the voiz 2013
vrijdag 20 september 2013 om 21:38
vrijdag 20 september 2013 om 21:39
quote:Liezze schreef op 20 september 2013 @ 21:36:
Wat heeft hij mooie ogen!Ik stond vanmorgen op de trein te wachten en naast mij stond een prachtige jonge vrouw met echt geweldige mooie ogen. Echt, 't kind moet hebben gedacht dat ik een stalker was ofzo want ik kon echt niet stoppen met naar haar kijken
Wat heeft hij mooie ogen!Ik stond vanmorgen op de trein te wachten en naast mij stond een prachtige jonge vrouw met echt geweldige mooie ogen. Echt, 't kind moet hebben gedacht dat ik een stalker was ofzo want ik kon echt niet stoppen met naar haar kijken
vrijdag 20 september 2013 om 21:40
quote:Nouschi schreef op 20 september 2013 @ 21:38:
Vaaaaals.Ja oke het was niet zo goed maar dat hoeft ook niet, ik had nog wel een paar weken naar hem willen kijken.
Vaaaaals.Ja oke het was niet zo goed maar dat hoeft ook niet, ik had nog wel een paar weken naar hem willen kijken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 september 2013 om 21:41
quote:Summerdance schreef op 20 september 2013 @ 21:37:
[...]
Ik kan ONWIJS goed breekdansen al zeg ik het zelf
Dus of ik ga met jou mee, of ik ga me opgeven voor HGT
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat nou als HGT komt en er is geen forum meer?
'
als jij nou meedoet doe ik zo een dansje voor je als je door bent''
[...]
Ik kan ONWIJS goed breekdansen al zeg ik het zelf
Dus of ik ga met jou mee, of ik ga me opgeven voor HGT
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat nou als HGT komt en er is geen forum meer?
'
als jij nou meedoet doe ik zo een dansje voor je als je door bent''
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Summerdance schreef op 20 september 2013 @ 21:40:
En weer!!!
Ik vind het zo stom dat ze zeggen, ja nee, je hebt wel een goeie auditie neergezet
Nee, dat heb je niet, anders waren ze wel gedraaid!+1
En weer!!!
Ik vind het zo stom dat ze zeggen, ja nee, je hebt wel een goeie auditie neergezet
Nee, dat heb je niet, anders waren ze wel gedraaid!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 20 september 2013 @ 21:40:
[...]
Ja oke het was niet zo goed maar dat hoeft ook niet, ik had nog wel een paar weken naar hem willen kijken.Dat wel. Maar het heet 'The Voiz" hè.
[...]
Ja oke het was niet zo goed maar dat hoeft ook niet, ik had nog wel een paar weken naar hem willen kijken.Dat wel. Maar het heet 'The Voiz" hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 september 2013 om 21:42