Ook in de zomer tetteren we

02-07-2013 13:51 2850 berichten
Deel 29 inmiddels.

We tetteren soms effies wat minder, er zijn soms wat wolken aan de hopelijk ooit weer strakblauwe hemel.

Maar ik tetter dus ik besta

link naar deel 28
Stap voor stap Olijf.

Stap 1 is de stofzuigerT klaar zetten. Niet meer dan dat.

Koppie thee.

Stap 2 is de stekker in het stopcontact.

Koppie thee.

Stap 3 is even stofzuigen

Koppie thee.

Stap 4 is poekels uit de kast plukken.

Plassen.

Stap 5 is stofzuigerT weer opbergen.

Koppie thee.

Stap 6 is heel tevreden om je heen kijken.

En weer plassen. Al dat gezuip.

Maarre.... ik weet niet hoe laat je klaar wilde zijn?

Hema aankopen!

En:

Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 12 september 2013 @ 14:47:

Stap voor stap Olijf.

Stap 1 is de stofzuigerT klaar zetten. Niet meer dan dat.

Koppie thee.

Stap 2 is de stekker in het stopcontact.

Koppie thee.

Stap 3 is even stofzuigen

Koppie thee.

Stap 4 is poekels uit de kast plukken.

Plassen.

Stap 5 is stofzuigerT weer opbergen.

Koppie thee.

Stap 6 is heel tevreden om je heen kijken.

En weer plassen. Al dat gezuip.

Maarre.... ik weet niet hoe laat je klaar wilde zijn?

Maar ik stond dus helemaal in de startblokken, doet mijn normaalgesproken supersonische Kärcher (ja, die hogedrukspuit ) het weer eens niet! Eén keer in de zoveel tijd heeft 'ie de hik, uitgerekend vandaag...
Ik ben mijn eigen bananenschil
He toch, dat heb jij weer.

Leuk Bieb! Wat is dat zwart-wit geblokte links van die broek? Is precies hetzelfde blokje!

Zo, ik heb net kaartjes besteld voor 3 dansvoorstellingen incl. open repetitie voor a.s. zaterdag. Leuk, is alwseer lang geleden.

*sopperdesop*
Wat voor dansen is dat bij die voorstelling?quote:Splinter_ schreef op 12 september 2013 @ 15:32:

Leuk Bieb! Wat is dat zwart-wit geblokte links van die broek? Is precies hetzelfde blokje!

Dat is dezelfde broek in een andere maat

De spijkerbroek had ik op de gok meegenomen omdat ik sowieso terug moet om één van beide blokjes terug te brengen maar die zit me een partij fijn en mooi

Helemaal blij mee (was maar ¤17,50)
Slim gedaan Bieb. Leuk is dat, als je voor weinig iets heel goed kan kopen. quote:Biebeliee schreef op 12 september 2013 @ 15:44:

Wat voor dansen is dat bij die voorstelling?

Moderne dans: Conny Janssen Danst, Scapino ballet en Dansateliers. Dit is het.
Ah leuk! En na afloop kun je zelf ook lekker de heupen losgooien zie ik.

Buurvrouw hier ging net buiten even uit haar stekker..Pooooh wat schreeuwen.

Er kwam iets of iemand in haar tuin: Wat moet dat daar?!!! Oprotten! Ksssssjt LUISTERENNNNN.

Gelukkig lag ZM hier binnen op de bank.

Ik heb ook al vette pech. Zit ik al soppend te mijmeren dat ik misschien de ramen wel weer eens kan doen met mijn superfantastische Karcher Windows Vac, begint het net te regenen.
*pesthumeur*
Ach, Puk heeft me net weer aan het lachen gemaakt
Olijf, das niet leuk, hoe komt dat?

Lang leve Puk! Je zou hier moeten kunnen zien, die maffe katers van ons zjin nog steeds erg onhandig met het kattenluikje, vooral Toulouse, die doet er zooo lang over met z'n kwabbelige lijf Echt geen gezicht. Moet er telkens weer om lachen. Het leukste moment is als de klep hun staart aanraakt

Leuk ballet! Ik ga, als er niet weer iets tussenkomt, dit jaar met de meiden naar The Nutcracker, is altijd vlak voor Kerst, lijkt me zo leuk. Oh en in October gaan we naar een Mad Hatter Tea Party, ook heel leuk.

Dat lijstje, Splint

Leuke broeken en nagelspul Bieb! Ik heb op dit moment allemaal kapute nagels, ben met mijn nagels achter een kussen blijven haken, au! Oh en dom!

Sloffelplof, hoe is het met jou?

En dat van die huurbaas, ik dacht ook gelijk aan instanties. Onze huurders, dat stel wat een jaar in ons huis heeft gewoond zonder huur te betalen, heeft in die periode echt allerlei instanties erbij geroepen om betalingen te kunnen opschorten. Het bleek nl. in NL zo te zijn dat je kon weigeren je huur te betalen als je een klacht hebt maar dan moet je wel een instantie laten komen om te kijken of het ook echt gegrond was. Zo konden ze elke maand weer iets nieuws verzinnen wat vervolgens ongegrond bleek, en dan gewoon de vlgde klacht met de vlgde instantie. Bij jou zijn je klachten echt enorm gegrond, dus klinkt het toch wel logisch. Snap ook wel dat het moeilijker ligt omdat het ook je buurman is (toch?). Wij waren makkelijke prooi omdat we al in C zaten destijds. I.i.g. sterkte meid, ik baal met je mee. Vind het een treurige zaak.

Tonks, waar ben je? En hoe is het met de moedertjes?

Verder vind ik jullie heel lief, en ben ik al heel lang blij met jullie maar vond het gisteren moeilijk om te lezen v Bieb omdat ik juist daar zo bang voor ben, dat ik een zeur wordt, en dan lees je dingen die er niet zijn. Heel stom van mij. Sorry meiden. En jullie hugs zie ik nooit als iets makkelijks, echt nooit. Het is zoals Slof ook al zei, een manier van uiten wat er nu leeft.

Mijn MM gaat echt super, daar ben ik heel blij mee. In okt. begin ik weer met een officieel vergaderschema, elke 2e woensdag vd maand in een vergaderruimte van een supermarkt/kookschool, die kan ik gratis gebruiken. Bij de 1e meeting zit dan ook de diëtiste, die gaat voor ons de nutritional kant aanpakken. Ben er echt zo blij mee. Had nooit durven dromen dat het in een maand zo hard zou gaan "groeien".

Verder nu dit weekend het jaarlijkse Feast of Fields, waar ik vorig jaar voor het eerst ben geweest, zoo leuk, hier komen biologische boeren samen met een bekende chef die hun product (bijv. kaas of tomaten, vlees, etc) gaan bereiden. Heb er echt zin in. Het is in de tuin ve restaurant, en zoals het er naar uitziet hebben we de hele week nog mooi zonnig weer, het is nu no 26 celcius buiten, eigenlijk al va augustus. Sept. is altijd mooi, heel apart is dat. Oh en zondagochtend om half acht een MRI. Of had ik dat al gezegd?
Optimist tot in de kist!
Klinkt haske leuk allemaal Fant!

Wat apart trouwens dat je op zondagochtend een MRI krijgt. Of doen ze bij jullie niet aan 'zondagsrust'?

Slof kan volgens mij niet goed instanties aanschrijven, omdat ze niet officieel huurt. Toch Slof? Je moet op z'n minst kunnen aantonen dat je elke maand huur betaalt, en ik schat hufterbuurman zo in dat ie dat niet op papier zet.....

Haha Olijf, ik zag de Puk-actie op fb. Lekker beest. Hij keek er wel tevreden bij.

Oh trouwens, het is geen ballet waar ik heen ga hoor. Althans, ik noem het dans. Ballet is voor mij klassiek (zoals de Notenkraker) en dans is modern. Maar dat is het verschil dat ik er van maak. Vroegah ging ik regelmatig met mijn moeder naar ballet en toen vond ik het al vreselijk irritant dat de ballerina's 'geholpen' werden door de mannelijke dansers. Dat konden ze naar mijn idee ook best zelf, zonder man.

Nu naar bed! Bijna weekend, joepie.
Oh ja, Ratteke, hoe was het vanmiddag?
Grappig, ik noem alles ballet, nou ja behalve stijldansen en mijn bekwame disco dans

Ja, ik was ook verbaasd over de zondag mri, ik heb een spoed mri mssch dat ze daarom het zo doen, geen idee. Ik ben er ook wel een beetje bang voor, voor de uitslag, want strakjes is de mri "schoon" en wat dan? Heb ik dan ineens geen MS, opzich leuk maar wat dan wel. Arts vond het raar dat ik zo dacht, hij zei dat hij niet twijfelde aan mijn diagnose maar dat het soms gewoon moeilijk is om aan te tonen omdat het zo'n raar ziektepatroon heeft. Nou ja, we wachten maar af.

Ratje hoe was de Riagg?

Heb net een NL Zembla docu gezien over etiketjes op kinderen, zoals ADHD, Dislexia, etc. Boeiend om te zien. Hier ken ik dat niet zo...
Optimist tot in de kist!
Haha, je zou maar bijgelovig zijn!

Ik werd vanochtend wakker, zag buiten een prachtig oranje-rode gloed met op de voorgrond Sammi die zich met een hoge rug stond uit te rekken. Prachtig contrast, dat zwart tegen die kleurige lucht. Mooi begin van vrijdag de 13e.
Bij het Riagg ging het goed hoor. Wel weer wat om over na te denken maar dat komt wel goed.

Ik stofzuig de badkamer ook. Net nog gedaan. Is toch niet raar of wel?

Broeken zijn leuk, kleurtjes nagellak ook.

Ramen lappen doe ik later wel weer. Het keukenraam moet hoognodig. Nog geen zin in en al helemaal niet met dit weer.

Die link! Op vrijdag de dertiende met vlucht 666 naar de HEL. Die moet goed gaan, kan niet anders.

Ik had een verplicht dagje vrij vandaag. Jullie zullen het misschien al vernomen hebben maar er is een 19 jarige jongen dood gevonden op het station Rijswijk. Vreselijk nieuws. Ik had liever gewerkt. Maar ja, nu maar wat wasjes doen, stofzuigen en nog wat dingetjes. Thee zonder sopkoekje gehad met een vriendin. Oh, en natuurlijk weer ff een tukkie gedaan vanochtend.

Nu ff niks. Wachten tot de vaatwasser klaar is en K terug is van hond uitlaten en boodschappen doen. Dan lekker patatjes eten! De patatpan staat nu in de vaatwasser, schoon vet er in en genieten maar.

Vanavond gaan we Snowwhite and the Huntsman kijken.
Ja, ik las het net op het forum Rat.

Naar.

Ik ben benieuwd hoe je die film vindt. Ik vond het paard echt een gebruiksvoorwerp in die film.
Het Viva forum is papaja.
Zegt me helemaal niks, die film. Ik ga lekker weer op de bank met lekkers en een detective.

En ook papatjes eten straks.

Haha Rat, dat 'verplichte' is wel een beetje dubieus he. Maar wel lekker om onverwacht een dagje vrij te zijn. Kwam je er pas achter toen je op het station kwam?

Oh, vlucht 666 naar HEL is inmiddels veilig geland.
Oh, da's een leuke film Ratje, Sneeuwwitje voor volwassenen zeg maar

Naar hoor van die jongen op het station, brr..

Kom ik net terug van boodschappen doen, hoor ik de buuf + buurjongetjes keihard met Guus Meeuwis meeblèren door hun keukenraam Die hebben kennelijk zin in het weekend!
Het werd omgeroepen in de trein vlak voordat we Schiedam binnen reden. Het boeh en aaah neeee heee waren niet van de lucht. Maar ja, ik deed net zo hard mee. We wisten toen nog niks. Toch naar het perron gelopen, daar hoorde ik dat het op last van de politie was en het wel tot 9 uur kon duren. Dus ben ik maar gelijk weer naar huis gegaan.

Ik had wel naar het werk gekund maar dat duurt zo vreselijk lang. En dan moet ik met de bus of tram en daar ben ik al helemaal geen held in. Maar op het werk weten ze het hoor, dat ik bij aanrijding met persoon of dit soort gebeurtenissen een dag vrij neem. Die calculeer ik in met vrij nemen. Gebeurd gewoon net iets te vaak. Ik heb het 1 keer gedaan. Ben om 10 over half 7 van huis gegaan en kwart voor 10 was ik op het werk. Doe ik niet nog een keer.

Ik ben benieuwd naar de rol van de paarden na je opmerking Tonks. Ik wil hem al heel lang zien. Ik hou van dit soort films, mooi kijken vind ik het. Sprookjes voor volwassenen. Helemaal goed.
Vlgs dochters was dat wel een leuke film geloof ik. Ik ben niet zo vd fantasie films, heb al meer dan genoeg fantasie van mijzelf

Wat vreselijk zon jongen van 19. Was hij op het station gevonden? Brrrr. Zo enorm confronterend. Kan me voorstellen dat het er bij je inhakt.

Hebben jullie allemaal de patatjes op?

Ik heb trouwens een blaasontsteking, krijg er dus weer even een pilletje bij. Gedoe allemaal.
Optimist tot in de kist!
Ik vond Snowwhite and the huntsman geweldig!!

Kan me eigenlijk niets herinneren over paarden in die film.
Oh ja Rat, dat snap ik, dat je niet zit te wachten op bussen en trams enzo. Hoe laat was je nu weer thuis?

Wel extra rot als je weet wat er gebeurd is. Naar verhaal ook...

Die film ziet er wel mooi uit, maar ik heb weinig met fantasy. Althans, dat denk ik, want eigenlijk heb ik er nog nooit echt naar gekeken. Veel plezier!

Ja, patatjes zijn hier net op. Met een kroket. Ik heb een taartje gemaakt: kroket een beetje uithollen, mayonaise erin, 2 frietjes erin en daar bovenop een lik appelmoes. Mjammjam.

Getver Fant, een blaasontsteking. Komt dat door het rietje?

Ik baal ook: heb al een paar dagen keelpijn en nu het weekend begint, breekt ook het snotteren door. Tsss. Had dat nou niet even kunnen wachten tot maandag?
Ik vind Charlize Theron als koningin in die film zo prachtig Een prachtige koele schoonheid. Van de paarden kan ik me ook niks herinneren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven