Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Morning!

Zoeb, wat dubbel dat er nu niets uit de onderzoeken is gekomen. Aan de ene kant natuurlijk wel fijn om te weten dat je nieren het nog goed doen maar aan de andere kant ook wel weer lastig dat je nu nog niet weet wat er is. Hoewel.. het zou dus je blaas moeten zijn.

Wat fijn en leuk dat je die verpleegster tegen kwam, goed dat je tegen haar hebt kunnen zeggen hoe je blij je met haar was. Zulke mensen zijn denk ik heel belangrijk in zulke zware tijden.

Coetje, wat lekker dat je nog even naar Texel was. Ga je dit weekend weer? Het is zulk lekker weer...

Gold, lekker actief ben je zeg. Hoe is het eigenlijk verder lichamelijk, gaat dat nou een beetje? Leuk dat ze op je werk blij waren je weer te zien, is wel fijn als je merkt dat je gewaardeerd wordt. En terecht natuurlijk!!

Watervrouw, Berlijn is leuk!! Veel plezier.

Tja... was inderdaad een beetje stom van mij om zo keihard tekeer te gaan dat ik daarna haast geen werk meer had. Maar ondertussen gebeurt er hier vanalles en is het dus weer lekker druk

Mijn superpositieve vibe is weer een klein beetje ingestort helaas... Blijf maar het gevoel houden dat ik dingen nooit 'onder controle' krijg. Vooral thuis bedoel ik dan. De to-do-lijst wordt alleen maar langer en ik lijk niks gedaan te krijgen. s'avonds na werk vaak weinig puf en ook in de weekenden komt er te weinig uit mijn handen. Het frustreert me en ik word er boos en verdrietig van...

Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat ook mijn hormonen me weer eens lekker dwars zitten dus ik probeer er maar op te vertrouwen dat het positieve gevoel weer terug komt.

Fijne dag allemaal!!
Ik zit er nog eens over te denken en ik heb gewoon echt een serieus uitstel-probleem.. Hoe doen jullie dat? Kan me toch niet voorstellen dat jullie wel altijd puf en zin hebben en toch hoor ik altijd hele actieve verhalen voorbij komen.

Dus.. vertel me het geheim, misschien kan ik er nog wat van leren..

Ik merk namelijk wel dat het echt waar is dat het in je hoofd ook een rommel wordt als dingen zich opstapelen..
Moggu..

Zoeb,wat naar van al die pijn!!Misschien toch de afspraak proberen te vervroegen?

Lijkt me heel fijn dat mensen nog steeds aan Nien denken!!

Gold,niets zo goor als een verstopping moeten oplossen,waren zeker vooral haren van jouw meiden..

Watervrouw,veel plezier in Berlijn!!

Mamz,ik las het al elders,alweer en toch nog maar pas 2 jaar geleden,veel sterkte en een dikke knuffel!!

Ik heb weer een borstontsteking,ben er flink beroerd van!Weer een kuur gekregen,de 3e al en nu hopen dat het eens over gaat.Volgende week sowieso terug omdat borst erg gevoelig en hard is.

Ik heb me dus ziek gemeld op mijn werk voor de rest van de week,volgende week zien we weer wel.

Gelfje,loslaten dat moeten...dat is heel moeilijk maar bespaart wel een hoop frustraties!Ik heb ook geen zin meer om iets te doen als ik een hele dag gewerkt heb,dus doe ik dat lekker niet.

Ik blaas wat positiefjes jouw kant op!!
Hè gatsie Coetje, alweer een pijnlijke ontsteking. Je blijft net als ik ook maar aantobben. Beterschap Liefie.

Gelfje ik laat de boel echt de boel als ik geen puf meer heb. Op een gegeven moment moet je dan wel en dan gaat het ook. Lijstjes maken helpt best wel. En als ik dan begin zet ik keihard muziek aan en werk mijn lijstje weer een beetje af. Het hoeft ook niet in één keer. En zoals deze week dat ik vakantie heb en het mooi weer is doe ik zo af en toe eens iets tussendoor. Zoals gisteren de badkamer. Straks even snel boven stofzuigen en dweilen en dan vind ik het voor vandaag weer best. Ga ik weer lekker buiten zitten lezen.

Jammer dat het dan zo onrustig blijft in je hoofd. Je was laatst toch goed bezig.

Probeer het eens met een lijstje. Misschien helpt het jou ook wel.

Als ik de afspraak met de gyn vervroeg, stuurt ze me door naar het AZM. En dan weet ik al dat ik weer geopereerd moet worden. Heb er even geen zin in. Ik kijk het even af. Het zal wel een vervroegde afspraak worden hoor. Soms is de pijn te erg. Alleen " nu even niet".
Ik snap dat je op ziet tegen een operatie, maar zou dat uiteindelijk niet het beste zijn Zoebje? Je loopt er nu al zo lang mee?

Wauw WV, Berlijn is cool! Veel plezier bij het concert.

Nu ben ik niet echt een Elton-fan, maar sommige liedjes kan ik wel waarderen.

Nog 8 weken en wij gaan naar Billy Joel!

He bah een borstontsteking lijkt me erg pijnlijk Coetje.

Goed van je dat je je ziek hebt gemeld.

Hoe gaat het nu met Vriend en zijn werk? (Als het te privé is voor hier dan kan het ook elders he?)

Ja hoor Gelf, wat de anderen zeggen: gewoon de boel de boel kunnen laten, iedere dag íets doen (al is het maar 5 minuten (je zou echt eens moeten kijken wat je op vijf minuten kan doen. Het hoeft echt niet allemaal op een dag.

Heb je wel eens gehoord van de 5 minuten-truc?

Hier in huis is mijn regel eigenlijk: Kan er visite binnenkomen zonder dat ik me de ogen uit mijn kop hoef te schamen.

Dus ik zorg dat er zo min mogelijk rommel niet slingert waar het niet hoort en dat de vloer niet vol licht met plukken haar van Haarbal. Een rondje met de swiffert kost een minuutje en het ziet er dan al een stuk opgeruimder uit.

Voor de grotere klussen heb ik ook heel erge last van uitstelgedrag dus wat dat betreft kan ik je niet helpen.
Ha Meissies,

Wat zijn jullie toch altijd lief!! Ik heb waarschijnlijk ook niet echt een realistisch beeld van hoe het bij anderen gaat. Voor mijn gevoel heeft iedereen het altijd beter in de hand als ik..

Maar ik kan wel wat met jullie tips, ik moet denk ik idd weer lijstjes gaan maken ipv lijstjes in mijn hoofd. En ook de 5 minuten truc is denk ik wel een aardige, iets doen is altijd nog beter dan niets

Gold jij had het over rond met de swiffer en misschien moet ik die ook maar weer eens van stal halen. Met 2 katten is het bij mij vaak behoorlijk harig en met af en toe swifferen tussendoor blijft het waarschijnlijk wel wat schoner. En.. gaat een stuk sneller dan de stofzuiger van zolder halen en stofzuigen.

Die 'kan er visite komen zonder dat ik me rotschaam' is ook wel een goeie. Het is nu vaak toch wel rommelig maar ben vaak te laks om op te ruimen. Altijd zoveel dingen waarvan ik denk 'tja waar moet ik dat nou weer laten?' Maar als ik met die 'visite-blik' naar de kamer kijk kan ik mezelf misschien wel motiveren?!

Dus... dank voor de tips!!

En Coetje, een dikke voor jou!! Weer zo'n borstonsteking.. en het lijkt me zo pijnlijk :( Ik hoop dat je snel opknapt!
De visiteblik helpt hier echt wel Gelfje, en het valt toch sowieso te proberen he?

Nou ja, hier gaat een week niks gebeuren op bezem-gebied want ik ga er een weekje tussenuit.

Mijn koffer is gepakt en de wekker gaat morgenochtend om half 7.

Ik meld me hier dus even af, ik zal daar waar ik heen ga afhankelijk zijn van gratis wifi en zo.

Dus meisjes, doe jullie bezem-best en zorg dat ik lekker wat bij te lezen heb als ik weer eens in kan loggen !!!
Moggu..

Gold,heel veel plezier en geniet ervan!!

Ik bezem niet veel want voel me nog een vaatdoek
Moggu...

Ik klets wel even tegen mezelf,anders heeft Gold straks niks te lezen

Ik knap langzaam op,al blijft borst wel pijnlijk.Deze week sowieso terug.

Vandaag geen plannen,ik denk dat ik maar eens een wasje ga draaien.

Waar is de rest?

Fijne dag allemaal!!
Leuk geprobeerd Coetje! :-)

Balen dat je nog steeds zoveel last hebt. :(

Wij hebben een nachtje een hotel met wifi
Haha,ik zag je al bezig met de Wifi!!

Mooi hoor daar!!

Schoonvader had ruim 5 kilo appels gebracht en woensdag krijg ik weer een hoop.Ben dus maar gaan bakken,appeltaart en appelflappen

Morgen even aan juf van Uk vragen of we appelmoes kunnen maken.

Verder wat wasjes gedraaid en opgevouwen.
Moggu..

Werken vandaag,dus tot later
Hello,

Nou dit weekend best goed bezig geweest en weer een hoop opgestapelde klussen opgeknapt en dan nu maar proberen te bedenken dat dit het begin van de rest van mijn leven is

Gewoon weer proberen het niet zo te laten oplopen maar bijhouden. Ik kan het, ik kan het!!

Lekker even er tussenuit Gold, geniet ervan!

Coe, alweer helemaal opgeknapt? Lekker zelf appelmoes maken! Heb het nog nooit gedaan maar lijkt me wel leuk (en lekker).

Slecht geslapen vannacht dus ben flink gaar, vanavond proberen een beetje vroeg erin te kruipen. Is misschien zelfs wel lekker nu het ineens van dat druilerige weer is. Gek is dat he? Op mn werk denk ik altijd: vanavond vroeg naar bed en als ik eenmaal thuis ben is het toch alweer snel laat.

Nou, ik ga weer aan het werk.

Fijne dag!!
Mogguh.

Komt me bekend voor Gelfje. Dan wil ik vroeg naar bed en is het zo 12 uur.

Coetje hoe is het nu met je borstontsteking?

Gold waar ben je naar toe? Hoe kom je zo opeens een weekje weg? Heb ik wat gemist?

Ik ben druk met werken weer en 's avonds zo moe, dat ik met een boek op de bank kruip. Dus hier ook hoog nodig een swiffermomentje.

Ik ga douchen en werken. In de hoop dat mijn pc op het werk eens normaal doet en ik kan forummen in de baas zijn tijd!!!
Moggu..
quote:Goldielocks schreef op 05 september 2013 @ 12:08:

Wauw WV, Berlijn is cool! Veel plezier bij het concert.

Nu ben ik niet echt een Elton-fan, maar sommige liedjes kan ik wel waarderen.

Nog 8 weken en wij gaan naar Billy Joel!

Ja hoor Gelf, wat de anderen zeggen: gewoon de boel de boel kunnen laten, iedere dag íets doen (al is het maar 5 minuten (je zou echt eens moeten kijken wat je op vijf minuten kan doen. Het hoeft echt niet allemaal op een dag.

Heb je wel eens gehoord van de 5 minuten-truc?

Onze jas hadden we alleen in Nederland nodig

Billy en Elton hebben ook wel eens samengespeeld (pianoman?).

Herkende misschien 7 nummers, maar dat mocht de pret niet drukken. Publiek van 1 tot 70+

5-minuten-truc moet ik ook eens uittesten...
Mogguh.

Gisteren had je het alleen tegen jezelf Coetje. Rustig hier.

Was dat gisteren WV, het Elton John Concert?

Vanmiddag moet Jan naar de chirurg voor een boomstam in zijn vinger. Wat een soap is dat aan het worden. Die zit er al twee weken en hij heeft een dikke ontstoken vinger. De ha heeft eerst een ab kuur gegeven en donderdag moest hij met spoed een echo. Vrijdag heeft de ha geprobeerd de splinter te verwijderen maar die zat te diep en hij moest naar het POK. Maandag de afspraak en vanmiddag kan hij eindelijk terecht. Wat nou spoed. Zul je zien dat die splinter er morgen pas uitgehaald gaat worden. Brr alweer een dienst om zien te zetten.

Ik ga weer douchen en werken. Doei
Moggu...

Succes vandaag Zoeb,ik hoop dat het meevalt!!Klinkt allemaal niet fijn!
De soap gaat nog even door. Hij kan volgende week woensdag pas op het pok terecht. Nou ja zeg. Belachelijk gewoon. Niets aan te doen. De chirurg vond het geen spoed.
Hallo maiskes, Ik meld me weer even!

Idd een soap Zoeb. Zal toch wel aardig pijn doen en daar moet ie dan nog een week mee lopen? Belachelijk.

Check even op fb waar ik zit. Het gaat mijn meelezers geen fuck aan waar ik zit.
Concert was donderdag
Moggu..

Jeetje Zoeb!En nu dan?Het kan zo toch alleen maar verder ontsteken enzo...

Gold,het is iig mooi daar!!

Vandaag werken,vanmiddag komen er vrienden van Middelste en Uk spelen en eten en dan vanavond voor de buis voor Expeditie Robinson.

Fijne dag lieve meiden!
Mogguh

Ik zit achter de computer van Middelste, de bofkont kreeg een Apple met allerlei nieuwe programma's. Oudste is ook al voorzien door zelfde gulle gever, dus die hebben in elk geval geen gedoe met schoolwerk. Al durft Middelste nog te mekkeren dat hij geen Office 2013 heeft :$

Coe, een huwelijksaanzoek, wat ontzettend lief <3 Borstontsteking is danig minder :(

Alle andere wederom een dikke knuf. Gelukkig 'zie' ik wel eens wat op Facebook. En jullie hopelijk ook net genoeg om te weten hoe het aan deze kant van het scherm gaat.

Val ik even met de deur in huis: wie heeft er in de komende tijd zin in de meet bij mamzelle? Pak hem beet op een vrijdag, zaterdag of zondag in september/oktober..
Ikke! (niet op vrijdag, dan werk ik)

Wij zijn ondertussen aangekomen in het volgende hotel, waar ook weer wifi is. Alleen in de lobby, dus veel internetten zal er hier niet bij zijn.

Tot later! :zwaai:
Ikke ook hoor en ook liever niet op vrijdag.

Zo Mamz,das nog eens een gulle gever!Wat leuk!

Ik ben moe,blij dat het morgen vrijdag is.Morgenochtend naar Sligro voor werk,daarna naar markt voor mezelf en voor Uk even wat broeken kopen,die groeit ineens als een speer!

Maandag gaan zijn mooie blonde lokken er echt af Hij wil echt heel erg graag een soort van hanekam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven