Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Huh,weer een nieuw vriendje,dacht dat ze al voorzien was

Wc is klaar,badkamer schuif ik door naar morgen en ik ga nu lekker van de zon genieten,wil mijn bruine kleurtje wel bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaan in het geval van Troela af en aan Coetje. Ik ben de tel kwijt.

Frituurpan is schoongemaakt. Nu nog even om nieuwe olie dan zullen ze straks weer goed smaken.

Een bord friet is zowat de enige uitspatting in de hele week.
Zoeb, heb je mijn whatsappje gekregen????
Ha had jij gebeld en gewhatsappt Gold.

Vroeg me al af wie het was.

Thanks. Foto is verwijderd. Hoe dit kan snap ik ook niet.

Ben aan het werk.
Vanavond werd ik onverwacht gevraagd of ik dit weekend op de kermis kon helpen. En nee zeggen staat niet in mijn woordenboek dusssss....

En ik heb opeens een zere grote teen.

Het voelde eerst als een ingegroeide nagel, maar ondertussen doet heel mijn teen zeer, hij voelt warm aan en is anders van kleur. Ik hoop niet dat er weer een bezoekje aan de HAP zit aan te komen....

Zoeb, je hebt weer een berichtje van me!
Mogguh.

Oei een ontstoken grote teen Gold?

Heb je het nieuwe vriendje gezien?

Ik zag het vanmorgen Gold. Je berichtje. Heb nu alles weggehaald. Snap er niks van.

Er staat niets geheimzinnigs in, maar toch.

Hartstikke bedankt. ;) Geen foto's meer dus.

Wij gaan straks weg. Naar een familiedag in Maassluis. Ik rijdt lekker met de kinderen mee. ;)
Goed zo Zoeb, het leek mij maar niks, al die familiefoto's openbaar. Ik denk dat je de verkeerde link hebt gebruikt.

Ik was al vroeg op en zit ondertussen al op terras op een rommelmarkt. Ik dacht nog wat attributen te scoren voor toneel maar dat viel tegen. Dan maar koffie
Teen weet ik niet, ik denk ontstoken ja. Er is verder niks aan te zien van wondje of zo...

Veel plezier vandaag op de familiedag Zoeb!
Oh en het vriendje is wel weer een leukerd.

Maar dat zijn ze eigenlijk allemaal....
Moggu..

Hier ontstaat ook ergens een puberliefde...ze is er nog niet aan toe om hem mee naar huis te brengen,maar heb wel foto's gezien.Leuk manneke!

Uk is naar opa,kan hij lekker op zijn crossmotor en oudste 2 gaan vanmiddag naar ex schoonouders.Ik ga bij een vriendin op de koffie.

Vandaag nog wel weer strijken,dan is bijna alle was van de vakantie weer opgeruimd.

Gold en Zoeb,veel plezier vandaag!!
Leest er hier iemand toevallig het Eindhovens Dagblad????
Nope, zijn ze niet online?

Was even weinig online, beetje lappenmand, komt wel weer goed.
Moggu..

Ik lees ook geen Eindhovens dagblad Goldie...

Watervrouw,niks ernstigs dus...maar wel beterschap!

Vandaag een rustig dagje,beetje opruimen,wasje draaien en Lowlands kijken,nu eerst bij mijn ouders op de koffie.

Fijne dag allemaal!!
19 km file was lang genoeg. Het hoeven er geen 38 te worden.
Wat staat er in het Eindhovens dagblad Gold? Misschien de 19 km file waar wij in terecht kwamen en toen we er na anderhalf uur uitreden stond er nergens meer aangegeven hoe je nu moest rijden. Dus maar het bordje Rotterdam gevolgd, kwamen we midden in Breda uit. Tot ik een bordje zag met Coetje's woonplek. Hé dat is bekend. Dat toen maar gevolgd en toen zaten we wel weer goed. Na vier uur kwamen we op het familiefeestje. Achterlijk om in juist zo'n druk weekend de hele A58 af te sluiten en iedereen richting Den Bosch te sturen. Het was gewoon een caravancolonne waar we in zaten. Pfft nog nooit in zo'n lange file gestaan zeg. Belachelijk gewoon.

Was wel weer een leuk en gezellig familiefeestje. Om negen uur zijn we weer naar huis gereden en toen waren we er wel in anderhalf uur. .
Er stond een stuk in die krant wat ik graag wilde hebben. Maar er komt via via al een kopie deze kant op.

File ivm wegwerkzaamheden Zoeb? 18 kilometer is wel een monsterfile hoor!

Net thuis van de kermis.

Kei en kei-kapot. Nu slapen.
Mogguh...

Veel te vroeg wakker.

Dat komt er van als je je medicatie niet (goed) gebruikt...

Vandaag een dag met voornamelijk bijkomen van het weekend.
Moggu..

Zoeb,je had wel even een sanitaire stop kunnen inlassen...Wat een file zeg!

Hier zijn de 2 jongens ziekjes,overgeven en diarree,die zijn een dagje thuis dus.Vanmiddag komt vriend weer thuis,ikke blij
Oei zieke kindjes... Een visusje in huis Coetje?

Mijn Troela is net vertrokken naar school om haar rooster op te gaan halen.

Gisteravond heb ik nog een lange pep-talk tegen haar moeten houden, ze is af en toe zo zwaarmoedig...

Straks sluiten we de vakantie af met een broodje op terras in de stad. Gezellig
Mogguh.

Oei Coetje, twee zieke kindjes is helemaal niet leuk.

Ik heb zaterdag wel aan je gedacht hoor toen ik je woonplaats zag staan, maar we waren al veel te laat.

De auto rijdt wel erg lekker. Geen centje pijn onmdaks de vier uur rijden. Nu durf ik er ook wel mee naar Bo te rijden.

Het rustige leven begint weer Gold. Als ze naar school zijn. Is dat niet pubers eigen dat ze wat zwaarmoedig zijn??

Moet jij nog bij de bakker werken?

Ik ben aan het werk en aan het forummen in de baas zijn tijd.
Mogguh maiskes...

Ik begin komende maandag weer Zoeb. Komt een beetje kut uit na dat drukke toneel- weekend, maar ik zal het wel overleven

Vandaag doe ik in ieder geval weer zo min mogelijk.
Mogguh....

Stilletjes hier.

Zijn de jongens nog steeds ziek Coetje?
Moggu..

Jongens zijn vandaag weer naar school gegaan en ik moest werken.Daarna boodschappen gedaan en nu staat er een strijk naar me te lachen

Vanmiddag nog met vriend naar tandarts,die heeft een flinke ontsteking die maar niet weggaat.Ik ga mee om zijn hand vast te houden,want het is een flinke kerel maar naar de tandarts durft ie niet.
Watjuuuh! (Zeg maar niet tegen hem dat ik dat gezegd heb Coetje, haha)

Fijn dat je jongens weer beter zijn. Was het een virusje of zo?

Ik ben even op mijn eentje de stad in geweest. Niet mijn eigen stadje, maar 15 km verder. Nog een leuk jurkje gescoord van S Oliver voor een tientje. Kijk, daar houden wij van!

Vanavond komen Goldman en Oudste al weer thuis. Een dag eerder dan ik dacht.
Moggu...

Gold,ik heb hem gister ook uitgelachen,was niet erg aardig van me maar ach...Hij blijkt een abces in zijn kaak te hebben,gister opengemaakt en gespoeld en vanmiddag terug om die kies te trekken.Mag ik weer mee want anders gaat ie gewoon niet...

Vanmiddag ook met Uk zijn klas ijsje eten bij de snackbar,ieder jaar krijgt de hele school een gratis ijsje

Nu ga ik eerst werken!

Plaatje van het jurkje Gold?

Voor de rest een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven