Pijpverslaafd
maandag 9 september 2013 om 22:15
quote:papa_arie schreef op 09 september 2013 @ 21:53:
Ze moet een beetje lachen om jullie nutteloze reacties
De vraag was serieus.
No kidding
Als dit zo is ben je hier op een verkeerd forum ( maar dat heb je misschien al wel door)
Niet dat mensen op de sekspijler narrowminded zijn maar er zijn sites geschikter voor dit soort opmerkingen.
Misschien spreek ik voor mijn beurt maar het zal de vrouwen hier echt 0 boeien wat jouw vrouw vindt van pijpen. Er lopen hier geen opgeil-topics, daar zijn andere sites voor, het is zoals het is
En ook op serieuzere seksfora hoef je niet met geile posts aan te komen dus zoek beter uit waar dit soort posts te plaatsen
Ze moet een beetje lachen om jullie nutteloze reacties
De vraag was serieus.
No kidding
Als dit zo is ben je hier op een verkeerd forum ( maar dat heb je misschien al wel door)
Niet dat mensen op de sekspijler narrowminded zijn maar er zijn sites geschikter voor dit soort opmerkingen.
Misschien spreek ik voor mijn beurt maar het zal de vrouwen hier echt 0 boeien wat jouw vrouw vindt van pijpen. Er lopen hier geen opgeil-topics, daar zijn andere sites voor, het is zoals het is
En ook op serieuzere seksfora hoef je niet met geile posts aan te komen dus zoek beter uit waar dit soort posts te plaatsen
Je bent zelf een theepot
dinsdag 10 september 2013 om 02:47
Wat is de kick, wat is de kick......
Nou ja, voor mij is dat een kwestie van grenzen verleggen. Steeds verder gaan. De sport, weet je wel.
Een bal er bij. Twee ballen er bij. Terwijl ik een sigaret rook. Zonder handen. Dat idee.
Wel fijn voor jullie dat er gelegenheid is om een paar keer per dag te trainen. Dat heb ik dan weer niet.
Mijn man werkt expres ver weg en is een paar nachten per week nicht zum haben. Om de kleine generaal een beetje bij te laten komen. Want ik weet niet hoe met met jouw vrouw zit, maar ík kluif het eelt er op hoor.
Net zo makkelijk.
Nou ja, voor mij is dat een kwestie van grenzen verleggen. Steeds verder gaan. De sport, weet je wel.
Een bal er bij. Twee ballen er bij. Terwijl ik een sigaret rook. Zonder handen. Dat idee.
Wel fijn voor jullie dat er gelegenheid is om een paar keer per dag te trainen. Dat heb ik dan weer niet.
Mijn man werkt expres ver weg en is een paar nachten per week nicht zum haben. Om de kleine generaal een beetje bij te laten komen. Want ik weet niet hoe met met jouw vrouw zit, maar ík kluif het eelt er op hoor.
Net zo makkelijk.
dinsdag 10 september 2013 om 21:42
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 september 2013 @ 21:55:
[...]
Herkenbaar. Bij mijn laatste partner is het een beetje uit de hand gelopen: die heb ik per ongeluk helemaal ingeslikt, en hij kwam er langs de natuurlijke weg weer uit. Sindsdien is hij helemaal verslaafd aan anale seks, dus dat heb ik weer.
[...]
Herkenbaar. Bij mijn laatste partner is het een beetje uit de hand gelopen: die heb ik per ongeluk helemaal ingeslikt, en hij kwam er langs de natuurlijke weg weer uit. Sindsdien is hij helemaal verslaafd aan anale seks, dus dat heb ik weer.
dinsdag 10 september 2013 om 21:45
quote:papa_arie schreef op 10 september 2013 @ 07:35:
[...]
Niks opgeil-topic, misschien kun je beter naar jezelf kijken hoe jij dingen leest. Mijn verhaal is open en eerlijk. Ik verwacht dat jij vooral zit te stijgeren omdat ik dit topic open als man. Mama-arie had hele andere antwoorden gekregen.
Nou, serieus is je topic niet echt. Misschien gewoon beter op de seks klets?
Vrouwen die op deze toon een topic openen krijgen ook gewoon 'jee, wat fijn voor je , blah' antwoorden.
[...]
Niks opgeil-topic, misschien kun je beter naar jezelf kijken hoe jij dingen leest. Mijn verhaal is open en eerlijk. Ik verwacht dat jij vooral zit te stijgeren omdat ik dit topic open als man. Mama-arie had hele andere antwoorden gekregen.
Nou, serieus is je topic niet echt. Misschien gewoon beter op de seks klets?
Vrouwen die op deze toon een topic openen krijgen ook gewoon 'jee, wat fijn voor je , blah' antwoorden.
dinsdag 10 september 2013 om 22:51
woensdag 11 september 2013 om 16:09
quote:Eleonora schreef op 10 september 2013 @ 02:47:
Net zo makkelijk.
Ik vind jullie als stel toch zo leuk hè
Jullie hebben echt nog wat voor elkaar over, jullie zijn zo echt een eenheid.
En wat supercool ook dat jij hem, en de generaal de ruimte geeft om bij te komen.
Tip: ik maak altijd een duo afspraak bij de pedicure, bij mij het eelt van de voetjes, bij hem het eelt van Bob Ros (ons koosnaampje, komt door de krulletjes)
Net zo makkelijk.
Ik vind jullie als stel toch zo leuk hè
Jullie hebben echt nog wat voor elkaar over, jullie zijn zo echt een eenheid.
En wat supercool ook dat jij hem, en de generaal de ruimte geeft om bij te komen.
Tip: ik maak altijd een duo afspraak bij de pedicure, bij mij het eelt van de voetjes, bij hem het eelt van Bob Ros (ons koosnaampje, komt door de krulletjes)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 september 2013 om 17:05
donderdag 12 september 2013 om 11:07
Ik denk dat je, door de wijze waarop je je vraag formuleerde, de flauwe reacties uitlokte. Maar een serieus antwoord: ik vind het ontzettend opwindend als mijn man, doordat ik hem met mijn tong en lippen verwen, een erectie krijgt en vervolgens merkbaar opgewonden raakt.
Aan de ontlading ben ik inmiddels wel gewend; ik vond het vroeger niet smakelijk en het is nog steeds mijn favoriete smaak niet, maar het blijft het mooiste compliment dat mijn man me elke week wel een keer geeft.
Aan de ontlading ben ik inmiddels wel gewend; ik vond het vroeger niet smakelijk en het is nog steeds mijn favoriete smaak niet, maar het blijft het mooiste compliment dat mijn man me elke week wel een keer geeft.
donderdag 12 september 2013 om 11:48
Mits een onberispelijke hygiëne (écht een must), is het gewoon heerlijk en tegelijk erg opwindend om te doen. Om verschillende redenen, het is gewoon lekker om hem in je mond te voelen, en je neemt een merkwaardige positie in tegenover de man die je pijpt: enerzijds neem je controle over wat je met hem doet, anderzijds is het enigszins een vorm van onderwerping, zelfs een beetje vernedering.
En nee, de smaak is soms niet erg aangenaam
naar mijn ervaring meestal niet bij afrikaanse mannen. Maar door de opwinding neem je dat dan weer voor lief...
En nee, de smaak is soms niet erg aangenaam