Lijf & Lijn alle pijlers

hulpje bij het afvallen

17-09-2013 18:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam 2 maanden geleden deze app tegen "

ShapeUp " .

Ik ben er zelf meteen mee begonnen en ik vind het een heel handig progammatje en gratis! je kan hem wel upgraden (dat kost wel geld ) maar dat is helemaal niet nodig want de gratis versie is net zo goed .

Het is heel duidelijk ,

- je maakt een profiel aan .

- je stelt in je gewicht, leeftijd , streefgewicht etc ..

- Aan de hand van je instellingen berekend de app hoeveel calorieen , koolydraten , eiwit je op een dag mag hebben om af te vallen .

- scanner : je scant (streepjescode)het product dat je eet of drink en de app zet het in je dagboek en herberekend hoeveel je nog mag hebben .

Ik denk ik deel deze app met jullie .

Zelf begon ik altijd vol goede moed met calorieen tellen etc maar naar een tijdje was dat weer teveel moeite en liet me weer gaan .

Maar met deze app is het voor mij heel duidelijk en ben ik in 7 weken 6 kilo afgevallen zonder crashen , want ik ontbijt lunch en heb gewoon een normaal bordje avondeten + 2 of 3 gezonde tussendoortjes .

Ik wist eigenlijk niet goed of ik dit er zo op mocht zetten ( als dat niet zo is mijn excuus daarvoor )

Maar ik ben er zelf zo enthousiast over dat ik het graag wilde delen .
Ow ja die heb ik pas ook geinstalleerd.

Jammer dat t niet werkt als je hem niet gebruikt
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Apatura schreef op dinsdag 17 september 2013 18:59 Ow ja die heb ik pas ook geinstalleerd.

Jammer dat t niet werkt als je hem niet gebruikt haha ja dan werkt hij inderdaad niet
quote:Apatura schreef op 17 september 2013 @ 18:59:

Ow ja die heb ik pas ook geinstalleerd.

Jammer dat t niet werkt als je hem niet gebruikt Is dara niet het gezegde over: de sterkste ketting is zo sterk als de zwakste schakel, of iets in die geest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb hem hier ook een tijdje gebruikt en doe het nu zonder op den duur weet je het wel en zit je eenmaal in het ritme.

De scanner van streepjescode gebruik ik ook nog wel eens.

Handige app.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven