Welke hersenhelft is bij jullie dominant?

12-06-2008 17:29 95 berichten

Dit is raar: ik zie haar tegen de klok in draaien, op hetzelfde moment ziet mijn man haar met de klok mee draaien! Schijnt te maken te hebben met welke van je hersenhelften dominant is.

En soms draait ze ineens de andere kant op!

http://www.news.com.au/he...1985,22556281-661,00.html

Welke hersenhelft is bij jullie dominant? Bij mij blijkbaar de linker...oh, nu de rechter ;)

ik zie het meisje:

Totaal aantal stemmen: 78

rechtsom draaien (40%)
linksom draaien (14%)
ik kan wisselen! (46%)
Alle reacties Link kopieren
Het wisselt maar vooral met de klok mee.
.
Ik zie haar alleen maar met de klok meedraaien. Is er nu wat mis met me??
Ik kan haar direct laten wisselen als ik wil. Maar op het eerste gezicht ging ze tegen de klok in.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Kom op meiden (heren), ze draait toch gewoon met de klok mee?? Welke hersenhelft is bij mij dan dominant?
.
Ik zie haar alleen maar tegen de klok in draaien.

Raar.
-- hier stond een hele domme opmerking
in eerste instantie tegen de klok in, toen las ik jouw stukje, dat je man met de klok mee zag. Toen keek ik nog eens en zag wat jouw man dus ook zag, met de klok mee. Heel verwarrend! Eerst dus er tegenin, dan wordt je ervan bewust dat je het ook anders kunt waarnemen en vervolgens gebeurt dat ook. En daarin ben ik niet de enige....
Nee hoor, geen enkele twijfel: met de klok mee. Ik kan me ook echt niet anders voorstellen.
Ze gaat eerst een hele poos tegen de klok en en daarna wisselt ze af bij mij. Je hebt er ook een dan zijn ze met 2-en, die draaien bij mij dan weer tegen elkaar in, dan weer tegelijk, maar wel steeds wisselend met klok mee en tegen in
mmm ik had al gestemd voor rechtsom.... maar het is me inmiddels gelukt... Ik kan wisselen! \o/

Ik had hem al vaker gezien en het is me niet eerder gelukt dus ik ben er stiekem toch blij mee ^.^ Gek he? Het lukt ook alleen door even heel hard te concentreren op de voet van het gestrekte been... dan draait ze in een hupje zomaar ineens om ....
Ik heb het stukje opgeklikt en het is wat mij betreft een totale onzintest. Ik zou volgens het verhaal voornamelijk mijn rechterhelft gebruiken (oa. religie, emotie, fantasie), terwijl mijn linkerhelft toch echt veel sterker ontwikkeld is (logica, analytisch, taalkundig). Dus of de dienstdoende redacteur heeft links en rechts de verkeerde eigenschappen toegekend of de hele test slaat nergens op.
Linksom.

Maar als ik aan elfjes, feeen of andere verzinsels denk, wil ze wel switchen naar rechtsom.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Linksom.
Ik had ook gestemd voor rechtsom, maar kan haar nu ook laten draaien

raar hoor.
Maar iets belangrijkers: heeft er iemand een flinke zaklamp bij zich?
Bij mij gaat ze met de klok mee en ik kan haar niet draaien.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
.
ze gaat tegen de klok in en ik kan het echt niet anders zien...appart zeg......
Ik kan haar ook laten wisselen.
Ik kan wisselen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
De link wordt bij mij geblokkeerd, maar als je haar met de klok mee ziet draaien, is je rechterhersenhelft dus het meest actief? En tegen de klok in; linker hersenhelft actiever?
Linksom bij mij, nu even kijken of ik haar kan laten wisselen...
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven