Welke winterjas
zaterdag 14 september 2013 om 19:00
Ooh, ik vind dat zo moeilijk, een winterjas. Ik ben vandaag begonnen met zoeken en kan gewoon niets vinden (Zalando, Esprit, V&D). En als ik dan iets leuks zie is hij 300 euro. Ik zag ook ergens zo'n donsachtige jas, halflang doorgestikt, wit, maar toen zei dochter dat tante S. ook zo'n jas had (en op tante S. wil ik niet lijken ). Moet ik dan een wollen jas doen? Een parka is weer zo outdoorachtig. Kortom, ik weet het ook niet en er moet eigenlijk wel een nieuwe komen. Ik heb nu een halflange wollen met capuchon die eigenlijk te klein is, en een gebroken wit donsjack waar de katten een haal in hebben gemaakt.
zaterdag 14 september 2013 om 19:21
Bij www.art-fashion.nl hebben ze altijd leuke jassen in mooie kleuren.
zaterdag 14 september 2013 om 19:40
quote:iones schreef op 14 september 2013 @ 19:29:
Zo zoek ik naar een LANGE regenjas waar ook geen wind doorheen gaat. Zodat mijn bovenbenen ook droog blijven. Maar ik kan er nergens in de buurt een vinden. En op internet kopen vind ik maar niets.HappyRainyDays (ook gewoon in winkels te koop)
Ik heb er een en zou niet meer zonder kunnen. Fantastische jas.
Zo zoek ik naar een LANGE regenjas waar ook geen wind doorheen gaat. Zodat mijn bovenbenen ook droog blijven. Maar ik kan er nergens in de buurt een vinden. En op internet kopen vind ik maar niets.HappyRainyDays (ook gewoon in winkels te koop)
Ik heb er een en zou niet meer zonder kunnen. Fantastische jas.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 14 september 2013 om 19:40
quote:bergkristal schreef op 14 september 2013 @ 19:21:
Bij www.art-fashion.nl hebben ze altijd leuke jassen in mooie kleuren.Duur zeg!
Bij www.art-fashion.nl hebben ze altijd leuke jassen in mooie kleuren.Duur zeg!
zaterdag 14 september 2013 om 19:56
quote:jippie55 schreef op 14 september 2013 @ 19:40:
[...]
Duur zeg!
En lelijk ook nog.
Ik ga 18 oktober op pad voor een winterjas. Ga een dag shoppen in Wijnegem, dus hoop dat ik dan slaag eindelijk. Mijn jas die ik nu heb was omgerekend 15 euro bij de Takko in Tsjechië. Gekocht met kerst 2007...die is nu echt toe aan vervanging
[...]
Duur zeg!
En lelijk ook nog.
Ik ga 18 oktober op pad voor een winterjas. Ga een dag shoppen in Wijnegem, dus hoop dat ik dan slaag eindelijk. Mijn jas die ik nu heb was omgerekend 15 euro bij de Takko in Tsjechië. Gekocht met kerst 2007...die is nu echt toe aan vervanging
zaterdag 14 september 2013 om 20:16
Ik heb een heel neutrale lange Happy Rainy Days. Ben er blij mee. Staat netjes en wind- en waterdicht. Nadeel was wel dat ik alle knopen opnieuw vast moest zetten, want die vielen er allemaal af.
Ik heb verder een wollen zwarte jas. Heel klassiek, maar netjes en neutraal. Deze heb ik voor ¤20 op Marktplaats gekocht (is van Ralph Lauren) en was nog ongedragen. Superkoopje dus. Als je niet teveel wil uitgeven is Marktplaats een goede om te kijken.
Ik heb verder een wollen zwarte jas. Heel klassiek, maar netjes en neutraal. Deze heb ik voor ¤20 op Marktplaats gekocht (is van Ralph Lauren) en was nog ongedragen. Superkoopje dus. Als je niet teveel wil uitgeven is Marktplaats een goede om te kijken.
zaterdag 14 september 2013 om 20:26
http://www.zalando.nl/min ... l-rood-m3221h01u-303.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.