Mode & Beauty alle pijlers

Foundation

16-09-2013 00:08 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag tips willen hebben voor het opbrengen van een foundation of goede andere middelen om oneffenheden (puistjes, rode vegen) weg te werken (bijv. een councealer, nog nooit gebruikt).

Ik gebruik nu namelijk zelf een foundation mousse met een sponsje. Echter, ik merk dat ik de plank mis sla wat betreft het opbrengen ervan. Een voorbeeld: thuis zie je niet zo zeer dat het verkeerd zit, maar op foto's zie je opeens een oranje kin of een grote veeg op wang? Dit klinkt alsof ik ontzettend voor gek loop, maar als ik in de spiegel kijk, zie ik de plekken/vegen écht niet.

Hebben jullie dus misschien tis of goede merken voor mij? Ik wil namelijk heel graag mijn oneffenheden maskeren, maar wel op een goede manier ;)!

Alvast bedankt!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Gaat nu helemaal goedkomen! Ik had helemaal geen weet van al die 'laagjes'! :)!!
De beste online tutorials vind ik persoonlijk Lisa Eldridge:

http://www.lisaeldridge.com/video/

Geweldige videos, over de basics, maar ook voor party looks.

Met heel veel tips, tricks, en productbeschrijvingen voor mensen die er niet zoveel vanaf weten.

(blijkbaar gemist dat dit reeds ergens hierboven was gepost... excuseer)
Livette mocht je het leuk vinden; ik heb laatst bij vakantieveiling voor 20,- incl administratiekosten (dus een bod van 15 euro) een visagieworkshop bij de rtl4 studio gekocht. Heb de workshop nog niet gedaan (ga met mn zus) maar zoiets zou misschien wat voor je zijn.

Wanner is je diploma uitreiking?

Spannend he, meid het is je zó ontzettend gegund! Hoop dat je eruit komt qua look en dat je stráált - maar dat doe je vast en zeker hoe dan ook als je daar staat met je papiertje in je handen!!!
Because it says so in the book!
O enne essence / Hema heeft fijne kwasten , eyeliner, poeders (oogschaduw, blush, bronzing, afpoeder-poeder) en zo hou je het betaalbaar. Ik investeer alleen in mascara (Max factor koop ik altijd 1+1 gratis) en crème (biodermal/therme/roc)

Verder niet die gekke dure dingen gaan kopen, zonde van je geld.
Bedankt Hermione! Ga ik ook een keertje kijken op Vakantieveilingen. Is inderdaad een leuk zussen-uitje! Ik heb bij de Hema inderdaad een dikke kwast gekocht!

Het gaat me inderdaad voornamelijk om dé foto's bij het standbeeld bij mijn universiteit. Als ik nu al op de normale foto's zo'n geveegd gezicht heb, is het reuze zonde als die foto's óók mislukken ;).

Diploma-uitreiking zou op 29 november zijn (na de verdediging krijg je je diploma in je handen gedrukt). Ik heb nog heel even dus! Ik moet ook midden oktober op jacht naar dé perfecte outfit.
Er zijn ontzettend veel blogs met complete looks gemaakt met budgetmerken zoals Catrice en Essence.

Op youtube ook veel te vinden, erg leerzaam. Zo heb ik het ook geleerd

Google maar eens op : budget look make up
Kijk ook naar de ondertoon van je huid, ook belangrijk!

Is die rood of geel, pas daar je foundation op aan.

En met een kwast opbrengen, met een buffer kwast in deppen.

Kwasten zijn niet onhygienisch wanneer je ze schoon houdt.

Wordt veel mooier opgebracht, mits je een goede kwast hebt uiteraard.

En idd afpoederen, altijd!

Hermione

Superlooks workshop?
Ga eens langs bij Douglas of ICI Paris, zij hebben er veel verstand van.
Die ja, jillz. Bekend mee?
Jaaa..

Ik heb opleiding gehad van 1 van hun visagiste's.

En ook ik ga nog een workshop doen voor fun met mijn dochter bij ze..
Leuk, ik ga ook 'ns kijken voor zo'n veiling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven