vragen mbt map!

13-09-2013 18:29 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames!

Ik heb mij rot gezocht op internet maar kan het antwoord niet vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Speciaal een nieuw account aangemaakt voor de volgende vraag:

Vorige maand sex gehad met mijn scharrel, helaas gescheurd condoom. Volgende dag map genomen. Ik had volgens mijn berekeningen vorige week ongesteld moeten worden. Werd ik niet.

Echter had ik 5 dagen na het innemen van de map een week lang bloedingen. Houdt dit in dat mijn cyclus is afgebroken. Dat ik dus niet zwanger kan zijn (door de bloeding door map) en dat mijn cyclus dus doorschuift?

Ik ben momenteel niet lekker, slik geen pil, en daarna sex gehad met voor het zingen de kerk uitgaan. Stom stom i know!

Graag jullie reactie!
En als de man in kwestie daarvoor is klaargekomen kunnen er ook nog zaadcellen in de leiders zitten ( leiders?!, is dat het goede woord ) ?
Nee ik weet dat die map niet werkt als je daarna sex hebt. Ohw ohw spijt spijt. Moet nu over 4 dagen ongesteld worden
Ja je kan zwanger zijn
Ik zou over een paar dagen nog eens testen, want om antwoord te geven op je vraag. Ja je kunt zwanger zijn. De kans is niet super groot, maar wel aanwezig.
Na jaren forummen zeg ik: alles is mogelijk.
Maar zwanger van het gescheurde condoom? Dat is mijn vraag!!!!
Ja dat zou zelfs kunnen, want de MAP is niet 100% betrouwbaar.

Maar goed, alleen een DNA test na zwangerschap zal daarover uitsluitsel geven.
quote:dame1970 schreef op 13 september 2013 @ 18:42:

Wat ik gewoon wil weten. Ik weet het jullie hebben geen glazen bol. Kan ik zwanger zijn van gescheurd condoom 1 dag na laatste menstruatie dag en met 5 dagen daarna een week bloedingen

Nogmaals, die bloeding na de MAP telt als eerste menstruatie en begin nieuwe cyclus. Dat je daarna onveilige seks hebt gehad telt weer als nieuwe potentiele zwangerschap.

(O, je wilt weten van welke vent je misschien zwanger bent! Tja, als de MAP niet zijn werk heeft gedaan kan alleen een DNA test uitsluistel geven he.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ahh, deze vraag gaat over van wie het eventuele kind zou zijn. Dat mag ook wel met iets minder uitroeptekens. We zijn geen waarzegsters hoor
Je "vriend"weet natuurlijk niet dat je gescharreld hebt. Tsja. Communiceren is iets wat je in goede relaties doet.
Ja dat is het probleem idd. Ik ga gewoon afwachten. Jullie horen het nog
Nou, fijn hoor
Even ter info gescheurde condoom was 8-8. En normaal een cyclus van 32 dgn
Je kunt inderdaad zwanger zijn van de eerste keer of van de tweede keer. Een Map is ook niet 100% betrouwbaar, hoewel een week bloedingen de kans op een zwangerschap klein maakt.

De enige mogelijkheid die je hebt is testen. Koop die van het kruidvat, daar zitten er twee in.

Maakt het iets uit van wie je zwanger bent geraakt dan?
Jawel dat weer hij wel
Ze is weer samen met ex, dus best lullig als ze zwanger is van scharrel, waarvan ex waarschijnlijk niet eens t bestaan weet
Ja dat maakt wel degelijk uit van wie het is. Mijn vriend weet dat ik een scharrel gehad heb. Alleen niet van gescheurde condoom.
quote:dame1970 schreef op 13 september 2013 @ 18:53:

Jawel dat weer hij welHet lijkt me sowieso geen goed plan om nu zwanger te zijn als je zo onstabiel in relaties verkeerd.
Even afwachten dan tot na je testje. Dan zie je wel weeer verder toch
Nee dat weet ik Fame! Daarom ga ik als het echt zo is voor een abortuspil. Met als reden dat ik dan niet 100 procent zeker weet hoe en wat. Als ik het wel zou weten zou ik het kindje houden

Ik baal zo van mijzelf.
Ik snap dat je boos bent op jezelf, maar probeer het om te zetten in iets positiefs. Regel betrouwbare anticonceptie, scheelt je zoveel stress !
Ik denk dat ik het snap. Het zou niet zo'n probleem zijn als je nu zwanger blijkt te zijn van je ex waar je nu weer opnieuw mee samen bent.

Maar als je zwanger bent , dan blijft de twijfel of het niet van scharrel is, en dat wil je persé niet.

Het enige wat je kunt doen is testen en dan bekijken wat je gaat doen. En nu zo snel mogelijk vertellen tegen je vriend (die eerst je ex was) van het gescheurde condoom.

Je moet namelijk ook een soa test doen allebei, ook vanwege dat gescheurde condoom en de onbeschermde seks met nieuw vriendje .
Ja klopt!

Maar wellicht dat als het echt nodig is op de echo gezien kan worden van wanneer het vruchtje is.

Ik lees gewoon overal op internet dat de bloeding zorgt voor een nieuwe cyclus .

Dus ik dacht safe zodra ik die bloeding had. Van dat soa gebeuren weet ik. Gaat ook op getest worden!
Tjonge. Dus als het van je huidige vriend is zou je het wel houden, en dat terwijl het knipperlichterig klinkt zo. J
Fame, je kent het verhaal niet. Zelfs als ik alleen zou zijn zou ik het houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven