Wil trio
vrijdag 13 september 2013 om 22:20
Ik en mijn partner zouden dolgraag een trio doen met een dame, maar dit is verdomd lastig. Hebben jullie wel eens een trio gedaan en hoe hebben jullie de extra dame in kwestie gevonden? Hoe ging het verder in zijn werk? We hebben al via internet gezocht natuurlijk, maar op de grotere sites niks gevonden en op de kleinere sites vertrouw ik het niet helemaal. In de kroeg iemand zomaar aanspreken lijkt me ook nogal gek.
We can do it!
vrijdag 13 september 2013 om 23:52
quote:sehnsucht schreef op 13 september 2013 @ 22:42:
[...]
Ik wil, Ik wil! Kikker in je bil
zei mijn moeder altijd Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.
[...]
Ik wil, Ik wil! Kikker in je bil
zei mijn moeder altijd Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 13 september 2013 om 23:59
quote:zonnedans schreef op 13 september 2013 @ 22:27:
Het was niet mijn intentie om via dit forum iemand te vinden. Het is gewoon een vraag.Op de grotere sites niets gevonden, zeg je? Jullie vonden die vrouwen niet leuk, of vonden ze jullie niet leuk?
Het was niet mijn intentie om via dit forum iemand te vinden. Het is gewoon een vraag.Op de grotere sites niets gevonden, zeg je? Jullie vonden die vrouwen niet leuk, of vonden ze jullie niet leuk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 september 2013 om 00:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 september 2013 @ 23:52:
[...]
Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.
Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .
Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.
[...]
Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.
Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .
Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.
zaterdag 14 september 2013 om 00:10
zaterdag 14 september 2013 om 00:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:11:
Tegenwoordig lijkt iedereen aan trio's te doen of te willen doen, dus waarom niet samen flirten in een kroeg?O, ik dacht dat daar alleen maar jonge pikkies stonden in de hoop een Milf op te pikken?
Tegenwoordig lijkt iedereen aan trio's te doen of te willen doen, dus waarom niet samen flirten in een kroeg?O, ik dacht dat daar alleen maar jonge pikkies stonden in de hoop een Milf op te pikken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 14 september 2013 om 00:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 00:03:
[...]
Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .
Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.
Ja ik weet dat het in mijn jeugd echt erin geprent werd als ik begon met IK ..... `IK en mijn ezeltje` dus ik moet nog steeds lachen als forummers ermee beginnen. Zijn ze waarschijnlijk van een jongere generatie dan dat wij zijn
(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)
[...]
Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .
Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.
Ja ik weet dat het in mijn jeugd echt erin geprent werd als ik begon met IK ..... `IK en mijn ezeltje` dus ik moet nog steeds lachen als forummers ermee beginnen. Zijn ze waarschijnlijk van een jongere generatie dan dat wij zijn
(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 14 september 2013 om 00:38
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 september 2013 @ 00:28:
[...]
(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)
En niet eens met je sekspijlernick.
Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?
[...]
(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)
En niet eens met je sekspijlernick.
Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 september 2013 om 00:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:38:
[...]
En niet eens met je sekspijlernick.
Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?
Het stokje (eigenlijk 3 stokjes) voelde ik al in mijn rug prikken toen ik op `verzend` drukte.
Nou ik zat er toch niet ver af he met het vlees?
[...]
En niet eens met je sekspijlernick.
Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?
Het stokje (eigenlijk 3 stokjes) voelde ik al in mijn rug prikken toen ik op `verzend` drukte.
Nou ik zat er toch niet ver af he met het vlees?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 14 september 2013 om 00:59
zaterdag 14 september 2013 om 11:54
zaterdag 14 september 2013 om 12:55
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:30:
Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.Dat zal per prostituee of escort anders zijn. Waarschijnlijk betaal je 1,5 of 1,75 keer zo veel. Bij het inhuren van twee prostituees of twee escorts tegelijk zul je beide tarieven betalen: tarief de eerste DVP (Dame Van Plezier) + tarief van tweede DVP.
Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.Dat zal per prostituee of escort anders zijn. Waarschijnlijk betaal je 1,5 of 1,75 keer zo veel. Bij het inhuren van twee prostituees of twee escorts tegelijk zul je beide tarieven betalen: tarief de eerste DVP (Dame Van Plezier) + tarief van tweede DVP.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 14 september 2013 om 12:57
zaterdag 14 september 2013 om 13:04