hoe werken oordoppen?
vrijdag 20 september 2013 om 00:07
Ik ben op reis en slaap in een heel rumoerig hotel. Afgelopen nacht al geen oog dichtgedaan, en ik vermoed dat dat vanachr ook weer zo gaat zijn, dit is overigens een ander hotel in een andere stad. Nu heb ik van een reisgenoot oordoppen gekregen, van die kneedbare, zij had extra mee. Zij hoort dus helemaal niets als ze ze indoet en ik hoor nog vanalles.. ik doe dus iets fout. Ik kan mijn reisgenoot niets vragen want die mocht iets minder lang vakantie vieren dan ik.
De oordoppen helemaal in mijn oren stoppen zorgt ervoor dat mijn oren vacuum zuigen en pijn doen. HELP?
De oordoppen helemaal in mijn oren stoppen zorgt ervoor dat mijn oren vacuum zuigen en pijn doen. HELP?
vrijdag 20 september 2013 om 00:15
quote:LillyFeeee schreef op 20 september 2013 @ 00:09:
Dan werken deze niet voor je. Doen ze bij mij ook niet. Kneedbare silicone of was doen dat wel.
Efdit: Ik dacht dat je schuimrubber bedoelde. Die kneedbare moet je een beetje kegelvormig kneden, niet te diep drukken en dan je schelp afdichten.Ben al aan t kleien
Dan werken deze niet voor je. Doen ze bij mij ook niet. Kneedbare silicone of was doen dat wel.
Efdit: Ik dacht dat je schuimrubber bedoelde. Die kneedbare moet je een beetje kegelvormig kneden, niet te diep drukken en dan je schelp afdichten.Ben al aan t kleien
vrijdag 20 september 2013 om 09:23
vrijdag 20 september 2013 om 09:39