VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik heb besloten dat mijn staat voldoende reden is om een reep chocolade naar binnen te werken

Maar jij dus niet aan de Jillz, Meave? Jammer hoor.

Ik vond het wel heel jammer dat ik niet kon/ging, maar afstand was net even te groot, voor na een drukke werkdag

Gaan jullie trouwens ook nog allemaal naar je eigen ouders met vaderdag/moederdag?
Trouwens ik vergat nog iets....

Hiep, hiep, hoera voor Mille, die vandaag 24 wordt!
quote:Elyane schreef op 14 juni 2008 @ 21:19:

Hiep, hiep, hoera voor Mille, die vandaag 24 wordt!Beter goed gejat dan slecht verzonnen: Van harte gefeliciteerd Mille! Dat je mille jaartjes mag worden! (alhoewel......)
Fijn dat je maandag iig meer duidelijkheid krijgt, Elyane! Zekerheid, oke, da's dan weer een ander verhaal, maar als het verhaal wat meer openheid krijgt dan is dat altijd prettig. Die ene vacature uit de ak of hoe 'ie nu ook mag heten lijkt me jou wel op het lijf geschreven, overigens! En ongesteld is gewoon dé reden om ongegeneerd te kunnen (vr)eten!

Leuke lampen langs zien komen, trouwens!

Ik ga niet naar mijn (schoon)ouders, morgen. Vent landt als het goed is rond 7u op Schiphol en komt dan huiswaarts, als hij thuis is, ga ik weg, naar laatste workshop van reeks. Wel jammer dat ik 'm dan pas 's avonds echt spreek, maar goed, deze wilde ik nou even niet missen. Heb wel een leuke/lieve kaart gestuurd naar de wederzijdse pappa's en naar mijn oom.
Ik had het aan het begin van de week geloof ik ook over keelpijn en pijn bij slikken en zo, net als Meave en Pebbles (moest ook erg lachen om opmerking over hard voetbal op staan en beter zien, overigens), en dat heb ik nog steeds. Moe, verkouden en keelpijn. Had aan het eind van de middag eigenlijk een barbecue maar ging niet helemaal goed. Ik stond daar om afgesproken tijd aan de deur met twee narrige kinderen, precies middenin de enige hoosbui, maar dan ook wel een erg hevige, van de hele dag. Driemaal gebeld, vijf minuten staan wachten, nog naar binnen gekeken, zag binnen niets. Dus ik denk 'die hebben het verschoven en staat thuis op de voicemail'. Hup, snel kinderen in de auto en naar huis. In de auto dacht ik pas een mijn telefoon en heb ik nog een sms gestuurd naar die vrienden (geen handsfree telefoon) en ik ben net thuis: telefoon. "Ja, wij waren er wel hoor, maar waren in de schuur alles binnen aan het zetten! Was even door de poort gekomen!" Wij gebruiken onze poort nooit, dus totaal niet aan gedacht. Maar of ik even terug kon komen rijden met de kinderen. Nou...... nee, sorry. 25 km enkele reis vind ik net wat te ver om met twee vermoeide kinderen nog een keer te doen als het inmiddels al 18u is. Viel niet goed, geloof ik. Maar goed, ik was niet de enige die zou komen en na zo'n week alleen met de kinderen en een flinke verkoudheid had ik het wel een beetje gehad.
quote:Elyane schreef op 14 juni 2008 @ 21:19:

Hiep, hiep, hoera voor Mille, die vandaag 24 wordt!

Dan jat ik ook even.

Mille, meisje, van harte!!!!
Kan me voorstellen,dat je niet nog eens terug bent gereden, Drop.

Veel plezier morgen met workshop (en later ook met Veter;-))

Ik kan me Pebblo ook helemaal voorstellen hoor, tv moet gewoon hard met voetbal.

Doe je met een film toch ook, om er helemaal in te zitten!
Oeh drop, vervelend. Ik zou ook niet terug zijn gereden, dan maar een andere keer.

Ongesteld zijn zuigt. Sowieso zuigen vrouwenzaken. Reep chocolade lijkt me ultieme remedie. Ik zit aan de toastjes met filet, terwijl ik niet eens ongesteld ben.

Lien, ben benieuwd of jouw kinderen de CD ook leuk vinden.

Wind, is ie bij jou aangekomen? Volgens mij heb ik op een van de enveloppen de postzegel aan de onderkant geplakt, maar dat mag toch vast geen probleem zijn voor meneer TNT.

Jasses, theater heeft telefoonstoring, dus ik heb niet kunnen boeken vandaag. Morgen dan hopelijk misschien, ik wil voor 1 van de voorstellingen eigenlijk wel proberen een beetje vooraan te zitten (poppenkast).

En Mille, gefeliciteerd. Mooie leeftijd hoor, 24!

Mille op de valreep: Van harte meid! Lekker jong kippie ben je nog!

Ik ga snel weer want val om van de slaap! Tot morgen!
Tss, ik begin echt een alleenrecht op spuuglilluke behangetjes te ontwikkelen hier zeg...

Truste Nath.
Welterusten meiden. Morgen weer vroeg op, om ontbijtje te maken voor lieve papa Zorro
Ontbijt hier al in de maak. Croissantjes in de oven, gekookt eitje, broodjes. Vent helemaal in zijn nopjes met zijn cadeautjes. En het is onverwacht mooi weer, dus we gaan zo lekker een stuk fietsen denk ik.

Fijne (vader)dag iedereen!
Wij doen volgende week vaderdag. Mav is werken vandaag en ik had geen zin om voor dag en douw op te staan om een ontbijtje voor hem te maken. Dus dat doen we volgende week zondag.

Ik ga zo eens kijken of ik op internet iets kan vinden over zelf bonbonnetjes maken. Lijkt me leuk om te doen met de jongens en dan bij het ontbijtje serveren. Prutsbonbons.
Klinkt lekker, prutsbonbons.

Vent belde gisteravond ('illegaal' denk ik, in een vliegtuig mag je toch niet bellen?) om 23.30u (schrok me het apelazerus, zo laat nog telefoon) dat zijn vliegtuig rondcirkelde boven... Was het nou Washington of NY.... in ieder geval, ergens, vanwege mist, en dat het niet zeker was of hij zijn aansluiting zou halen. Sindsdien niets meer gehoord. Zou dus eigenlijk vanmorgen om 7u geland zijn, dus ik ga er maar vanuit dat hij zijn vlucht gemist heeft, en dat hij nu ergens ins Blaue zweeft waardoor hij niet kan bellen. Heb net mijn workshop maar afgebeld, want die haal ik niet meer. Ga tussen de middag daar langs om afscheid te nemen en daarna door naar verjaardag neefje waar vent eigenlijk naartoe zou gaan. 't Kan verkeren.....
Oh irritant zeg, dat je niet weet hoe laat iemand thuiskomt!

Wij hebben ook uitgebreid ge-ontbijt, maar doen dat eigenlijk elke zondag. Pebblo was in zijn sas met kadoos.

Bij mijn vader geweest, maar helemaal van slag daarna. Heb 7 overhemnden voor hem gestreken en even in de kasten naar mama's kleren gekeken. Daar ben ik helemaal sip van geworden, en gewoon van feit dat ze er niet was natuurlijk. Gelijk door naar schoonvader en daar is dan wel een schoonmoeder die ons opwacht met lekker hapjes (bij mijn vader zetten we tegenwoordig zelf koffie en pakken koek enzo) dus heb daar staan huilen in de keuken. Daarna even lekker met bijna 4 weken oude nichtje gelopen en toen ging het wel weer wat beter. Maar ben doodmoe nu.
Och lieve Pebb, lijkt me ook maar ingewikkeld hoor, de ondersteuning van je moeder richting je vader missen, met zoiets simpels als koffie, thee en koek verzorgen.

Hier lieve cadeautjes, verder halve dag ruzie achtig doorgebracht, maar nu zit wel alle baby was in de machine en is het bedje in elkaar geschroefd. Vent is bij zijn ouders pannenkoeken eten met kindjes en ik heb me-me-me time, dus ga lekker de krant lezen.

Mille, ik had in min telefoon staan dat je jarig was, zag het toen ik gisteren naar bed ging, maar toen geen puf meer om te posten, bij deze alsnog! Wel zonder behang, want dat lukt niet in 1 keer op de Mac.
voor Pebbles. Confronterende dagen hoor, vaderdag, moederdag, verjaardagen en feestdagen. Helemaal niet gek dat je erom moest huilen, integendeel, heel begrijpelijk!

Vanmorgen: geen vent. Workshop dus afgebeld en wel gezegd dat ik in de pauze nog even zou komen om iedereen fijne vakantie te wensen en wat mensen gecopieerde cd's te geven die ik nog had liggen. Daarna naar schoonzus en zwager geweest voor verjaardag neefje, ipv vent. Wonen daar in de buurt, dus ging er in een moeite door. Toen ik daar was ging eindelijk m'n telefoon weer (was ongeveer om 14.30u), was vent met de mededeling dat hij nog in Washington zat! Vliegtuig had dus uit moeten wijken naar Washington en daar geland. Op dat moment was het niet meer mogelijk om naar NY te komen, om van daar naar Schiphol te vliegen. 5 uur in de rij gestaan bij de incheckbalie om vlucht naar NY en NY-A'dam te regelen. Daar een hotel gepakt en net, om 20u, ging de telefoon en meldde hij me dat hij inmiddels in NY was om van daar weer naar NL te vliegen. Morgen rond 10.30u landt hij, als het goed is. Wat een gedoe zeg.
Inderdaad, wat een gedoe Drop! Voor hem, maar ook al dat geregel voor jou.

Peb, ! Zoals Dropje ook al schreef zijn dit idd. extra confronterende dagen en het is allemaal nog zo pril.. Sterkte!

Dank voor alle felicaties! Inderdaad, 24, ik was nog net 11 jaar toen Maxi werd geboren
Lien, ik las je zinnetje over babywas eerst helemaal verkeerd, door de spatie tussen baby en was. Zou me een lekker eerste badje zijn
voor Peb, kan me voorstellen dat je moe bent. Je moet elke keer van die dagen overwinnen. Pittig hoor!

En jeutje Drop wat een gedoe met Veter. Jij een druk program vanwege de onverwachte wendingen en Veter om gewoon naar huis te kunnen komen. Jullie zullen wel gesloopt zijn! Gelukkig is hij er morgen weer!

Ik ben ook moe want ook ongesteld geworden. En had ik al gezegd dat ik de laatste tijd zo slecht slaap? Waarschijnlijk heb ik het iets te druk in mijn hoofd want ben de hele tijd aan het spoken 's nachts. Lees: slaapwandelen. Dan ga ik de hele tijd in blinde paniek op zoek naar Apie of Japie die dan ergens in de kamer zitten of onder het matras ofzo om dan langzaam wakker te worden en te beseffen dat ik aan het dromen ben. Pfff doodvermoeiend.

Ik wilde nog meer reageren maar ben het vergeten even posten...
Oja, Lien het klinkt alsof in huize Lien toch alles op zijn pootjes terecht komt voordat de baby komt! Lekker, toch? Ik wacht je mailtje wel af voor de badkamer, misschien kan ik wel helpen.

Mille, gezellig verjaardag gehad?
Jesus H. Christ, Turkije heeft zeker gewonnen? Wát een pokkeherrie bij ons in de straat !
Drop, nog een beetje kunnen slapen of hebben de Turken je lang wakker gehouden?Aap zei gister nog tegen mij: "als Turkije wint dan mogen we blij zijn dat we niet meer in R'dam wonen want die houden wel van een feestje" (met dus veeeel herrie!)

Ik ga nu naar de tandarts: zo direct heb ik dus een beugel...
Haha, bij ons op de hoek woont ook een Turk (met NL vrouw). Ik heb die mensen nog nooit gehoord.

Tot gisteravond. Volgens mij was heel Turkije overgekomen!
Hier is het rustig in de buurt, wie er ook wint. De meeste herrie komt uit dit huis als vent hier met mensen zit te kijken.

De buren vertelden op mijn verjaardag dat ze teruggejuicht hadden, maar dat hebben we hier niet eens kunnen horen

Nathje, ja hoor, was erg gezellig! Prachtig weer gehad ook, we hebben de hele tijd in de tuin kunnen zitten, zelfs nog met eten 's avonds. Veel visite en leuke cadeaus gehad, oa. inline skates, echt leuk! Ik vond schaatsen vroeger helemaal geweldig, maar ja, de laatste jaren is daar niet veel van gekomen.. Laatste beetje strenge winter was die van 1996, toen ben ik nog achter de kinderwagen met Maxi erin vanuit hier tot bijna aan zee geschaatst, maar daarna was het echt over.

Dus nu kan ik lekker in het park hier vlakbij (kilometers lang breed fietspad) me uitleven. Gistermiddag al even een uurtje geweest met Maxi, was echt leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven