Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 september 2013 om 10:28
quote:Fabienne13 schreef op 02 september 2013 @ 21:59:
@ Newnick: Ik ga binnen nu en 3 weken kleding uitzoeken voor een kledingbeurs. Ik weet niet of ik nog veel heb van maat 74, maar dat wat ik heb, zal ik voor je apart leggen en wat foto's van maken. Zit je dochter al in maat 74? Mail me alvast op fabienne13viva @ gmail.com. Dan stuur ik je de foto's zodra ik wat heb uitgezocht.Je hebt mail!
@ Newnick: Ik ga binnen nu en 3 weken kleding uitzoeken voor een kledingbeurs. Ik weet niet of ik nog veel heb van maat 74, maar dat wat ik heb, zal ik voor je apart leggen en wat foto's van maken. Zit je dochter al in maat 74? Mail me alvast op fabienne13viva @ gmail.com. Dan stuur ik je de foto's zodra ik wat heb uitgezocht.Je hebt mail!
zaterdag 7 september 2013 om 12:21
@mali
Op facebook heet ik anders
Denk dat je dan iemand met de voornaam Shenandoah hebt gezien ;P
Binnenkort zoonlief zijn speelgoed en kledingkast eens uitmesten, als het weer wat kouder wordt, denk dat er dan misschien hier nog wel wat op eindigt, al gaat er ook een groot gedeelte naar een meisje hier in de buurt wat op haar 16de moeder gaat worden en door haar familie in de steek gelaten is.
Op facebook heet ik anders
Binnenkort zoonlief zijn speelgoed en kledingkast eens uitmesten, als het weer wat kouder wordt, denk dat er dan misschien hier nog wel wat op eindigt, al gaat er ook een groot gedeelte naar een meisje hier in de buurt wat op haar 16de moeder gaat worden en door haar familie in de steek gelaten is.
donderdag 12 september 2013 om 08:53
beetje door elkaar. Dochter had maat 80 in de zomer maar ik had ook een boel winter kleding gekregen. Volgens mij had ik van winterspul al het een en ander weggegeven maar heb nu alles door elkaar nog geloof ik.
Met andere woorden, ik zou het na moeten kijken.
Maar ik heb ook wel dingen uit de zomer die in de winter met een vestje en een maillot/legging ook aan kunnen
Met andere woorden, ik zou het na moeten kijken.
Maar ik heb ook wel dingen uit de zomer die in de winter met een vestje en een maillot/legging ook aan kunnen
woensdag 18 september 2013 om 16:53
vrijdag 20 september 2013 om 19:07
zaterdag 21 september 2013 om 11:41
zaterdag 21 september 2013 om 11:46
zondag 22 september 2013 om 18:21
Ik 92 Tatli....heb al best wat 86, 92 nog niet zoveel.
Felice, ik heb wel interesse in peuterspeelgoed!
jullie mogen me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
Iemand interesse in de bioscoop bonnen van AH?
Felice, ik heb wel interesse in peuterspeelgoed!
jullie mogen me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
Iemand interesse in de bioscoop bonnen van AH?