Entertainment alle pijlers

the voiz 2013

30-08-2013 20:39 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja het is weer zover

ze voiz of Holland is weer begonnen

Zonder Nick en Simon maar met Ali B en Candy Ilse

Het zal mij benieuwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Summerdance schreef op 20 september 2013 @ 20:58:

Oh en ik vind zwarte pumps onder een wit ensemble ook STOM!

Kortom ik vind haar stom!Ja en irritant is zij ook. Zullen wij haar slaan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Poppeding schreef op 20 september 2013 @ 20:56:

[...]

Ja joh, ik heb een heus leven tegenwoordig! Alles gaat goed maar ik heb het echt heel erg druk. Werken, school en kinderen is een pittige combinatie maar ik vind het nog steeds erg leuk!

Hoe is het met jou?

Fijn dat het leuk is! Maar lijkt me idd pittig, werken, studie en kinderen!

Met mij alles goed!
De NOS had zelfs een bericht waar forummers in gequote werden.

http://nos.nl/op3/artikel ... ir-en-revu-in-gevaar.html
ohhhh hoop zo dat trein blijft zitten...met die broek,,ze moet huuuuggge zijn zo
Dus moeten we deze week maar alles trashen wat er te trashen valt. Nu het nog kan.
Ik vind hier dingen van.
quote:charlottew88 schreef op 20 september 2013 @ 21:00:

[...]

Ja en irritant is zij ook. Zullen wij haar slaan?Graag!
Súper irritant!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als 't blad stopt is het een beetje vreemd het forum wel in de lucht te houden...

Krijg ik als abonnee dan ook mijn abonnementsgeld terug trouwens?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik vind haar nog niet zo heel leuk.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Wat een verskrikkelijk kind brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 20 september 2013 @ 21:00:

http://nos.nl/op3/artikel ... ir-en-revu-in-gevaar.htmlOMG
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

http://nos.nl/op3/artikel ... ir-en-revu-in-gevaar.html Die quotes
quote:Sabeltandcavia schreef op 20 september 2013 @ 21:01:

Dus moeten we deze week maar alles trashen wat er te trashen valt. Nu het nog kan.Ik stel voor dat we straks het RTL nieuws er even bij trashen, gewoon omdat het nu nog even kan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
en dan naar Fok ..libelle of naar Yas haar forum..
Zelfs Viola Holt schijnt los te gaan op FB. Echt hilarisch. (Maar dat heb ik allemaal uit tweede en meerdere hand.)
quote:Gamayun schreef op 20 september 2013 @ 21:01:

Als 't blad stopt is het een beetje vreemd het forum wel in de lucht te houden...

Krijg ik als abonnee dan ook mijn abonnementsgeld terug trouwens?Ben jij abonnee
Huh, bij die Engelse man van net draait niemand om en bij dit meisje wel?! Haar techniek is helemaal niet goed en de stem zelf is maar iel. Wat raar.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.

http://nos.nl/op3/artikel ... ir-en-revu-in-gevaar.html Nu zien ze dan misschien in dat zonder dit forum er (soms voor mij) geen leven is.
Ok....welke stagiair zit er aan de volume knoppen?

Ik hoor niets!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Gamayun schreef op 20 september 2013 @ 21:01:

Krijg ik als abonnee dan ook mijn abonnementsgeld terug trouwens?Ik heb het ooit bij een ander blad meegemaakt, toen mocht ik een ander blad uitkiezen voor de resterende periode.....jeuj!

http://nos.nl/op3/artikel ... ir-en-revu-in-gevaar.htmlhahaaha kom niet meer bij
quote:charlottew88 schreef op 20 september 2013 @ 21:03:

[...]

Ben jij abonnee Yupz
Ik heb een dilemma:

Nootjes, chocoladekruidnoten of niets-en-ook-geen-schuldgevoel
quote:charlottew88 schreef op 20 september 2013 @ 21:03:

[...]

Ben jij abonnee Shocking!
quote:Liezze schreef op 20 september 2013 @ 21:04:

[...]

Ik heb het ooit bij een ander blad meegemaakt, toen mocht ik een ander blad uitkiezen voor de resterende periode.....jeuj! Oh dan zeg ik 'm op, het jaar is al voorbij, dan mogen ze niet zomaar met 'n jaar verlengen, heb ik gewoon een maand opzegtermijn en moeten ze de rest maar terugstorten van 't geld :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven