.
Ik houd o.a. van fotograferen (hobbymatig), autorijden, chillen op het terras/in de kroeg/op de bank, films kijken en muziek luisteren (heb een vrij brede smaak hierin), biertjes of wijntjes drinken in de kroeg en op z'n tijd vind ik het heerlijk om een eind te wandelen klinkt misschien best suf maar houd er gewoon van om lekker te ouwehoeren en te kletsen
Daarnaast is het misschien wel leuk om te weten dat ik een grote kinderwens heb en hopelijk gaat deze ergens volgend jaar ook in vervulling, dus misschien wel leuk als jij zelf ook in een 'rammel-fase' zit
Mocht je het leuk vinden om met mij in contacct te komen, dan kun je mailen naar: missbalou87@gmail.com en vertel dan ook iets over jezelf
(Die priveberichten hier kan ik niet mee overweg )
Groetjes!
Ik ben 26 woon nu sinds begin dit jaar samen met mijn vriend in Apeldoorn en behalve de buren ken ik nog niet zoveel mensen uit de buurt, daarom lijkt het me leuk om nieuwe meiden te leren kennen en mijn horizon hier te verbreden.
Ik houd o.a. van fotograferen (hobbymatig), autorijden, chillen op het terras/in de kroeg/op de bank, films kijken en muziek luisteren (heb een vrij brede smaak hierin), biertjes of wijntjes drinken in de kroeg en op z'n tijd vind ik het heerlijk om een eind te wandelen klinkt misschien best suf maar houd er gewoon van om lekker te ouwehoeren en te kletsen
Daarnaast is het misschien wel leuk om te weten dat ik een grote kinderwens heb en hopelijk gaat deze ergens volgend jaar ook in vervulling, dus misschien wel leuk als jij zelf ook in een 'rammel-fase' zit
Mocht je het leuk vinden om met mij in contacct te komen, dan kun je mailen naar: missbalou87@gmail.com en vertel dan ook iets over jezelf
(Die priveberichten hier kan ik niet mee overweg )
Groetjes!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
donderdag 21 november 2013 om 16:43
Hallo meiden!
zelf woon ik in beemte broekland en sta altijd open voor nieuwe contacten!
ik zal even iets over mijzelf vertellen.
ik ben Jessica 28jaar.
woon samen met mijn vriend en dochtertje van bijna 1 in een mooie boerderij die we momenteel laten verbouwen.
Ben geen boerin hoor haha.
Ik werk in de zorg met jongeren met nah (niet aangeboren hersenletsel)
in apeldoorn.
Hobby's: bios, uit eten, paardrijden heb ik lange tijd gedaan. Nu niet meer maar het blijft kriebelen .
Wandelen en wielrennen vind ik ook heerlijk!
Misschien hoor ik van iemand zal leuk zijn!
jessicabuitenhuis@live.nl
groetjes Jessica
zelf woon ik in beemte broekland en sta altijd open voor nieuwe contacten!
ik zal even iets over mijzelf vertellen.
ik ben Jessica 28jaar.
woon samen met mijn vriend en dochtertje van bijna 1 in een mooie boerderij die we momenteel laten verbouwen.
Ben geen boerin hoor haha.
Ik werk in de zorg met jongeren met nah (niet aangeboren hersenletsel)
in apeldoorn.
Hobby's: bios, uit eten, paardrijden heb ik lange tijd gedaan. Nu niet meer maar het blijft kriebelen .
Wandelen en wielrennen vind ik ook heerlijk!
Misschien hoor ik van iemand zal leuk zijn!
jessicabuitenhuis@live.nl
groetjes Jessica
maandag 25 november 2013 om 14:35
Hoi Allemaal,
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die contact zoekt!
Ik ben 24 jaar en woon sinds juni in een dorpje vlakbij Apeldoorn.
Mijn hobby's zijn: terrassen, winkelen, films kijken, gitaar spelen (niet heel goed hoor!! ) lezen en (sinds kort) hardlopen.
Lijkt me leuk om met iemand in contact te komen!
groetjes, Bianca
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die contact zoekt!
Ik ben 24 jaar en woon sinds juni in een dorpje vlakbij Apeldoorn.
Mijn hobby's zijn: terrassen, winkelen, films kijken, gitaar spelen (niet heel goed hoor!! ) lezen en (sinds kort) hardlopen.
Lijkt me leuk om met iemand in contact te komen!
groetjes, Bianca