Mode & Beauty alle pijlers

Paskamer weg!

20-09-2013 17:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik was net inspiratie aan het op doen op de website van de H&M. Ik vond het altijd leuk om de paskamer functie daar te gebruiken. Maar die is dus weg Meer mensen die het missen?

Geniet van je weekend
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
H&M? was dat? paskamert?

bestel wel eens maar wist niet eens dat de paskamer bestond whaha...
nope
.
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan??
Een paskamer on-line ? leg uit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Huh, nog nooit van gehoord.
Dan kleed je je uit, maak je een foto van jezelf in een door hun opgedragen pose, foto uploaden en dan kun je kleren passen. Net als vroeger van die kartonnen aankleedpoppetjes, met van die kartonnen lipjes die je moest ombuigen.

Toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Huh, no way dat ik een foto van mezelf in ondergoed zou uploaden. Zijn ze gek ofzo??
Ze hadden wel even kunnen waarschuwen dat die optie ging vervallen. Ik had een paar combinaties daar staan die ik wel even had willen opslaan.
Haha! Nee er staan gewoon standaard modellen, daar kun je dan op passen en je kunt je combinaties inderdaad ook opslaan. Ik vond het altijd wel fijn omdat ik zo in kon schatten of dingen ook combineerden met elkaar. Het toont uiteraard wel anders door de modellen en hun maten, maar het gaat om het idee
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
quote:himalaya schreef op 20 september 2013 @ 19:58:

Dan kleed je je uit, maak je een foto van jezelf in een door hun opgedragen pose, foto uploaden en dan kun je kleren passen. Net als vroeger van die kartonnen aankleedpoppetjes, met van die kartonnen lipjes die je moest ombuigen.

Toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond het ook altijd handig, altijd eerst even zoeken op wie ik het meeste lijk ;-P en vervolgens passen en combineren. Raar dat het weg is!
Ik was m ook al kwijt inderdaad. Heeft me er niet van weerhouden toch te bestellen
Because it says so in the book!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven