Zwanger met condoom?
dinsdag 10 september 2013 om 21:28
Hee people!
ik ben bijna 2 weken geleden voor het laatst seks gehad terwijl ik ongesteld was toen (ben niet aan de pil). ik heb toen gewoon een tampon ingehouden tijdens het vrijen.
Op een gegeven moment voelde het of de condoom een beetje afgleed en trok mijn vriend hem weer een beetje omhoog.
Nu is mijn angst dat ik zwanger ben, ik zou eigenlijk al maandag ongesteld moeten worden terwijl het nu al dinsdag avond is en ik het nog niet ben geworden.
Ik heb wel steeds buikpijn die voelt als 'ongesteldheidsbuikpijn'
Misschien reageer ik wat te overdreven maar ik heb op internet gekeken en ik word gek als ik kijk naar de symptomen want een aantal komen goed overeen met hoe ik me voel..
Don't know what to do
ik ben bijna 2 weken geleden voor het laatst seks gehad terwijl ik ongesteld was toen (ben niet aan de pil). ik heb toen gewoon een tampon ingehouden tijdens het vrijen.
Op een gegeven moment voelde het of de condoom een beetje afgleed en trok mijn vriend hem weer een beetje omhoog.
Nu is mijn angst dat ik zwanger ben, ik zou eigenlijk al maandag ongesteld moeten worden terwijl het nu al dinsdag avond is en ik het nog niet ben geworden.
Ik heb wel steeds buikpijn die voelt als 'ongesteldheidsbuikpijn'
Misschien reageer ik wat te overdreven maar ik heb op internet gekeken en ik word gek als ik kijk naar de symptomen want een aantal komen goed overeen met hoe ik me voel..
Don't know what to do
dinsdag 10 september 2013 om 22:24
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 22:10:
Gefeliciteerd. Je hebt het voor elkaar gekregen dat zelfs Dreamer je in alle openheid niet gelooft. En dat wil wat zeggen, want als er iemand is die geduld heeft met trollen is zij het wel, de schat.
En ik huil voor de biologielessen van tegenwoordig.
En wat is er mis met het bijhouden van het rothumeur van je moeder?
Gefeliciteerd. Je hebt het voor elkaar gekregen dat zelfs Dreamer je in alle openheid niet gelooft. En dat wil wat zeggen, want als er iemand is die geduld heeft met trollen is zij het wel, de schat.
En ik huil voor de biologielessen van tegenwoordig.
En wat is er mis met het bijhouden van het rothumeur van je moeder?
Later is nu
dinsdag 10 september 2013 om 23:14
En... waar zou TO zijn? Met de neus in de boeken gedoken, omdat bleek dat het proefwerk biologie nog niet helemaal in het systeem zat?
Op zijn/haar duim aan 't zuigen voor een nieuw verhaal?
of opgelucht aan 't neuken zonder condoom, want als je tijdens je menstruatie met condoom en tampon niet zwanger kunt worden, dan is het vast 2 weken na de menstruatie ook wel veilig.. zéker als nog niet weer ongesteld bent geworden.
Op zijn/haar duim aan 't zuigen voor een nieuw verhaal?
of opgelucht aan 't neuken zonder condoom, want als je tijdens je menstruatie met condoom en tampon niet zwanger kunt worden, dan is het vast 2 weken na de menstruatie ook wel veilig.. zéker als nog niet weer ongesteld bent geworden.
Later is nu
dinsdag 10 september 2013 om 23:28
Heb je die tampon er uiteindelijk nog uit gekregen en zo ja via welke weg?
Wil ik dit eigenlijk wel weten...laat maar beantwoord de vraag maar niet.
Sterkte TO...misschien kun je beter een cursus volgen voor je weer seks hebt,
Wil ik dit eigenlijk wel weten...laat maar beantwoord de vraag maar niet.
Sterkte TO...misschien kun je beter een cursus volgen voor je weer seks hebt,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 10 september 2013 om 23:52
Mijn god, ik dacht dat de vakantie was afgelopen! Wát een OP!
En ja, je kunt echt zwanger worden met een condoom. Als je dat ding ook in het pakje laat...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 11 september 2013 om 19:43
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2013 @ 22:10:
Jammer dat er thumbs up- smiley is ander kreeg Dreamer deze
En voor de rest: de baarmoedermond sluit de vagina niet af, er is ruimte naast. Daar vist een huisarts evt de doorgeduwde tampon vandaan
En voor TO: denk ff na aub
Jammer dat er thumbs up- smiley is ander kreeg Dreamer deze
En voor de rest: de baarmoedermond sluit de vagina niet af, er is ruimte naast. Daar vist een huisarts evt de doorgeduwde tampon vandaan
En voor TO: denk ff na aub
Je bent zelf een theepot
woensdag 11 september 2013 om 19:45
donderdag 12 september 2013 om 13:02