Pijpverslaafd

09-09-2013 21:29 87 berichten
-

Pijpen, hoe leuk vind je het?

Totaal aantal stemmen: 85

Bah vies (9%)
Ik pijp niet (15%)
Ik pijp alleen om hem een plezier te doen (22%)
Ik pijp omdat ik het lekker vind (28%)
Ik kan er geen genoeg van krijgen (15%)
Anders... namelijk (9%)
Uh...
Alle reacties Link kopieren
Het staat zo raar op mijn werk en in de supermarkt, en praat lastig bij het doorgeven van de bestelling aan de pizzaboer maar anders had ik het wel geweten hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aan piemels zuigen
Ik kan pijpen en typen tegelijk....
Ik voel me heel comfortabel in mijn ietwat geforceerde hetroseksualiteit, dank je.
Ik niet hoor...hij zet de stofzuiger er maar op.
Zeker weten, Amand? De dag is nog niet om.
Ik ken haar probleem!

De constante behoefde aan piemels! Maarja

Ik ben dan ook 24/7 op dieet en dan is t gewoon lekker als tussendoortje! Sperma bevat niet zo veel kcal en zit vol eiwitten en met alle bewegingen die je maakt verbrand je t zo weer! En t blijkt super voor je huid te zijn!!!

En wees nou eens eerlijk, wie heeft er in deze tijd van crisis nog geld voor een blik modifast? Nee doe mij dan maar dat goedkope 24/7 sperma!

Was dit wat je voor antwoord had verwacht to?
larevebleu!
Eeeeehm, vraag het eens aan je vrouw?

"Lieve schat, ik vind de dagelijkse pijpbeurten heerlijk. Maar ik vroeg me wat af: wat voor een kick krijg je ervan?"
Je vrouw is niet de enige: https://www.youtube.com/w ... ture=youtube_gdata_player
quote:himalaya schreef op 09 september 2013 @ 21:32:

Het staat zo raar op mijn werk en in de supermarkt, en praat lastig bij het doorgeven van de bestelling aan de pizzaboer maar anders had ik het wel geweten hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zaad smeert de keel...
Je bent zelf een theepot
-
Ik smeer het ook graag uit, goed voor mijn huid

( onbedoeld Sint-rijm)
Je bent zelf een theepot
Alle mannen uit de buurt en haar collega's zijn er ook erg blij mee
-
Ik hou er ook heel erg van, praat er ook wel eens tegen. Maar dan zegt mijn man, zuigen kreng, het is geen praatpaal, anders had ik hem wel geel geverfd.

Nou ja zeg ......
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:papa_arie schreef op 09 september 2013 @ 21:29:

Sinds kort krijgt ze hem helemaal in haar keel en blijkbaar wakkert dit haar honger alleen maar aan.

Herkenbaar. Bij mijn laatste partner is het een beetje uit de hand gelopen: die heb ik per ongeluk helemaal ingeslikt, en hij kwam er langs de natuurlijke weg weer uit. Sindsdien is hij helemaal verslaafd aan anale seks, dus dat heb ik weer.
Hoe moeten wij nou weten wat het mama-Arie voor kick geeft?

Vraag het haar eens, als ze haar mond niet vol heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zet het op FB
-
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 september 2013 @ 21:55:

[...]

Herkenbaar. Bij mijn laatste partner is het een beetje uit de hand gelopen: die heb ik per ongeluk helemaal ingeslikt, en hij kwam er langs de natuurlijke weg weer uit. Sindsdien is hij helemaal verslaafd aan anale seks, dus dat heb ik weer.
quote:Briljant schreef op 09 september 2013 @ 21:53:

Ik hou er ook heel erg van, praat er ook wel eens tegen. Maar dan zegt mijn man, zuigen kreng, het is geen praatpaal, anders had ik hem wel geel geverfd.

Nou ja zeg ......Kerels...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven