VRLK
woensdag 11 juni 2008 om 17:09
woensdag 11 juni 2008 om 22:05
Ja, er zitten er twee, je was nuchter -of nuchter genoeg in elk geval!
Suf gezicht he. Kinderen hadden ze gekregen van mensen die er graag vanaf wilden en dachten dat ze onze kinderen er wel blij mee mochten maken. Heel fijn, heb je twee van die megalelijke megagrote beren in huis die elk een halve kamer in beslag nemen. En nog WTP's ook, om het nog erger te maken
Dus ik had ze subtiel weer het huis uit gesmokkeld en aan vent gevraagd ze achterin het busje te leggen zodat we ze een keer bij grofvuil konden dumpen, heeft ie ze gewoon voorin achter het stuur gezet. En nu vindt ie het lullig om ze weg te doen, 'want er zijn zoveel kinderen die er elke keer naar zwaaien en naar kijken als ze langskomen'
Wat wel waar is overigens. Je ziet tig keer per dag kinderen opgetild worden en zwaaien. En we hebben ook al drie keer mensen gespot die er foto's van stonden te nemen, en een keer een mevrouw die zich in het halfdonker te pletter schrok omdat ze dacht dat er een vent in de bus zat, en toen bleek het een beer te zijn, en heeft ze bijna een kwartier gierend van de lach op de stoep gelegen. En pas was ik op een verjaardag en had iemand die ik helemaal niet kende het erover.
Kortom, vent heeft z'n lolletje nou wel gehad en nu mogen ze WEG. Iemand hier nog een mooie grote WTP-beer hebben?
Weer te laat om iemand een fijne vakantie te wensen.. Maar als jij vanaf vakantieadres nog komt kijken kan het nog wel Vrolijk, dus bij deze: heel veel plezier!
Suf gezicht he. Kinderen hadden ze gekregen van mensen die er graag vanaf wilden en dachten dat ze onze kinderen er wel blij mee mochten maken. Heel fijn, heb je twee van die megalelijke megagrote beren in huis die elk een halve kamer in beslag nemen. En nog WTP's ook, om het nog erger te maken
Dus ik had ze subtiel weer het huis uit gesmokkeld en aan vent gevraagd ze achterin het busje te leggen zodat we ze een keer bij grofvuil konden dumpen, heeft ie ze gewoon voorin achter het stuur gezet. En nu vindt ie het lullig om ze weg te doen, 'want er zijn zoveel kinderen die er elke keer naar zwaaien en naar kijken als ze langskomen'
Wat wel waar is overigens. Je ziet tig keer per dag kinderen opgetild worden en zwaaien. En we hebben ook al drie keer mensen gespot die er foto's van stonden te nemen, en een keer een mevrouw die zich in het halfdonker te pletter schrok omdat ze dacht dat er een vent in de bus zat, en toen bleek het een beer te zijn, en heeft ze bijna een kwartier gierend van de lach op de stoep gelegen. En pas was ik op een verjaardag en had iemand die ik helemaal niet kende het erover.
Kortom, vent heeft z'n lolletje nou wel gehad en nu mogen ze WEG. Iemand hier nog een mooie grote WTP-beer hebben?
Weer te laat om iemand een fijne vakantie te wensen.. Maar als jij vanaf vakantieadres nog komt kijken kan het nog wel Vrolijk, dus bij deze: heel veel plezier!
woensdag 11 juni 2008 om 22:11
quote:Pebbles schreef op 11 juni 2008 @ 22:09:
En ze zijn GROOT hoor, de WTP beren van Mille!
Maar, het ziet er inderdaad wel heel erg grappig uit.Peb, proberen hoe het achter het stuur van een Ford Mondeo staat (nee, niet de onze)? Hebben de kinderen bij jou in de buurt ook eens wat leuks om naar te zwaaien!
En ze zijn GROOT hoor, de WTP beren van Mille!
Maar, het ziet er inderdaad wel heel erg grappig uit.Peb, proberen hoe het achter het stuur van een Ford Mondeo staat (nee, niet de onze)? Hebben de kinderen bij jou in de buurt ook eens wat leuks om naar te zwaaien!
donderdag 12 juni 2008 om 09:19
Zo heb ik ooit een mega-beer weer teruggegeven aan schoonmoeder omdat in ons 3 kamer appartement het kreng wel erg veel ruimte innam (en lelijk was, maar ja). Wat denk je dat het eerste was dat terugkwam toen we hier gingen wonen.... ja...... En tien keer liever WtP dan deze treur-kermis-beer (en neen, ik wil ook echt geen WtP-joekel in huis, dus breng maar lekker naar de vuilstort of fancy fair).
Meave, succes vandaag!
Meave, succes vandaag!
donderdag 12 juni 2008 om 13:42
Zo hee, ben ik net opzegbrieven voor school en de bso aan het schrijven (hebben onverwacht ineens plaats op een andere bso in nieuwe woonplaats, hoort bij kleine (250 leerlingen) school aldaar), zit ik me toch een partij te jánken zeg! Ik had niet verwacht dat ik het zó erg zou vinden dat ze van hun huidige school af gaan.... Er had op die 'nieuwe' bso net iemand opgezegd voor de maandag en wij konden die plaats(en) krijgen, de kans dat dat op korte termijn nog eens gebeurt is heel erg klein, vandaar dat we hier wel ja tegen 'moeten' zetten, maar poeh, ik wist niet dat ik hier zo heftig op zou reageren....
donderdag 12 juni 2008 om 14:15
Ach, Dropje! Dat hakt er even onverwacht in dus? Kan het me heel goed voorstellen dat het emotioneel is.
Meave, heel veel succes vanmiddag.
Ben benieuwd naar je outfit
Zat ik twee weken geleden (ofzo) nog lekker mee te klagen over BSO en kinderopvang in Nederland krijg ik gisteren een aanbod van kdv en BSO voor de dinsdag. Zijn we helemaal rond! Joehoe... meteen getekend en op de post gedaan. Hebben = hebben
Voelt goed. Helemaal nu schoonvader nog steeds niet de oude is en ze dus al 4 weken niet oppassen en wij flink praktisch gezeik hebben op de donderdag. Anderzijds is ouders die oppassen heel fijn als de kindjes ziek zijn want in de afgelopen 4 jaar heb ik daar nooit een dag vrij voor hoeven te nemen.
Zo, vandaag vrij dus.
En het regent
Meave, heel veel succes vanmiddag.
Ben benieuwd naar je outfit
Zat ik twee weken geleden (ofzo) nog lekker mee te klagen over BSO en kinderopvang in Nederland krijg ik gisteren een aanbod van kdv en BSO voor de dinsdag. Zijn we helemaal rond! Joehoe... meteen getekend en op de post gedaan. Hebben = hebben
Voelt goed. Helemaal nu schoonvader nog steeds niet de oude is en ze dus al 4 weken niet oppassen en wij flink praktisch gezeik hebben op de donderdag. Anderzijds is ouders die oppassen heel fijn als de kindjes ziek zijn want in de afgelopen 4 jaar heb ik daar nooit een dag vrij voor hoeven te nemen.
Zo, vandaag vrij dus.
En het regent
donderdag 12 juni 2008 om 19:07
donderdag 12 juni 2008 om 21:13
Drop, kan het me ook wel voorstellen hoor. Ik mis het oude dorp totaal niet, maar het idee dat we uit Mini's geboortehuis gingen.. !
Meave, ben ook benieuwd hoe het ging! Vertel!
Peb, hoe gaat het met jou?Heb je even wat minder behoefte om dingen van je af te schrijven, of ben je bang dat we het wel zat zijn hier? Dat eerste is prima, het laatste echt niet nodig he!
Wind, heerlijk, opvang geregeld. Scheelt een hoop gedoe!
Meave, ben ook benieuwd hoe het ging! Vertel!
Peb, hoe gaat het met jou?Heb je even wat minder behoefte om dingen van je af te schrijven, of ben je bang dat we het wel zat zijn hier? Dat eerste is prima, het laatste echt niet nodig he!
Wind, heerlijk, opvang geregeld. Scheelt een hoop gedoe!
donderdag 12 juni 2008 om 21:32
hoi meisjes! pfff, volgens mij gaat Japie door een fase ofzo want het is elke avond huilen huilen huilen met het in bed leggen. Zo vermoeiend, vooral voor het ventje zelf.
Ach Drop, ik kan me helemaal inleven. Hier hebben we vanwege de verhuizing die veranderingen nog niet gehad maar zodra we plek hebben gaat dat wel gebeuren en weet nu al dat ik het niet droog zal houden.
Meave, ik hoop dat het goed is gegaan vanmiddag!
Mille, ik moest zo lachen om je WtP verhaal. Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Hier kun je ze ook niet kwijt want ik zou er 's nachts niet van kunnen slapen, haha!
Ik ben benieuwd hoe de vliegreis van Vrolijk is gegaan met haar twee kids. Zal haar eens sms-en.
Lekker Wind dat jouw opvang geregeld is. Ik heb van de week gebeld en wij hebben vrijwel zeker geen NSO voor Apie. Wordt dus ook aan elkaar knopen van opvangmogelijkheden.
Morgen vrij dagje met vent. Even wat klussen doen hier in huis. En 's avonds voetbal kijken met broers, gezellig!
Ach Drop, ik kan me helemaal inleven. Hier hebben we vanwege de verhuizing die veranderingen nog niet gehad maar zodra we plek hebben gaat dat wel gebeuren en weet nu al dat ik het niet droog zal houden.
Meave, ik hoop dat het goed is gegaan vanmiddag!
Mille, ik moest zo lachen om je WtP verhaal. Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Hier kun je ze ook niet kwijt want ik zou er 's nachts niet van kunnen slapen, haha!
Ik ben benieuwd hoe de vliegreis van Vrolijk is gegaan met haar twee kids. Zal haar eens sms-en.
Lekker Wind dat jouw opvang geregeld is. Ik heb van de week gebeld en wij hebben vrijwel zeker geen NSO voor Apie. Wordt dus ook aan elkaar knopen van opvangmogelijkheden.
Morgen vrij dagje met vent. Even wat klussen doen hier in huis. En 's avonds voetbal kijken met broers, gezellig!
vrijdag 13 juni 2008 om 08:48
Goedemorgen, dacht gisteren ik ga bevallen of ik word ziek, het was een beetje het laatste, want nu keelpijn.
Nathje, zodra ik de badkamer heb opgemeten (sja... kan nog even duren hoor) mail ik je en dan ben ik benieuwd naar suggesties!
Vandaag dacht ik alleen te zijn, maar schoonvader komt klussen. Heerlijk dat er wat gebeurt, maar ik begin echt meer dan genoeg te krijgen van nooit een moment alleen waarop ik helemaal kan verzinnen of ik de krant wil lezen of toch lekker naar bed ga. Met schoonvader erbij ga ik toch niet in bed liggen op een of andere manier. Tijdens kraamtijd ga ik dat dubbel en dwars inhalen en kom ik gewoon mijn bed niet uit heb ik me voorgenomen.
Nathje, zodra ik de badkamer heb opgemeten (sja... kan nog even duren hoor) mail ik je en dan ben ik benieuwd naar suggesties!
Vandaag dacht ik alleen te zijn, maar schoonvader komt klussen. Heerlijk dat er wat gebeurt, maar ik begin echt meer dan genoeg te krijgen van nooit een moment alleen waarop ik helemaal kan verzinnen of ik de krant wil lezen of toch lekker naar bed ga. Met schoonvader erbij ga ik toch niet in bed liggen op een of andere manier. Tijdens kraamtijd ga ik dat dubbel en dwars inhalen en kom ik gewoon mijn bed niet uit heb ik me voorgenomen.
vrijdag 13 juni 2008 om 08:52
O ja deel twee: Pebb, ik mis je ook! Net als Mille, forum-gas terug mag, maar niet als het de reden heeft dat je denkt dat je je bezwaard zou voelen om je verhaal te doen. Denk vaak aan je, ook toen ik me gisteren opwond omdat mijn moeder allerlei (in mijn ogen stomme) suggesties deed. Heb ingebonden omdat ik ineens ook verzon dat het heerlijk is dat ze er gewoon is.
vrijdag 13 juni 2008 om 10:40
Drop, ik kan het me hartstikke goed voorstellen. Weer een nieuwe fase in het leven van je kinderen. Afscheid nemen is altijd moeilijk. Ik zou het er ook moeilijk mee hebben.
Ik stond al bijna te janken toen Zoë's juf met zwangerschapsverlof ging
Mille, ik heb helaas ook zo'n mega WtP. Sommige mensen denken echt dat je dat leuk vindt, ofzo.
Megaknorretje ook, maar die is wel leuk. Die had ik al toen ik nog thuis woonde en die is gewoon elke keer meeverhuisd. Staat ook wel leuk op Zootjes, roze kamertje
Peb, zomaar een dikke
Nathje, oei, dat zijn van die rotfases, dat gehuil bij naar bed gaan.
Hier gelukkig nog geen last van ~klopt af~
Zeefje, is supermakkelijk met slapen. Zodra je haar knuffeltje geeft, stopt ze haar duim in haar mond en draait ze zich om.
Lien, waarom nu niet gewoon in bed blijven? Snapt schoonvader best, toch?
En ik hoop toch dat keelontsteking afneemt en bevalling doorzet
Hier lekker dagje, beetje rommelen hier en daar.
En alvast zenuwachtig zitten zijn voor vanavond. Ik heb echt de bibbers.
Wat denken jullie, wat wordt de uitslag??
Meave, fijn dat gesprek leuk was. Spannend nog tot woensdag dus.
Ben benieuwd!!
Ik stond al bijna te janken toen Zoë's juf met zwangerschapsverlof ging
Mille, ik heb helaas ook zo'n mega WtP. Sommige mensen denken echt dat je dat leuk vindt, ofzo.
Megaknorretje ook, maar die is wel leuk. Die had ik al toen ik nog thuis woonde en die is gewoon elke keer meeverhuisd. Staat ook wel leuk op Zootjes, roze kamertje
Peb, zomaar een dikke
Nathje, oei, dat zijn van die rotfases, dat gehuil bij naar bed gaan.
Hier gelukkig nog geen last van ~klopt af~
Zeefje, is supermakkelijk met slapen. Zodra je haar knuffeltje geeft, stopt ze haar duim in haar mond en draait ze zich om.
Lien, waarom nu niet gewoon in bed blijven? Snapt schoonvader best, toch?
En ik hoop toch dat keelontsteking afneemt en bevalling doorzet
Hier lekker dagje, beetje rommelen hier en daar.
En alvast zenuwachtig zitten zijn voor vanavond. Ik heb echt de bibbers.
Wat denken jullie, wat wordt de uitslag??
Meave, fijn dat gesprek leuk was. Spannend nog tot woensdag dus.
Ben benieuwd!!
vrijdag 13 juni 2008 om 14:21
Ja, Lien waarom niet lekker in bed nu schoonvader er is?
Ik begrijp wel dat je dan niet echt lekker ligt, maar als alleen al ligt pak je je, welverdiende, rust al. En uitgreust de bevalling in is zó belangrijk
Vanavond gok ik op een 1-1.
Het wordt een loeispannende wedstrijd en ik kijk er naar uit!
Peb, ik wilde je vanmorgen een sms-je sturen om samen te lunchen (want werk vandaag in je woonplaats) maar bedacht later dat dat voor jou helemaal niet handig is met werk en/of kindjes/school. Misschien een andere keer?
Heb je een goed gevoel overgehouden aan het gesprek, Meave?
En ben je er al achter wat communicatie vanuit de backoffice is?
Heeft iemand nog vaderdag tips?
Hier een riem gekocht maar zag dat ik degene heb gekocht die hij al heeft (maar dan ouder) en ik heb verder geen inspiratie.
Nathje, liep net lnags een boek "haken voor coole meiden"
Oh en Peb. In de straat waar ik nu werk zit echt een lampenzaak en daar hangt nu zo'n mooie lamp in de etalage. Het is een hanglamp met 7 samengebonden (grote doorzichtige) gloeilampen.
Hebben jullie die?
En verder..... niets
Ik begrijp wel dat je dan niet echt lekker ligt, maar als alleen al ligt pak je je, welverdiende, rust al. En uitgreust de bevalling in is zó belangrijk
Vanavond gok ik op een 1-1.
Het wordt een loeispannende wedstrijd en ik kijk er naar uit!
Peb, ik wilde je vanmorgen een sms-je sturen om samen te lunchen (want werk vandaag in je woonplaats) maar bedacht later dat dat voor jou helemaal niet handig is met werk en/of kindjes/school. Misschien een andere keer?
Heb je een goed gevoel overgehouden aan het gesprek, Meave?
En ben je er al achter wat communicatie vanuit de backoffice is?
Heeft iemand nog vaderdag tips?
Hier een riem gekocht maar zag dat ik degene heb gekocht die hij al heeft (maar dan ouder) en ik heb verder geen inspiratie.
Nathje, liep net lnags een boek "haken voor coole meiden"
Oh en Peb. In de straat waar ik nu werk zit echt een lampenzaak en daar hangt nu zo'n mooie lamp in de etalage. Het is een hanglamp met 7 samengebonden (grote doorzichtige) gloeilampen.
Hebben jullie die?
En verder..... niets
vrijdag 13 juni 2008 om 17:03