vragen mbt map!

13-09-2013 18:29 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames!

Ik heb mij rot gezocht op internet maar kan het antwoord niet vinden, hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Speciaal een nieuw account aangemaakt voor de volgende vraag:

Vorige maand sex gehad met mijn scharrel, helaas gescheurd condoom. Volgende dag map genomen. Ik had volgens mijn berekeningen vorige week ongesteld moeten worden. Werd ik niet.

Echter had ik 5 dagen na het innemen van de map een week lang bloedingen. Houdt dit in dat mijn cyclus is afgebroken. Dat ik dus niet zwanger kan zijn (door de bloeding door map) en dat mijn cyclus dus doorschuift?

Ik ben momenteel niet lekker, slik geen pil, en daarna sex gehad met voor het zingen de kerk uitgaan. Stom stom i know!

Graag jullie reactie!
Als je de keren seks voor de map onbeschermde seks hebt gehad ( voor t zingen de kerk uit is onbeschermd ) kan je zwanger zijn ja
Al een test gedaan? Dan heb je het antwoord op je vragen ook niet nodig.

Ook zou ik nog even nadenken over een andere vorm van anticonceptie, want het lijkt nu niet super te gaan, of wel soms?
Je cyclus kan behoorlijk ontregeld raken van de map. Even een test halen en dan weet je zeker dat er niks aan de hand is.
Maar ik heb na de map toch een bloeding gehad. Dan begint mijn cyclus toch opnieuw? De bloeding duurde 5 dagen
Oh sorry, verkeerd gelezen, er staat daarna. Maar dan gaat nog steeds op wat ik zei.

Testje halen en beter je anticonceptie gaan regelen. Condooms zijn niet betrouwbaar genoeg, er zijn genoeg betrouwbare vormen. Ben momenteel zwanger van een kindje na gescheurd condoom, dus ja ik weet waar ik het over heb
Ik heb een test gedaan negatief! Maar dacht stel dat de menstruatie doorschuift kon ik dan al wel testen?
Map haalt alles overhoop, kan ook een bloeding zijn door de map en geen ongesteldheid
De MAP kan je menstruatie uitstellen of juist eerder laten komen. Geen touw aan vast te knopen. Zou iig een test doen voor de zekerheid.

En daarna heb je nog onbeschermde seks gehad lees ik? Of was dat daarvoor?
De vraag is wanneer heb je onbeschermde seks gehad?
Ps. Het gescheurde condoom was 1 dag na mijn menstruatie
Heb je de test al langer geleden gedaan (zeg een week)? Dan zou ik een nieuwe doen. Anders nog even wachten.
Dan ben je in principe niet vruchtbaar.
Om even wat duidelijker te zijn

Relatie was over, scharrel gehad met gescheurd condoom

Weer goedgekomen met ex en heel stom voor zingen de kerk uit
Nee ze heeft na de MAP seks gehad waarbij de jongen voor t zingen de kerk is uitgegaan
2 dagen geleden getest
Het was trouwens 10 maanden uit met ex. Dus was geen sletactie;)
Over een paar dagen nog een test doen dan
Sletactie of niet, je kan dr zwanger van raken
Ja ik weet het stom stom stom!!!! Het was eigenlijk niet echt voor zingen de kerk uit maar er in gezegd ho dit is niet wijs zonder condoom en condoom gepakt
De map is zeker niet 100% betrouwbaar, ik zou even een testje doen.
In principe telt de bloeding na de map als eerste menstruatie. Maar ja, wanneer je daarna weer risicovolle seks hebt gehad werkt die map daar natuurlijk niet meer bij, dus ja, je kan zwanger zijn, want de voor het zingen de kerk uit is onbetrouwbaar en dan moet de man in kwestie zichzelf heel goed kunnen beheersen.. En wat dacht je van een SOA-test?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Slim dat jullie dan gestopt zijn, maar helaas is het een fabel dat in voorvocht geen zaadcellen zitten. Je zal ze de kost moeten geven die zwanger zijn geworden van voorvocht
Dat is wel een verschil. Je kunt theoretisch zwanger worden van voorvocht ,maar de kans is klein. Voor het zingen de kerk uit is riskanter omdat veel mannen pas terugtrekken als ze al beginnen met klaarkomen, dus dan komt er toch nog een beetje sperma in je.

De enige mogelijkheid is afwachten en over een week nog een keer testen en de week daarna weer als je geen menstruatie hebt gehad.

Of je laat het er niet op aan komen en gaat voor een overtijd behandeling.
Wat ik gewoon wil weten. Ik weet het jullie hebben geen glazen bol. Kan ik zwanger zijn van gescheurd condoom 1 dag na laatste menstruatie dag en met 5 dagen daarna een week bloedingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven